بین‌الملل 11:55 - 08 خرداد 1402

نشانِ بی‌خریدار؛ بحران استخدام نیرو در پلیس آمریکا

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از واشنگتن‌پست، کاهش شدید رغبت مردم آمریکا برای ثبت‌نام و پیوستن به نیروهای پلیس این کشور و برگزیدن این شغل برای خود، شهرها و ایالات آمریکا را با بحران «پلیسی» روبه‌رو کرده است.

همچنین براساس این گزارش، بالا بودن سرعت کناره‌گیری افراد شاغل در نیروی پلیس در مقایسه با سرعت جایگزینی این افراد، یکی دیگر از عوامل تشدید بحران در این حوزه محسوب می‌شود.

پس از قتل جرج فلوید (سیاهپوست آمریکایی که در سال ۲۰۲۰ بدون سلاح به دست پلیس آمریکا کشته شد) و سفت‌وسخت‌تر شدن مقررات پاسخگویی پلیس، تشدید خشونت در جوامعی که نظارت بر آن به نیروهای پلیس واگذار می‌شود و همچنین وضع مقررات کیفری با هدف کاهش شمار زندانیان، تعداد زیادی از پلیس‌های کهنه‌کار آمریکا به طور دسته‌جمعی استعفا کردند.

نشانِ بی‌خریدار؛ بحران استخدام نیرو در پلیس آمریکا

تعداد افسران دپارتمان پلیس سان‌فرانسیسکو بالغ بر ۶۰۰ نفر کاهش یافته که این رقم معادل ۳۰ درصد قوای این نهاد بوده و این در حالی است که شهر فینیکس در ایالت آریزونا، به حدود ۵۰۰ نیروی دیگر نیاز دارد و علاوه بر این، شمار افسران پلیس کلان‌شهر واشنگتن در مقایسه با ۵۰ سال پیش، به مراتب کمتر شده است.

براساس اعلام تعدادی از مقامات کنونی و اسبق، معاونت‌های پلیس در سراسر آمریکا برای پر کردن کرسی‌های خالی، به تقلا افتاده‌اند تا جایی که این شرایط را «بحران استخدام» و «تهدیدی برای امنیت عمومی» توصیف کرده‌اند.

چندین متخصص حقوقی فعلی و سابق فعال در حوزه حقوق مدنی معاونت‌های پلیس آمریکا گفته‌اند که شرایط آینده پلیس این کشور، به هیچ‌عنوان خوشایند و نویدبخش نیست.

نشانِ بی‌خریدار؛ بحران استخدام نیرو در پلیس آمریکا

کارشناسان حقوقی هشدار داده‌اند که کاهش استانداردهای آکادمیک (تحصیلات عالی) برای استخدام افراد، این فرهنگ را جا می‌اندازد که «پلیس ماندن» به «پاسخگو بودن» ارجحیت دارد.

نگرانی این کارشناسان همین حالا هم قابل درک و لمس است زیرا مقامات پلیس ایالت ایلینوی، اذعان کرده‌اند که برای استخدام حداقل نیرو، استانداردهای تحصیلاتی و معیارهای سوابق کیفری را کاهش داده‌اند.

به نوشته واشنگتن‌پست، چنین بحرانی در حوزه استخدام در نیروی پلیس، به این منجر شد تا جیم استریکلند، شهردار ممفیس در بحبوحه افزایش آمار جرم و جنایت در سال ۲۰۱۷، برای جذب نیرو در معاونت متبوعش، اطلاعیه استخدام فوری منتشر کند. دانشکده‌های پلیس که برای فارغ‌التحصیل کردن هرچه بیشتر دانشجو، تحت فشار بودند، استانداردهای آموزشی را به شدت کاهش دادند و نتیجه فاجعه‌بار بود؛ از بین نفراتی که با این معیارها جذب پلیس شهر شدند، پنج نفر که هم‌اکنون اخراج شده‌اند، اوایل سال جاری به قتل محکوم شدند.

نشانِ بی‌خریدار؛ بحران استخدام نیرو در پلیس آمریکا
مردم در نشستی خبری در ممفیس با عکس «تایر نیکولز» روی تخت بیمارستان قبل از مرگ

جوان سیاهپوستی که به دست پنج پلیس تا سرحد مرگ کتک خورد

شهرها به منظور پر کردن دانشکده‌های افسری، منطقه جغرافیایی خود برای جذب نیرو را گسترش داده، برای نیروها پاداش عقد قرارداد در نظر گرفته و پیش‌نیازهای استخدامی را به شدت کاهش داده و اصلاح کرده‌اند. در این راستا، عمده منابع شهرها برای تبلیغات تخصیص یافته است؛ راهبردی که مدافعان اصلاحات پلیس نسبت به آن هشدار داده و تاکید کرده‌اند که نتیجه معکوس خواهد داد مگر آنکه در این تبلیغات، پیامی جدید درباره هدف و رسالت این شغل به مخاطب مخابره شود.


11902667
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» توئیت یک‌کلمه‌ای بن‌گویر وزیر امنیت ملی صهیونیست‌ها که نوشته بود؛ דרדל׳ה! در شبکه‌های اجتماعی مورد توجه قرار گرفت.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد شمار شهدا از زمان آغاز تجاوز رژیم صهیونیستی به این منطقه به ۳۴ هزار و ۱۲ تن افزایش یافته است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» اتحادیه اروپا امروز اعلام کرد که چهار فرد و دو نهاد صهیونیست را به دلیل اعمال خشونت علیه فلسطینیان کرانه باختری تحریم کرده است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» کشور‌های گروه هفت به اعمال تحریم علیه کشور‌هایی که با روسیه همکاری می‌کنند، تهدید کردند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» مقام‌های اروپایی در واکنش به گزارش‌های منتشر شده پیرامون شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان، بر لزوم جلوگیری از تشدید تنش‌ها در منطقه تاکید کردند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» پیرو اخبار منتشر شده درباره فعالیت پدافند هوایی در اصفهان و شنیده شدن صدای انفجار، عنوان شد که این اقدام ناشی از مقابله با چند ریزپرنده بوده و خسارتی در پی نداشته است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزیر خارجه آمریکا درباره حمله منتسب به رژیم صهیونیستی علیه ایران تاکید کرد که واشنگتن در هیچ اقدام تهاجمی علیه ایران مشارکت نداشته است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه روسیه گفت تهدیدات ادعایی که به ایران نسبت داده می‌شوند به قصد منحرف کردن توجهات از جنگ غزه است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سازمان همکاری اسلامی وتوی آمریکا علیه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل را محکوم کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» مدیر صندوق کودکان سازمان ملل متحد در خصوص آمار بالای شهدای کودک در غزه هشدار داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است