بازار 20:42 - 22 آبان 1401
بهترین هتل های مشهد در این مقاله لیست شده‌اند. شما می‌توانید برای آشنایی با انواع هتل های 5 ستاره تا سه ستاره را در این مقاله مطالعه کنید.

معرفی بهترین هتل های مشهد با جزئیات کامل

 

مشهد از شهرهای مهم ایران است که همواره مورد توجه گردشگران داخلی و توریست های خارجی به ویژه مسلمانان کشورهای همسایه بوده است. به همین جهت در طول زمان اقامتگاه‌ها و هتل‌ های مشهد بسیار توسعه یافته اند و تنوع خدمات و قیمتی که پیش روی گردشگران مشهد قرار گرفته است در حال حاضر بسیار بالاست. ما در این مقاله قصد داریم تا بهترین هتل های مشهد را به شما معرفی کنیم تا هنگام سفر به مشهد دچار سردرگمی نشوید.

بهترین هتل های مشهد کدامند؟

افرادی که به قصد زیارت حرم امام رضا (ع) راهی مشهد می‌شوند معمولاً هتل‌های نزدیک حرم را برای سهولت رفت و آمد انتخاب می‌کردند، هتل داران و سرمایه گذاران نیز با افزایش تقاضا سعی کرده‌اند از هتل‌های پنج ستاره گرفته تا مهمان‌سراها را در نزدیک ترین فاصله به حرم برای رفاه مسافران ایجاد کنند. بهترین هتل های مشهد باتوجه به نیازها و بودجه هر فرد متفاوت می‌باشد.

به علاوه افرادی که با اهداف کاری و ... سفر می‌کنند می توانند در نقاط مختلفی از شهر مشهد به بهترین هتل ها دسترسی داشته باشند. شما به چه منظوری به مشهد سفر می‌کنید؟ قصد زیارت دارید یا بیشتر به بازدید از اماکن تاریخی و فرهنگی و یا جاذبه های طبیعی اطراف مشهد خواهید پرداخت؟ مطمئن باشید که در هر حالتی در این مقاله می‌توانید متناسب با نیاز خود، از میان لیست بهترین هتل ‌های مشهد گزینه مورد نظر خود را پیدا کنید.

در این جا به معرفی بهترین هتل های مشهد پرداخته ایم. هتل‌هایی که در صدر این لیست جای گرفته اند، هتل‌های پنج ستاره هستند و در ادامه به ترتیب هتل‌های چهارستاره، سه ستاره، دو ستاره و یک ستاره شهر مقدس مشهد معرفی شده اند.

هتل های 5 ستاره خیابان امام رضا مشهد

هتل قصر طلایی مشهد

هتل بین‌المللی قصر طلایی از بزرگترین و مجلل ترین هتل‌های کشور است. حاج محمود سزاوار و پسرش حاج امیر سزاوار این هتل را در سال 1386 تأسیس کردند. پس از فوت حاج محمود سزاوار دربندی در اسفند 1387، پسر دومش عملیات ساخت را ادامه داد. طراحی این هتل با استفاده از تکنیک های منحصر به فرد معمار بین‌المللی محمود سزاوار انجام شده است. این هتل در سال 1389 به بهره‌برداری رسید.

در هتل قصر طلایی مشهد که یک هتل 20 طبقه با 358 اتاق متنوع است، بالاترین حد امنیت، آسایش و بهترین امکانات برای مهمانان فراهم شده است. انواع اتاق‌های مختلف هتل قصر طلایی شامل سوئیت پرزیدنت، سوئیت رویال، سوئیت جونیور، سوئیت سنیور، سوئیت امپریال هست. اتاق‌های آتریوم نیز در این هتل ایجاد شده اند که در طبقات پنجم تا شانزدهم جای دارند و نمای این اتاق ها رو به آتریوم (فضای باز داخل هتل) است.

هتل مجلل قصرطلایی دارای پارکینگ با ظرفیت بالا، مجموعه ورزشی مجهز (شامل استخر، سالن بیلیارد، سالن بدنسازی)، محل تفریح و بازی کودکان، رستوران های متعدد با منو انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی است. هتل قصر طلایی دسترسی مناسبی به جاذبه های گردشگری مانند آرامگاه نادر، گنبد خشتی، آرامگاه شیخ بهایی، بازار رضا، موزه آستان قدس رضوی، مراکز خرید و مسجد تاریخی گوهرشاد مشهد دارد.

آدرس هتل قصر طلایی: مشهد، میدان بسیج، خیابان امام رضا

هتل درویشی مشهد (پنج ستاره)

هتل  معروف و پنج ستاره درویشی واقع در مشهد در سال 1391 افتتاح شد. ساختمان این هتل 22 طبقه است که  230 اتاق مختلف را در خود جای داده است. هتل درویشی مشهد از مرتفع ترین هتل‌های شرق ایران است.

اتاق‌های هتل مجلل درویشی شامل اتاق یک تخته اکونومی، اتاق دو تخته توئین، اتاق دو تخته دبل، اتاق سه تخته، اتاق چهارتخته، اتاق سه تخته اسپا، سوئیت دو نفره فصل، اتاق کوئین برای دو نفر، اتاق امپریال برای سه نفر، سوئیت امپریال برای دو نفر، اتاق آینده برای دو نفر، پنت هوس روم برای دو نفر، پنت هوس اسپا برای دو نفر، اتاق دوبلکس پرزیدنتال برای دو نفر، دوبلکس ملل (چین-هند-عرب) برای چهار نفر و دوبلکس ملل (ایران باستان-ایران اسلام-مصر) برای چهار نفر است.

