سیاسی 14:35 - 06 مرداد 1403
امیر سرتیپ دوم عظیمی گفت: عملیات مرصاد نشان داد هر وقت همدلی بین نیرو‌های مسلح ایجاد شود، ما قادر خواهیم بود توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم.

پدافند هوایی همواره سپر دفاعی محکمی برای کشور است

امیر سرتیپ دوم عباس عظیمی، فرمانده منطقه پدافندهوایی شمال غرب ارتش در جمع کارکنان این یگان پدافندی با بیان اینکه عملیات غرورآفرین مرصاد از نبرد‌های مهم و تاثیرگذار در تاریخ انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: ارتش با حضور در جبهه‌های مختلف، پشتیبانی خود را از نظام به معرض نمایش گذاشته و نشان داده کارکنان ارتش جان برکفانی هستند که شهادت طلبی از ارزش‌های نهادینه شده در این نهاد مقدس است.

وی با اشاره به اینکه عملیات مرصاد نمونه موفقی از وحدت نیرو‌های مسلح بود، گفت: این عملیات نشان داد هروقت همدلی بین نیرو‌های مسلح و همچنین بین آحاد مردم ایجاد شود، ما قادر خواهیم بود در مقابل هرگونه توطئه‌های دشمنان ایستادگی کرده و نقشه‌های آنان را خنثی کنیم.

امیر سرتیپ دوم عظیمی در ادامه به حماسه عاشورایی کارکنان سایت رادار سوباشی اشاره و بیان کرد: پدافند هوایی همواره سپر دفاعی محکمی برای کشور بوده و با تلاش شبانه روزی کارکنان این نیرو، پدافند هوایی جزء یکی از نیرو‌های موفق در سطح نیرو‌های مسلح به حساب می‌آید.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب ارتش خاطرنشان کرد: فرزندان دلیر ایران اسلامی هر زمان که نیاز بوده حماسه‌های باشکوهی از ایثار و فداکاری را خلق کرده‌اند و بدون شک یکی از عوامل تداوم انقلاب اسلامی رهبری داهیانه فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) و آمادگی نیرو‌های مسلح در مقاطع مختلف کشور بوده است.


12076984
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر بازتاب دیدار رئیس‌جمهور با فرماندهان سپاه و ارتش و فشار افکار عمومی بر نتانیاهو پرداخته‌اند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» جاوید رحمان با شرکت در نشست سالیانه منافقین نشان داد اعتبار گزارشهای حقوق بشری‌اش تا چه اندازه بی‌ارزش است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» برنامه گفتگوی ویژه خبری به بررسی دالان تورانی زنگزور و نقش مهم کریدور ارس اختصاص داشت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور به اهمیت ساختار نظام‌مند نیروهای مسلح و قابلیت تعمیم آن به دیگر ساحت‌های مدیریتی در کشور اشاره کرد و گفت: در علم مدیریت دقیق‌ترین ارزیابی‌ها از سیستم‌های نظامی استخراج می‌شود.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» با حکم عارف، سید ضیا هاشمی به سمت معاون فرهنگی و اجتماعی معاون اول رئیس جمهور منصوب شد
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» با حکم عارف، سید ضیا هاشمی به سمت معاون فرهنگی و اجتماعی معاون اول رئیس جمهور منصوب شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» معاون اول رئیس جمهور، سیدضیاء هاشمی را به سمت معاون فرهنگی و اجتماعی خود منصوب کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» معاون اول رئیس‌جمهور، سیدضیاء هاشمی را به سمت معاون فرهنگی و اجتماعی خود منصوب کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» با حکم عارف، علی نجفی خوشرودی به سمت معاون بین الملل و همکاری‌های منطقه‌ای معاون اول رئیس جمهور منصوب شد
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» معاون بین الملل و همکاری‌های منطقه‌ای معاون اول رئیس جمهور منصوب شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است