اقتصادی 20:27 - 15 تیر 1403
مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: از فردا ۱۶ تیرماه سامانه بارشی جدید از شمال غرب کشور وارد خواهد شد.

ورود سامانه بارشی جدید به کشور از ۱۶ تیرماه

صادق ضیائیان مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه امشب در ارتفاعات مرکزی البرز، ارتفاعات استان کرمان، شمال هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان  شاهد بارش های پراکنده هستیم گفت: از  فردا شنبه تا سه‌شنبه در ارتفاعات مرکزی البرز، شمال استان‌های اردبیل، آذربایجان غربی و شرقی، جنوب کرمان، شمال هرمزگان، ارتفاعات فارس و جنوب سیستان و بلوچستان، رگبار، رعد و برق، وزش باد شدید موقت، در بعضی نقاط گرد و خاک و در نقاط مستعد تگرگ پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: روز  یکشنبه در نوار شمالی کشور کاهش نسبی دما رخ خواهد داد و در پنج روز آینده در بعضی نقاط استان‌های واقع در شمال شرق، شرق، بخش‌هایی از مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و شرقی، وزش باد شدید و گاهی گرد و خاک انتظار می‌رود.

ضیائیان تصریح کرد: جمعه خلیج فارس، یکشنبه دریای خزر و پنج روز آینده شرق دریای عمان مواج خواهد بود.

او اظهار کرد: وضعیت کنونی هوای اهواز به‌عنوان گرم‌ترین مرکز استان کشور، صاف همراه با وزش باد با بیشینه دمای ۴۸ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود و وضعیت کنونی آسمان تهران، صاف تا کمی ابری، در بعضی ساعت‌ها وزش باد و گاهی افزایش باد با بیشینه ۳۹ و کمینه ۲۵ درجه سانتی‌گراد گزارش شده است.

خبرنگار:محبوبه کباری 


12070335
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل توانیر گفت: متوسط دمای هوا در تابستان سال جاری بنا بر اعلام سازمان هواشناسی، ۱.۵ درجه از متوسط درازمدت بیشتر است و این مسئله دلیل ثبت رکورد‌های جدید در تقاضای مصرف برق در کشور است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: بارش‌های تابستانی و رگبار پراکنده باران تا پایان هفته در نواحی غرب و شمال غرب کشور ادامه دارد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» بانک مرکزی از تامین ۱۹ میلیارد و ۳۶۸ میلیون دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی، دارو و کالاهای تجاری و بازرگانی از ابتدای فروردین ماه تا ۱۶ تیرماه امسال خبر داد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» عضو شورای ملی زعفران گفت: هم اکنون حداقل قیمت هرکیلو زعفران ۸۵ میلیون تومان و حداکثر ۱۰۰ میلیون تومان است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد: ایران در سال جاری علاوه بر خودکفایی مطلق در تولید گندم به مازاد تولید در این محصول استراتژیک می‌رسد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون ریلی شرکت ساخت گفت: راه آهن چابهار- زاهدان به پیشرفت ۷۰ درصدی رسیده که تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رییس محیط کسب و کار وزارت اقتصاد گفت: مقررات تنها در صورت ثبت در سامانه ملی قوانین و مقررات نافذ هستند و صدور بخشنامه‌های خلق الساعه باید متوقف شوند
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: همزمان با راه اندازی سامانه سادا تمامی اموال و دارایی های دولت شناسایی و شفافیت از طریق مولد سازی فراهم می شود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان خزانه‌داری کل کشور گفت: از یک میلیون و ١٠٠ هزار ملک و اموال دولتی تا کنون ۴۴٠ هزار مورد از حالت بنچاق در آمده و سند تک برگ دریافت کرده‌اند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر اقتصاد و دارایی گفت: ۹۸ درصد از دارایی‌های دولت در اختیار سه دستگاه سازمان ملی زمین و مسکن، منابع طبیعی و سازمان منابع آبخیزداری قرار دارد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است