این تنوع بالا در اتاق ها معمولاً در هر هتلی حتی هتل‌های پنج ستاره معمول و رایج نیست. همین تنوع بالا در کنار دسترسی سریع به حرم مطهر رضوی مزایای ویژه ای را به مهمانان مقیم هتل ارائه می کند و هتل مجلل درویشی را به یکی از بهترین هتل‌ های مشهد برای مدت اقامت شما تبدیل می کند.

آدرس هتل درویشی مشهد: خیابان امام رضا (ع)، بین امام رضا ۲۴ و ۲۶     

 

هتل الماس 2 مشهد (پنج ستاره)

هتل 5 ستاره الماس 2 مشهد زیرمجموعه گروه هتل‌های الماس است که در سال 1395 افتتاح شده است. هتل الماس 2 مشهد 217 واحد اقامتی را در 25 طبقه جای داده است.

انواع اتاق‌هایی که می‌توانید در هتل الماس 2 مشهد رزرو کنید شامل اتاق یک تخته یاقوت، اتاق یک تخته الماس، اتاق دو تخته یاقوت، اتاق دو تخته الماس، اتاق دو تخته برلیان، اتاق سه تخته الماس، اتاق کانکت چهارنفره، سوئیت هانی مون، سوئیت هانی مون رویال، سوئیت یکخوابه، (سبک معماری تمدن ها)، اتاق امپریال جونیور (سبک آفریقا)، اتاق امپریال جونیور (سبک تایلند)، اتاق امپریال جونیور (سبک روسیه)، اتاق امپریال سوپریور (سبک ترکیه)، اتاق امپریال سوپریور(سبک ایتالیا/ترکیه/عرب/ صفویه) برای مهمان ایرانی و سوئیت پرزیدنت ایران باستان برای مهمان ایرانی است.

این هتل داستان هشت الماس را روایت می کند که نشان دهنده هشت تمدن است که در طراحی معماری هر طبقه از هتل تجسم یافته اند.  هتل الماس 2 تجربه ای بدیع به همراه خاطرات شیرین فراموش نشدنی را برای مهمانان رقم خواهد زد. در فضای هتل الماس 2 که یکی از بهترین هتل های مشهد است، غرق در تجملات خواهید شد و از هر کالا و خدمتی بهترین نوع آن را تجربه خواهید کرد.

آدرس هتل الماس 2 مشهد: مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا ۲۰

 

هتل بین‌المللی قصر مشهد (پنج ستاره)

هتل قصر بین‌المللی مشهد که از بهترین هتل های مشهد است، با فاصله کمتر از 800 متر از حرم امام رضا و در مرکز شهر واقع شده است. تاریخچه فعالیت هتل بین‌المللی قصر به سال 1356 برمی‌گردد. این هتل پس از 40 سال فعالیت و در سال 1396 بازسازی شده است و به امکانات و خدمات و زیبایی‌های ظاهری آن افزوده شده است.

هتل قصر مشهد مجهز به اتاق یک تخته، اتاق دو تخته دبل استاندارد و کلاسیک، اتاق دو تخته پانوراما، اتاق دو تخته دبل لاکچری، سوئیت معمولی برای دو نفر، اتاق دو تخته پرنسس، سوئیت ماه عسل، آپارتمان یکخوابه برای دو نفر، آپارتمان یک خوابه رویال برای دو نفر، اتاق کانکت برای چهار نفر، آپارتمان دو خوابه برای چهار نفر، آپارتمان دو خوابه امپریال برای چهار نفر، اتاق دو تخته پرزیدنت، اتاق دو تخته دبل قاجار، اتاق دو تخته دبل هخامنش، اتاق دو تخته پرزیدنت ویژه، اتاق دو تخته دبل رویال لاکچری، سوئیت پرزیدنت رویال، کیدز روم برای چهار نفر و اتاق هانی مون رمانتیک برای دو نفر است.

 همه این اتاق‌ها بی نهایت متنوع مطابق با آخرین استانداردهای جهانی و به زیباترین شکل مجهز  و تکمیل شده است. این هتل دارای 12 طبقه است که 220 اتاق را در خود جای داده است. هتل بین‌المللی قصر مشهد علاوه بر دارا بودن تمامی امکانات رفاهی (رستوران‌، تئاتر، فروشگاه‌ و ...) نزدیک به مراکز خرید اصلی شهر است.

آدرس هتل بین‌المللی قصر مشهد: مشهد خیابان امام رضا بین امام رضا 14 و 16

 

هتل های پنج ستاره مشهد خیابان شیرازی

هتل بزرگ جهان مشهد (پنج ستاره)

هتل بزرگ جهان مشهد هتلی پنج ستاره و از نوسازترین هتل‌های مشهد است که در سال 1401 افتتاح شده است. این هتل دارای 8 طبقه و 156 اتاق متنوع است. سوئیت های این هتل به سوئیت های ویژه و سوئیت های استاندارد تقسیم می‌شوند. سوئیت شمس، سوئیت کانکت چهار نفره، سوئیت ویژه معلولین، سوئیت اختر، سوئیت توئین تابان و سوئیت دبل تابان است.

