بازار 14:03 - 04 آذر 1400

پی اس ووچر چیست و چه کاربردی دارد و از کجا پرمیوم ووچر بخریم؟

ووچرها همانند گیفت کارت بوده و در حقیقت روشی برای پرداخت بین‌المللی هستند. همانطور که گیفت کارت‌ها بی نام بوده و مبلغ آن را باید ابتدا شارژ نموده و سپس در زمان نیاز از آن‌ها استفاده کرد، ووچرها نیز روشی برای پرداخت با استفاده از مبالغ از پیش تعیین شده هستند. یکی از پرکاربردترین روش‌های پرداخت خارجی در ایران، استفاده از پرمیوم ووچر است. این روش پرداختی که در دنیا با نام Permium Vouchers شناخته می‌شود، در ایران نام‌های متعددی از جمله پی اس ووچر (PS Voucher)، پرمیوم ووچر و حتی فوچرز داشته، اما دقت داشته باشید که هر سه اسم، برای همین روش پرداختی است که در این مقاله با عنوان پرمیوم ووچر به آن اشاره خواهیم کرد.

پرمیوم ووچر چیست؟

پرمیوم ووچر یکی از روش‌های پرداخت بین‌المللی است که در بسیاری از وبسایت‌های خارجی کاربرد دارد. این ووچر، یک کد 12 رقمی است که دارنده، مالک موجودی آن به حساب می‌آید. بنابراین، در نگهداری از آن باید نهایت دقت را داشت. کدهای پی اس ووچر را می‌توان به صورت آنی خریداری و استفاده کرد. برای مثال، اگر وارد صرافی دیجیتال کارتی شو شوید و سفارش دهید، به محض پرداخت شدن معادل ریالی، کد ووچر برای شما از طریق پیامک و ایمیل ارسال شده و در همان لحظه نیز می‌توانید به وبسایت‌ها مراجعه کرده و از آن استفاده کنید. به دلیل سرعت، امنیت، سهولت استفاده و ...، پرمیوم ووچر تبدیل به یکی از روش‌های رایج برای پرداخت‌های آنلاین شده است. اما شاید برای شما سوال پیش بیاید که این ووچر، در چه سایت‌هایی پذیرفته می‌شود؟

کاربرد پرمیوم ووچر چیست؟

بسیاری از وبسایت‌ها هستند که از ووچر پرمیوم پشتیبانی می‌کنند. یکی از رایج‌ترین کاربردهای این روش پرداختی، شارژ کنسول پلی استیشن بوده و به همین جهت، مخاطبان بسیار زیادی از سرتاسر دنیا، از Permium Voucher برای شارژ اکانت خود و بازی‌های آنلاین استفاده می‌کنند. از آنجاییکه کار با این ووچرها بسیار ساده و قیمت آن نیز مناسب است، روز به روز بر تعداد علاقه‌مندان به این روش، اضافه می‌شود. برای شارژ کنسول پلی استیشن کافی است ابتدا درخواست خرید پی اس ووچر را ثبت کرده، سپس کد پیامک شده را در قسمت Store و سپس در قسمت Redeem Code وارد کنید. از زمان ثبت سفارش تا شارژ شدن کنسول بازی، تنها چند دقیقه زمان برده و به سادگی می‌توانید از مزایای اختصاصی اکانت‌های پلی استیشن لذت ببرید.

شارژ کنسول پلی استیشن با پی اس ووچر

خرید پی اس ووچر

در کنار کنسول بازی‌های مختلف، بسیاری از وبسایت‌های خارجی که به ایرانیان خدمات می‌دهند، و خصوصا وبسایت‌های پیشبینی ورزشی، از این روش برای شارژ پنل کاربری استفاده می‌کنند. با خرید پرمیوم ووچر می‌توانید به سادگی اکانت خود را شارژ کرده، پیشبینی خود را انجام داده و بعد از آن نیز موجود اکانت کاربری خود را از وبسایت خارج کرده و نقد نمایید. در بخش بعدی، مراحل نقد کردن پرمیوم ووچر را آموزش خواهیم داد.

