ورزشی 00:34 - 20 شهریور 1403
تیم‌های ملی فرانسه و ایتالیا موفق شدند حریفان خود را در لیگ ملت‌های اروپا شکست دهند.

پیروزی فرانسه در شب هو شدن دشان و امباپه/ صدرنشینی ایتالیا و برد نروژ و ترکیه+ فیلم

در ادامه هفته دوم مسابقات فصل جدید لیگ ملت‌های اروپا، دوشنبه شب چند دیدار برگزار شد. در مهمترین مسابقه در گروه دوم سطح A بازیها، تیم ملی فرانسه در لیون میزبان بلژیک بود که با دو گل به پیروزی رسید.  

در ابتدای مسابقه دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، به دلیل کسب نتایج ضعیف توسط هواداران هو شد. دشان تنها کسی نبود که توسط جمعیت حاضر در استادیوم هو شد؛ کیلیان امباپه، بردلی بارکولا و متئو گوئندوزی نیز با هو و سوت هواداران مواجه شدند. این اعتراضات نشان‌دهنده نارضایتی هواداران تیم ملی فرانسه پس از عملکرد ضعیف مقابل ایتالیا در بازی قبلی است. تیم ملی فرانسه به رهبری دشان در بازی ابتدایی‌اش در لیگ ملت‌ها با نتیجه ۳-۱ از ایتالیا شکست خورد، اما در این مسابقه مقابل تیم رده ششم رنکینگ دنیا عملکرد خوبی داشت و با گل‌های کولو موانی و عثمان دمبله مهمانش را با شکست بدرقه کرد.

در همین گروه ایتالیا در مجارستان با نتیجه دو بر یک رژیم غاصب صهیونیستی را از پیش رو برداشت. فراتسی و مویسه کین گل‌های مهمان این مسابقه را به ثمر رساندند تا آتزوری با دو پیروزی و ۶ امتیاز صدرنشین این گروه شود. فرانسه و بلژیک هم با سه امتیاز در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

در سطح B مسابقات هم در گروه سوم، نروژ در اوسلو دو بر یک مهمانش اتریش را شکست داد. ارلینگ هالند در این مسابقه گل دوم و برتری وایکینگ‌ها را به ثمر رساند. مصدومیت مارتین اودگارد مهم‌ترین اتفاق بازی بوده است. کاپیتان نروژ در دقیقه ۶۶ به شکل جدی دچار پیچ خوردگی مچ پا شد و زمین بازی را ترک کرد. آرسنال روز یک‌شنبه در چارچوب دربی شمال لندن به مصاف تاتنهام خواهد رفت. با توجه به مصدومیت ریکاردو کالافیوری در بازی ایتالیا و فرانسه، آسیب‌دیدگی احتمالی کاپیتان اودگارد خبر بسیار بدی برای میکل آرتتا خواهد بود.  

در همین گروه اسلوونی با سه گل قزاقستان را از پیش رو برداشت تا همراه با نروژ چهار امتیازی شود و در صدر جدول گروه قرار بگیرد.

در گروه چهارم همین سطح نیز، ترکیه سه بر یک ایسلند را شکست داد و مونته نگرو دو بر یک از ولز شکست خورد. ترکیه و ولز با چهار امتیاز صدرنشینان این گروه هستند.

در گروه دوم سطح C رقابت‌ها هم، قبرس با چهار گل از کوزووو شکست خورد و رومانی سه بر یک بر لتونی چیره شد.


12091157
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در پایان دور ششم مسابقات شطرنج المپیاد جهانی تیم های مردان و زنان ایران مقابل نروژ و شیلی به پیروزی رسیدند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» با اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران دیدار دو تیم پرسپولیس و آلومینیوم در ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار می‌شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کنفدراسیون فوتبال آسیا از قضاوت پیام حیدری در دیدار نسف ازبکستان و شباب الاهلی امارات خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کنفدراسیون فوتبال آسیا به مهار پنالتی ریاض محرز توسط الکسیس گندوز واکنش نشان داد و از دروازه‌بان پرسپولیس تعرف کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وینگر الجزایری تیم فوتبال الاهلی پس از اینکه نتوانست پنالتی خود را در بازی با پرسپولیس تبدیل به گل کند توسط هواداران این تیم «هو» شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم ملی والیبال نشسته گفت: برخی با ایجاد حاشیه‌های فراوان سعی داشتند چوپ لای چرخ تیم بگذارند، اما با قهرمانی خود به این حاشیه‌ها خاتمه دادیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد یکی از برترین ورزشگاه های ساخته شده کشور در سال های اخیر است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد یکی از برترین ورزشگاه های ساخته شده کشور در سال های اخیر است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازیکن سابق پرسپولیس گفت: به نظرم یکی از بهترین بازی‌های سرخپوشان را در بازی با الاهلی دیدیم و ژوائو مشکل گلزنی را حل می‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس داوری درباره عملکرد داوران بازی سرخابی‌ها برابر حریفانشان در لیگ نخبگان آسیا توضیحاتی را بیان کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است