هر یک از اتاق ها مزایای خود را دارند و برای گروه های خاصی مناسب تر هستند. سوئیت‌های شمس بزرگ ترین سوئیت های هتل هستند. سوئیت های دبل تابان نیز اگرچه متراژ کوچک تری دارند ولی ویوی رو به حرم را دارند و برای زوجین مناسب هستند.

سه رستوران نیز در داخل هتل مشغول فعالیت هستند که شما را از مراجعه به رستوران در بیرون هتل بی‌نیاز می‌کنند. این رستوران‌ها رستوران لوکس ملل، رستوران خورشید و رستوران جهان هستند که منوی هر یک از آن‌ها منحصر به فرد است.

آدرس:  مشهد خیابان شیرازی - انتهای شیرازی 4

هتل مدینه الرضا مشهد (پنج ستاره)       

هتل مدینه الرضا مشهد در سال 1392 در خیابان آیت الله شیرازی افتتاح شده است. این هتل 12 طبقه دارای 320 واحد اقامتی متنوع است. این هتل به سبک معماری اسلامی طراحی شده است و در فضاهای عمومی و خصوصی هتل می‌توانید مظاهر این سبک معماری را به وضوح مشاهده کنید. جالب است بدانید که این هتل 400 متر با حرم مطهر رضوی فاصله دارد و اگر با اهداف زیارتی و بخصوص با افراد بیمار یا سالمند سفر می‌کنید از بهترین گزینه‌ها برای اقامت در شهر مقدس مشهد است.

اتاق‌هایی که می‌توانید در هتل مدینه الرضا رزرو کنید شامل اتاق یک تخته فصل، اتاق دو تخته دبل اکونومی، اتاق سه تخته اکونومی، اتاق دو تخته توئین فصل، اتاق دو تخته دبل مدریت، اتاق دو تخته دبل فصل، اتاق دو تخته دبل لوکس فصل، اتاق سه تخته فصل، سوئیت یک خوابه اکونومی برای دو نفر، سوئیت یک خوابه فصل برای دو نفر، اتاق کانکت سه نفره، چهارنفره، پنج نفره، آپارتمان یک خوابه فصل برای دو نفر، آپارتمان یک خوابه اکونومی برای دو نفر است.

آدرس هتل مدینه الرضا مشهد: خیابان آیت الله شیرازی، نبش آیت الله شیرازی ۲

 

سایر هتل های 5 ستاره مشهد

هتل ضیافت الزهرا مشهد (پنج ستاره)

هتل ضیافت الزهرا مشهد نیز از هتل‌های پنج ستاره و بهترین هتل های مشهد است که به معرفی آن می‌پردازیم. این هتل 145 اتاق متنوع را در 12 طبقه خود جای داده است. این هتل نیز مانند هتل بزرگ جهان با توجه به این که در سال 1400 افتتاح شده است از هتل‌های نوساز مشهد محسوب می شود.

اتاق‌های این هتل شامل اتاق یک تخته، اتاق دو تخته دبل، اتاق دو تخته دبل لوکس (مشرف به حرم)، اتاق سه تخته، اتاق سه تخته لوکس (مشرف به حرم)، سوئیت یک خوابه سلام برای دو نفر، سوئیت دو خوابه سلام برای چهار نفر و اتاق کانکت برای چهار نفر است.

آدرس هتل ضیافت الزهرا مشهد: خراسان رضوی، مشهد _ خیابان نواب صفوی 10 _ شهید شوشتری7

 

هتل نوین پلاس مشهد (پنج ستاره)

هتل نوین پلاس مشهد از هتل‌های نوساز پنج ستاره و از بهترین هتل های مشهد است که به معرفی آن می‌پردازیم. این هتل در سال 1400 افتتاح شده است. این هتل در 7 طبقه، 103 واحد اقامتی متنوع را در خود جای داده است. اتاق‌های هتل نوین پلاس شامل اتاق یک تخته، اتاق دو تخته دبل، اتاق دو تخته توئین، اتاق کانکت برای چهار نفر، سوئیت یک خوابه برای دو نفر، سوئیت دو خوابه برای چهار نفر و سوئیت یک خوابه رویال برای دو نفر است که می‌توانید از میان آن‌ها اتاق خود را انتخاب و رزرو کنید.

دقت داشته باشید که هتل نوین پلاس مشهد در نزدیکی حرم قرار نگرفته است و از این جهت می‌تواند مطلوب کسانی باشد که بیشتر با اهداف غیرزیارتی سفر می‌کنند و نمی‌خواهند با شلوغی و ترافیک خیابان های اطراف حرم مواجه شوند. هتل نوین پلاس برای افرادی که با مقاصد کاری و بیزینسی و یا مقاصد تفریحی و طبیعت گردی سفر می‌کنند یک انتخاب مناسب است.

آدرس هتل نوین پلاس مشهد: خیابان مجیدیه - مجیدیه 37 - بین صادقیه 12

هتل بزرگ سی نور مشهد (پنج ستاره)

هتل پنج ستاره لوکس سینور که در فاصله کمی تا حرم مطهر امام رضا (ع) قرار دارد، از جمله هتل‌های نوساز است که دارای 22 طبقه و 286 اتاق است. تمام اجزای این هتل دست به دست هم داده اند تا اقامتگاهی به یاد ماندنی را برای بازدیدکنندگان شهر مشهد فراهم کنند. اتاق ها و سوئیت ها با امکانات و خدمات کامل برابر با استانداردهای جهانی مشرف به چشم انداز فوق العاده حرم امام رضا یک انتخاب فوق العاده برای اقامت در مشهد هستند.