نقد کردن پرمیوم ووچر

یکی از مزایای اصلی پی اس ووچر، قابلیت فروش آنی و تبدیل به ریال است. در صورتیکه موجودی خود از حساب‌های خارجی را با استفاده از پی اس ووچر یا همان فوچرز برداشت کرده باشید، کافی است به صرافی دیجیتال کارتی شو سری زده و درخواست تبدیل به ریال را ثبت کنید. فرآیند فروش و نقد کردن فوچرز در کمترین زمان ممکن انجام شده و معادل ریالی دلار فوچرز، به حساب بانکی شما منتقل خواهد شد. در پنل تمام اتوماتیک کارتی شو، تمامی درخواست‌های به صورت آنی انجام شده و همواره بهترین قیمت (چه در هنگام خرید و چه در هنگام نقد کردن)، ارائه شده است. برای فروش پرمیوم ووچر به این لینک مراجعه نمایید.

بهترین صرافی دیجیتال برای پرداخت بین المللی

روش‌های پرداخت و انتقال بین‌المللی محدود به فوچرز نبوده و روش‌های دیگر از جمله پرفکت مانی، پی سیف کارت، رمزارزها و ... نیز جزو روش‌هایی هستند که کاربران ایرانی می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. تمامی روش‌های پرداختی بر مبنای دلار بوده و بهتر است قبل از هرگونه اقدام، ابتدا مطمئن شوید که صرافی دیجیتال، خدمات را با بهترین قیمت ارائه کرده باشد. در کارتی شو، قیمت‌گذاری به صورت آنی و با بهترین قیمت ممکن در بازار انجام شده و به همین جهت نیز خیال کاربران از قیمت راحت است. علاوه بر آن، کارتی شو تمامی روش‌های معتبر پرداخت بین‌المللی را ارائه کرده و تمامی درخواست‌ها به صورت کاملا اتوماتیک انجام می‌شود.

خرید و فروش بدون احراز هویت؟

تمامی صرافی‌های دیجیتال معتبر که مجوز فعالیت داشته باشند، ملزم به احراز هویت کاربران خود هستند. اگر مشاهده کردید که یک صرافی دیجیتال بدون احراز هویت، خدمات ارائه می‌کند، به اعتبار و مجوز فعالیت آن شک کنید. کارتی شو نیز به عنوان یک صرافی دیجیتال معتبر، تمامی خدمات خود را پس از احراز هویت در اختیار مشتریان قرار داده و تا حد امکان سعی کرده که فرآیند احراز هویت را ساده انجام دهد. در کارتی شو، کل فرآیند احراز هویت در کمتر از 3 دقیقه انجام شده و از آن پس، تمامی خدمات در اختیار کاربران قرار داده می‌شود.

پنل تمام اتوماتیک

بسیاری از صرافی‌های دیجیتالی که مشاهده می‌کنید، تمامی خدمات را به صورت دستی انجام داده و سایت تنها حکم ویترین را دارد. اما در کارتی شو، از پنل تمام اتوماتیک و قدرتمندی استفاده شده که تمامی درخواست‌ها و سفارشات را به صورت اتوماتیک انجام می‌دهد. هنگامیکه درخواست خرید یا فروش (پی اس ووچر، پرفکت مانی، پی سیف و ...) را ثبت کرده و تراکنش مالی را انجام دهید، در همان لحظه کد ووچر برای شما ارسال خواهد شد. با این روش، مطمئن می‌شوید که کارها و درخواست‌های شما بدون هیچگونه معطلی انجام خواهد شد.

خرید به هر مقدار

بسیاری از وبسایت‌ها، برای خرید و فروش ووچرها، حداقل و حداکثر تعریف کرده‌اند. برای مثال، ممکن است وارد وبسایتی شوید و مشاهده کنید که کمترین مقدار خرید پرفکت مانی 10 دلار یا کمترین مقدار خرید تتر، 500 دلار است. اما این محدودیت در کارتی شو وجود نداشته و امکان خرید و فروش به هر مقداری که بخواهید، وجود دارد.

بنابراین، با توجه به تمامی نکات بیان شده، صرافی دیجیتال کارتی شو بهترین صرافی دیجیتال برای خرید و فروش ووچرهای مختلف از جمله پرمیوم (یا همان فوچرز)، پرفکت مانی، پی سیف و ... است. برای مشاهده وبسایت صرافی کارتی شو برروی لینک کلیک کنید.

کارتی شو


11336422
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است