استانی 18:28 - 10 خرداد 1402

ظرفیت دهیاری‌ها و شهرداری‌ها در بخش تولید استان بوشهر استفاده شود

به گزارش خبرنگار مهر، ضرغام حیدریه بعد از ظهر چهار شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از عوامل مؤثر در تحقق شعار سال یعنی مهار تورم و رشد تولید، مردمی سازی اقتصاد به خصوص در بخش تولید است.

سرپرست دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری افزود: با توجه به اینکه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها از سوی منتخبین جامعه در شوراهای اسلامی شهر و روستا انتخاب می‌شوند لذا ورود آنها در حوزه سرمایه‌گذاری علاوه بر ایجاد درآمد پایدار برای مجموعه تحت مدیریت خویش و اشتغال برای منطقه، زمینه مناسب برای مردمی سازی اقتصاد را به‌همراه خواهد داشت.

حیدریه بیان کرد: در همین راستا و به میزبانی دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری و با حضور مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری، دستیار استاندار در امور مردمی سازی دولت و رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس پیرامون هم اندیشی و مباحثه در خصوص چهار حوزه بازیافت پسماندهای صنعتی و شهری، پرورش جلبک، پرورش صدف و کشت کاکتوس اپونتیا برگزار شد.

وی خاطر نشان کرد: در این نشست کاربردی، شرکت‌های دانش بنیان مجری و حامی این طرح‌ها به معرفی و ارائه مطالب خود پرداختند.

سرپرست دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری بوشهر، اظهار امیدواری کرد: با حمایت از شرکت‌های دانش بنیان استان زمینه صنعتی و تجاری سازی محصولات، تولیدات و اختراعات آنها مهیا شود و مشارکت دهیاران و شهرداران استان نیز برای سرمایه گذاری در این راستا فراهم شود.


11905087
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است