اتاق‌های هتل سی نور شامل اتاق دو تخته برای یک نفر، تاق دو تخته دبل، اتاق دو تخته توئین، اتاق سه تخته، اتاق کانکت برای چهار نفر، سوئیت یک خوابه رضوی برای چهار نفر، سوئیت سلام برای چهار نفر، سوئیت پرنسس برای دو نفر، اتاق امپریال برای دو نفر، سوئیت پرزیدنت برای دو نفر، سوئیت پرنسس برای دو نفر فولبرد (منو انتخابی)، سوئیت پرزیدنت برای دو نفر فولبرد (منو انتخابی)، اتاق امپریال برای دو نفر فولبرد (منو انتخابی)، اتاق دو تخته دبل فولبرد (منو انتخابی)، اتاق دو تخته دبل هافبرد، اتاق سه تخته فولبرد (منو انتخابی)، اتاق سه تخته هافبرد، اتاق کانکت برای چهار نفر فولبرد (منو انتخابی) و اتاق کانکت برای چهار نفر هافبرد است.

همچنین میهمانان می توانند از خوردن غذاهای خوش طعم ایرانی و خارجی در رستوران های زیبای طبقات بالا در محیطی آرام لذت ببرند.

آدرس هتل سی نور مشهد: مشهد خیابان 17 شهریور - نبش دانش شرقی

 

هتل پارسیس مشهد (پنج ستاره)

هتل پارسیس مشهد در سال 1395 و در 12 طبقه و 112 واحد اقامتی آغاز به کار کرده است. هتل پارسیس حدود دو کیلومتر با حرم فاصله دارد و به سهولت می‌توانید به مرکز شهر مشهد دسترسی داشته باشید. اتاق‌هایی که می‌توانید در هتل پنج ستاره پارسیس رزرو کیند شامل اتاق یک تخته، دو تخته توئین، سه تخته، سوئیت یک خوابه برای سه نفر، آپارتمان رویال برای دو نفر، اتاق کانکت برای شش نفر و سوئیت پرنسس برای دو نفر است.

آدرس هتل پارسیس مشهد: مشهد بلوار وحدت - بلوار امیر المومنین

 

هتل ارغوان مشهد (پنج ستاره)

هتل پنج ستاره‌ی ارغوان مشهد در سال 1401 به بهره‌برداری رسیده است و از هتل‌های نوساز مشهد محسوب می‌شود. هتل ارغوان یک بنای 16 طبقه است که 107 واحد اقامتی متنوع در خود جای داده است. رستوران این هتل با ظرفیت 200 نفر و کافی‌شاپ آن با ظرفیت 40 نفر همه روزه آماده پذیرایی از مهمانان مقیم و یا شهروندان است. بخش های مختلف هتل ارغوان شامل سالن آمفی تئاتر، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، اتاق مهمانی و جلسات کاری و نیز تالار عروسی است.

این هتل 2 کیلومتر از حرم مطهر امام رضا فاصله دارد و بنابراین به سهولت می‌توانید خود را به حرم مطهر رضوی برسانید. به علاوه امکان دسترسی سریع به بازارهای اطراف حرم مطهر را نیز خواهید داشت.  

آدرس هتل ارغوان مشهد: مشهد بلوار وحدت - بلوار امیر المومنین

 

هتل های 5 ستاره معروف مشهد

هتل پارک حیات مشهد (پنج ستاره)

هتل پارک حیات مشهد نیز از هتل‌های محبوب و پنج ستاره در میان بهترین هتل های مشهد مقدس است. اگر سری به تصاویر این هتل زیبا بزنید محوطه دنج و آرامش بخش آن از اولین چیزهایی است که جلب توجه می کند. این هتل 25000 مترمربع زیربنا دارد و علیرغم مساحت زیادش، تعداد طبقات آن زیاد نیست که البته همین هم به دنج تر دیده شدن فضای هتل کمک می کند.

این هتل زیبا نیز از هتل‌هایی است که با حرم مطهر رضوی فاصله دارد و از شلوغی و ترافیک خیابان های اطراف حرم به دور است. بنابراین اگر زیارت صرفا بخشی از برنامه سفر شماست، این هتل را نیز به عنوان یکی از گزینه های اقامتی در مشهد در نظر بگیرید. اتاق‌هایی که می‌توانید در این هتل رزرو کنید شامل اتاق دو تخته توئین، اتاق دو تخته دبل، اتاق سه تخته، سوئیت برای دو نفر، سوئیت رویال برای دو نفر، اتاق دو تخته دبل کینگ و اتاق چهارتخته است.

آدرس هتل پارک حیات مشهد: مشهد، انتهای بلوار وکیل آباد، کیلومتر ۵ طرقبه، امام خمینی ۱، جنب پمپ بنزین گلستان

 

هتل پردیسان مشهد (پنج ستاره)

 

هتل پردیسان مشهد در سال 1380 افتتاح شده است. این هتل پنج طبقه دارای 162 واحد اقامتی متنوع است که می‌توانید از میان آن‌ها اتاق خود را انتخاب کنید. این هتل اگرچه با حرم مطهر رضوی فاصله دارد؛ ولی با این حال دسترسی مناسبی به تمام وسائل حمل و نقل عمومی دارد و از سوی دیگر در محله‌ای دنج و فارغ از شلوغی و ترافیک واقع شده است.

اتاق‌هایی که می‌توانید در هتل پردیسان مشهد رزرو کنید شامل اتاق‌های یک تخته رویال، اتاق دو تخته دبل رویال، اتاق دو تخته توئین رویال، اتاق سه تخته رویال، اتاق یک تخته لوکس، اتاق دو تخته توئین لوکس، اتاق دو تخته دبل لوکس، اتاق سه تخته لوکس، سوئیت یک خوابه لوکس برای دو نفر و اتاق کانکت لوکس برای چهار نفر و اتاق کانکت لوکس برای چهار نفر است. شما کدام اتاق را برای اقامت خود رزرو می‌کنید؟

آدرس هتل پردیسان مشهد: بزرگراه شهید کلانتری - جنب پارك صدا وسيما

 

هتل هما 1 مشهد (پنج ستاره)

هتل شماره 1 هما مشهد (هایت سابق) با بیش از 40 سال قدمت به عنوان نماد تاریخی صنعت هتلداری و نوستالژی شهر مشهد و ایران به شمار می رود و تا به امروز خاطرات خوشی را در خاطر و ذهن هموطنان رقم زده است. هتل هما به عنوان یک هتل لوکس پنج ستاره از نظر تجاری و گردشگری در منطقه ای استراتژیک واقع شده است. در فضایی با بیش از 50000 متر مربع باغ زیبا با انواع پرندگان در آن، هتلی دنج و دلپذیر برای مهمانان فراهم شده است.

هتل هما 1 مشهد در سال 1352 افتتاح شده است و در سال 1396 به طور کامل بازسازی شده و مجهزتر شده است. این هتل که دارای چندین فاز است در حال حاضر در مجموع دارای 135 واحد اقامتی است. اتاق‌هایی که می‌توانید در هتل هما 1 مشهد رزرو کنید شامل اتاق یک نفره، اتاق دو نفره 6 ساعته (قابل رزرو تا ساعت 18:00)، اتاق دو تخته برای یک نفر، اتاق دو تخته توئین، اتاق دو تخته دبل، اتاق سنیور برای دو نفر، اتاق سنیور برای سه نفر، ویلا سه خوابه برای شش نفر و سوئیت یک خوابه رویال برای دو نفر است. شما کدام اتاق را انتخاب می کنید؟

 

معرفی هتل های چهار ستاره مشهد

خب حالا که به معرفی تمام هتل‌های پنج ستاره در صدر لیست بهترین هتل های مشهد پرداختیم نوبت به هتل‌های چهارستاره می‌رسد. البته که بسیاری از هتل‌های چهار ستاره نیز امکانات خوبی را به مهمانان ارائه می‌کنند و در عین حال ممکن است قیمت‌های مقرون به صرفه تری را برای خدمات خود در نظر گرفته‌اند. اگر تا این جای لیست هتل مورد نظر خود را پیدا نکرده اید، خب پس پیشنهاد می کنیم به خواندن ادامه دهید.  

آدرس هتل هما مشهد: مشهد، بلوار احمدآباد

هتل های 4 ستاره معروف مشهد

هتل آبان مشهد (چهارستاره)

هتل چهارستاره آبان مشهد در سال 1387 آغاز به کار کرده است و در سال 1395 به طور کامل بازسازی شده و خدمات و امکانات آن به روز شده و تکمیل شده است. هتل آبان دارای 60 اتاق است که در سه طبقه جای گرفته اند. اتاق‌هایی که می‌توانید در هتل آبان رزرو کنید شامل اتاق یک تخته، سوئیت یک خوابه برای یک نفر، اتاق دو تخته دبل، اتاق دو تخته توئین، اتاق سه تخته، سوئیت یک خوابه برای دو نفر، سوئیت یک خوابه رویال برای یک نفر و سوئیت یک خوابه رویال برای دو نفر است.

آدرس هتل آبان مشهد: بلوارپیروزی، مقابل پیروزی ۵۵

 

هتل ثامن مشهد (چهارستاره)

 

هتل ثامن مشهد که زیرمجموعه گروه هتل‌های کوثر است، یکی از بهترین هتل های مشهد است که چهارستاره دارد. این هتل چهارستاره در بلوار وکیل آباد دسترسی مناسبی به جاذبه های گردشگری از جمله طرقبه، شاندیز و نمایشگاه بین‌المللی مشهد دارد.

هتل ثامن مشهد در مجموع دارای 41 واحد اقامتی است که شامل اتاق دو تخته برای یک نفر، اتاق دو تخته رویال برای یک نفر، اتاق دو تخته توئین، اتاق سه تخته، اتاق دو تخته دبل، اتاق دو تخته دبل رویال، اتاق دو تخته توئین رویال و سوئیت رویال ماه عسل است و می‌توانید از میان آن‌ها اتاق مورد نظر خود را انتخاب و رزرو کنید.

این هتل دارای رستوران ایرانی و فرنگی است که سه وعده صبحانه و نهار و شام را سرو می‌کنند. یک رستوران سنتی نیز وعده های نهار و شام را سرو می کند. کافی شاپ این هتل نیز همه روزه از صبح تا شب مشغول فعالیت است.

آدرس هتل ثامن مشهد: مشهد - انتهای بلوار وکیل آباد - اول جاده طرقبه - سمت چپ

 

هتل توریست توس مشهد (چهارستاره)

آدرس هتل توریست توس مشهد: مشهد - ابتداي بزرگراه آسيايي - بعد از پل قائم - جنب بیمارستان رضوی

هتل توریست توس مشهد در میان هتل‌های چهارستاره از بهترین انتخاب هایی است که می‌توانید داشته باشید. به خصوص اگر علاقه به به اقامت در هتل‌های مرتفع و در طبقات بالا ندارید و ترجیح می دهید فضایی شبیه خانه را تجربه کنید. این هتل از زیرمجموعه گروه هتل‌های پارسیان است که در حدود سال 1360 فعالیت خود را در مشهد آغاز کرده و در حدود سال 1385 بازسازی شده است.

مزیت بارزی که هتل توریست توس مشهد نسبت به سایر رقبای خود دارد در این است که واحدهای اقامتی آن به شکل خانه های ویلایی ساخته شده اند و هر مهمان می‌تواند خودرو خود را در کنار ویلای محل اقامت خود پارک کند. یک ساختمان اصلی برای هتل ایجاد شده است که شامل بخش لابی و پذیرش هتل توریست توس مشهد است.

یک فضای پیاده روی اختصاصی نیز در محوطه اطراف ویلاها برای قدم  زدن و پیاده روی وجود دارد. هتل توریست توس مشهد سرویس گشت رایگان صبح به مرکز خرید الماس شرق و عصر به مرکز خرید کیان سنتر و جمعه ها به آرامگاه فردوسی را به مهمانان ارائه می کند. ویلاهایی که می‌توانید در این هتل انتخاب کنید شامل سوئیت دو نفره دبل، سوئیت دو نفره توئین، سوئیت جونيور چهار نفره، آپارتمان دوبلکس دو خوابه چهار نفره و آپارتمان دوبلكس سه خوابه شش نفره است.  

هتل های چهار ستاره مشهد خیابان امام رضا

هتل 4 ستاره جواد مشهد

هتل جواد مشهد در سال 1389 در یک بنای 8 طبقه و در قالب 108 اتاق فعالیت خود را آغاز کرده است. نزدیکترین هتل چهار ستاره تاپ به حرم مطهر امام رضا هتل جواد مشهد است. فاصله این هتل تا درب امام رضا 10 دقیقه پیاده روی است.

اگر با هدف زیارتی سفر می‌کنید هتل جواد از گزینه های عالی است به خصوص اگر با افراد سالمند، بیمار و یا کودکان همسفر شده اید به جهت رفاه هر چه بیشتر همراهانتان احتمالا این هتل می‌تواند رضایت شما را به بهترین شکل جلب کند. اتاق‌هایی با تم بین‌المللی (اتاق‌های فرانسوی، ایتالیایی و مراکشی) و تم سنتی ایرانی و اتاق ماه عسل در این هتل ایجاد شده اند.

آدرس هتل جواد مشهد: خیابان امام رضا، امام رضا۳         

 

هتل 4 ستاره اترک مشهد

اگر به دنبال هتلی مناسب برای خانواده در مشهد هستید، بهتر است از تصاویر اتاق‌های هتل اترک دیدن کنید. هتل اترک از سال 1357 فعالیت خود را آغاز کرده است. در حال حاضر نیز هتل اترک دارای 146 واحد اقامتی است که در 13 طبقه جای گرفته اند.

اتاق‌هایی که می‌توانید در هتل اترک مشهد رزرو کنید شامل اتاق یک تخته، اتاق دو تخته دبل، اتاق دو تخته توئین، اتاق کانکت برای چهارنفر، سوئیت یک خوابه برای دو نفر، سوئیت دو خوابه برای چهار نفر و سوئیت سه خوابه دوبلکس برای شش نفر است.

آدرس هتل اترک مشهد: مشهد، میدان بیت المقدس

 

هتل الماس 1 مشهد (چهارستاره)

هتل الماس یک هتل 4 ستاره لوکس است که در نزدیکترین نقطه به حرم مطهر امام رضا واقع شده است. این هتل چهار ستاره مجلل در سال 1392 افتتاح شده است. این هتل شامل یک ساختمان 9 طبقه و یک ساختمان 5 طبقه است. تعداد کل اقامتگاه‌های این هتل 163 واحد است. هتل الماس مشهد تنها حدود یک کیلومتر با حرم مهر رضوی فاصله دارد.

اتاق‌هایی که می‌توانید در هتل الماس 1 مشهد رزرو کنید شامل اتاق یک تخته، اتاق دو تخته توئین، اتاق دو تخته دبل، اتاق سه تخته، اتاق چهارتخته، سوئیت یک خوابه برای چهار نفر، اتاق کانکت برای چهار نفر، اتاق کانکت برای پنج نفر، سوئیت فیستا (ماه عسل) برای دو نفر، سوئیت رویال برای سه نفر، اتاق یک تخته (فولبرد)، اتاق دو تخته دبل (فولبرد)، اتاق دو تخته توئین (فولبرد)، اتاق سه تخته (فولبرد)، اتاق چهار تخته (فولبرد)، سوئیت یک خوابه برای چهار نفر (فولبرد)، اتاق کانکت برای چهار نفر (فولبرد)، اتاق کانکت برای پنج نفر (فولبرد)، سوئیت فیستا (ماه عسل) برای دونفر (فولبرد) و سوئیت رویال برای سه نفر (فولبرد) است.

آدرس هتل الماس مشهد: مشهد، خیابان امام رضا بین امام رضای 4 و 6

 

هتل مینو مشهد (چهارستاره)     

هتل مینو مشهد در سال 1388 افتتاح شده است این هتل 90 واحد اقامتی را در خود جای داده است. اتاق‌هایی که می‌توانید در این هتل رزرو کنید شامل اتاق دو تخته، اتاق سه تخته، اتاق چهارتخته، سوئیت یک خوابه برای سه نفر، سوئیت دو خوابه برای پنج نفر، اتاق دو تخته (فولبرد)، اتاق سه تخته (فولبرد)، اتاق چهار تخته (فولبرد)، سوئیت یک خوابه برای سه نفر (فولبرد) و سوئیت دو خوابه برای پنج نفر (فولبرد) است.

آدرس هتل مینو مشهد: مشهد- خیابان امام رضا، بین امام رضا ۱۶و۱۸

هتل مشهد (چهارستاره)

هتل مشهد واقع در جوار حرم مطهر امام رضا (ع) در سال 1354 به منظور ارائه خدمات بسیار متفاوت به میهمانان و زائران تأسیس شد و در سال 1376 به شکل کنونی گسترش یافت. در سال 1399 به طور کامل این هتل چهارستاره محبوب نوسازی شد. بنای این هتل 10 طبقه است و در کل 137 واحد اقامتی را در خود جای داده است.

اتاق‌هایی که می‌توانید در هتل چهارستاره مشهد رزرو کنید شامل انواع اتاق یک تخته با صبحانه، اتاق دو تخته با صبحانه، اتاق سه تخته با صبحانه، سوئیت یکخوابه برای دو نفر، سوئیت یکخوابه برای سه نفر، اتاق دو تخته (فولبرد) و اتاق سه تخته (فولبرد) است.

هدف اصلی از ساخت هتل مشهد ارائه خدمات با کیفیت بسیار بالا و مطابق با بالاترین استانداردهای ملی و بین‌المللی به میهمانان و زائرین ارجمند امام رضا می باشد. هتل مشهد با توجه به همجواری با حرم مطهر و سیل پرشور آن، سعی در حرکت به سمت معیارهای مهمان نوازی اسلامی و ارائه بهترین نوع خدمات اقامتی و تفریحی داشته است.

آدرس هتل مشهد مشهد: مشهد ابتدای خیابان امام رضا - بین امام رضای 1 و 3

 

هتل کیانا مشهد (چهارستاره)     

هتل کیانا مشهد از بهترین هتل های مشهد است که چهارستاره دارد. این هتل از سال 1391 در یک ساختمان 6 طبقه و با 110 اتاق اقامتی فعالیت خود را در خیابان امام رضا آغاز کرده است. فاصله این هتل با حرم امام رضا بسیار کوتاه است و اقامت در این هتل می‌تواند برای افرادی که مایل هستند در هر ساعت از شبانه روز به سرعت و سهولت خود را به حرم برسانند یک انتخاب ایده آل است، چرا که تنها با پیمودن حدود 500 متر، خود را در حرم خواهید یافت.

اتاق دو تخته توئین استاندارد، اتاق دو تخته دبل، اتاق سه تخته، اتاق چهار تخته، اتاق کانکت چهار نفره، آپارتمان یک خوابه برای چهار نفر، اتاق دو تخته دبل فولبرد منو انتخابی، اتاق دو تخته توئین فولبرد منو انتخابی، اتاق سه تخته فولبرد منو انتخابی، اتاق چهار تخته فولبرد منو انتخابی، اتاق کانکت چهار نفره فولبرد منو انتخابی، آپارتمان یک خوابه برای چهار نفر فولبرد منو انتخابی، اتاق دو تخته برای یک نفر فولبرد منو انتخابی، اتاق دو تخته توئین فولبرد منو بوفه، اتاق دو تخته دبل فولبرد منو بوفه، اتاق سه تخته فولبرد منو بوفه، اتاق چهار تخته فولبرد منو بوفه، اتاق کانکت چهار نفره فولبرد منو بوفه و آپارتمان یک خوابه برای چهار نفر فولبرد منو بوفه است.

در هتل چهار ستاره کیانا مشهد، رستوران ارکیده سه وعده صبحانه نهار و شام و رستوران ارغوان و رستوران سنتی هتل دو وعده نهار و شام را برای مهمانان سرو می‌کنند.

آدرس هتل کیانا مشهد: مشهد، خیابان امام رضا ۲، کوچه صاحب علم

 

هتل الماس نوین مشهد (چهارستاره)

هتل الماس نوین مشهد یک هتل 4 ستاره تاپ با دو رستوران (رستوران سنتی پشت بام) ، کافی شاپ 24 ساعته، مجموعه آبگرم و آبزیان با محیطی مدرن و یکی از بهترین هتل های مشهد است. این هتل در سال 1396 در یک ساختمان 16 طبقه با 123 واحد اقامتی کار خود را در خیابان امام رضا آغاز کرده است.

اتاق یک تخته، اتاق دو تخته توئین، اتاق دو تخته دبل، اتاق سه تخته، اتاق چهارتخته، اتاق کانکت برای پنج نفر، سوئیت یک خوابه رویال برای چهار نفر، سوئیت امپریال برای دو نفر، سوئیت گاردن برای چهار نفر، اتاق دو تخته دبل فولبرد، اتاق دو تخته توئین فولبرد، اتاق سه تخته فولبرد و اتاق چهار تخته فولبرد را می‌توانید در این هتل رزرو کنید.

رستوران هتل الماس نوین مشهد سه وعده صبحانه، نهار و شام را سرو می کند. کافی شاپ هتل 24 ساعته فعال است و چایخانه سنتی هتل که در طبقه یازدهم واقع شده است از بعد از ظهر تا شب پذیرای مهمانان است.  

آدرس هتل الماس نوین مشهد: مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا ۹، کوچه مهرآئین، پلاک ۸۵

 

هتل فردوس مشهد (چهارستاره)

هتل چهارستاره فرودس مشهد در سال 1389 در یک ساختمان 10 طبقه و با 98 اتاق متنوع کار خود را در خیابان امام رضا آغاز کرده است. برای مسافرانی که به مشهد سفر می‌کنند، هتل فردوس یک انتخاب عالی برای استراحت و تجدید قوا است. هتل فردوس که به خاطر محیط رمانتیک و نزدیکی به رستوران‌ها و جاذبه‌های دیدنی به یکی از بهترین هتل های مشهد معروف است. این هتل فاصله کمی با حرم مطهر و بازارهای اطراف آن دارد.

اتاق‌هایی که می‌توانید در هتل فردوس مشهد رزرو کنید قیمت های مناسبی دارند و شامل اتاق‌های یک تخته، اتاق دو تخته توئین، اتاق دو تخته دبل، اتاق دو تخته رویال، اتاق سه تخته، اتاق چهارتخته، سوئیت برای دو نفر، سوئیت دو نفره رویال، سوئیت معمولی برای چهار نفر، سوئیت رویال برای چهار نفر، اتاق دو تخته دبل فولبرد، اتاق دو تخته توئین فولبرد، اتاق سه تخته فولبرد، اتاق دو تخته دبل رویال فولبرد، اتاق چهار تخته فولبرد، سوئیت برای دو نفر فولبرد، سوئیت دو نفره رویال فولبرد، سوئیت معمولی برای چهار نفر فولبرد و سوئیت رویال برای چهار نفر فولبرد است. هتل فردوس مطمئناً بازدید شما از مشهد را خاطره انگیز خواهد کرد.

آدرس هتل فردوس مشهد: خیابان امام رضا، امام رضا 8  

 

هتل های 4 ستاره خیابان شیرازی مشهد

هتل نگین پاسارگاد مشهد (چهارستاره)

هتل نگین پاسارگاد در 11 طبقه ساخته شده است. این هتل که در سال 1394 فعالیت خود را در خیابان شیرازی مشهد آغاز کرده است دارای 11 طبقه و 104 واحد اقامتی متنوع است. بزرگترین مزیت هتل نگین پاسارگاد نزدیکی به حرم مطهر رضوی است. هتل نگین پاسارگاد با داشتن امکاناتی از قبیل رستوران کافی شاپ اسپا پارکینگ کودک و... یک انتخاب ایده آل برای اقامت به همراه خانواده و یکی از بهترین هتل های مشهد است.

اتاق دو تخته دبل لوکس، سوئیت ویژه برای دو نفر، آپارتمان یک خوابه برای دو نفر، آپارتمان یک خوابه برای سه نفر، آپارتمان دو خوابه برای چهار نفر، سوئیت یک خوابه رویال برای دو نفر و سوئیت دو خوابه رویال برای چهار نفر اتاق‌هایی هستند که می‌توانید در هتل نگین پاسارگاد رزرو کنید. این هتل دارای یک رستوران است که وعده های صبحانه، نهار و شام را سرو می کند. کافی شاپ هتل و چایخانه سنتی هتل به صورت 24 ساعته فعال است.

آدرس هتل نگین پاسارگاد مشهد: مشهد - خیابان شیرازی - خیابان شیرازی 4

 

هتل تارا مشهد (چهارستاره)

هتل تارا در سال 1374 فعالیت خود را در عرصه هتلداری آغاز کرده است. این هتل در سال 1397 مورد بازسازی قرار گرفته و در حال حاضر دارای 11 طبقه و 113 واحد اقامتی است. مهمانان هتل تارا می توانند در کمتر از ده دقیقه با یک پیاده روی کوتاه به حرم مطهر امام رضا (ع) مشرف شوند.

اتاق‌هایی که می‌توانید در هتل تارا مشهد رزرو کنید شامل انواع اتاق یک تخته، اتاق دو تخته دبل، اتاق دو تخته توئین، اتاق سه تخته استاندارد، اتاق سه تخته کلاسیک، سوپریور روم برای دو نفر، اتاق دیلاکس روم برای دو نفر، دابل روم برای دو نفر، فامیلی روم برای سه نفر، سوئیت جونیور برای سه نفر و سوئیت یک خوابه اگزکیوتیو برای دو نفر است. شما کدام اتاق را برای اقامت خود انتخاب می‌کنید؟

آدرس هتل تارا مشهد: خیابان شیرازی، بین شیرازی ۱۷ و ۱۹، جنب باغ نادری

 

هتل های 4 ستاره اطراف حرم

هتل سلام مشهد (چهارستاره)

این هتل چهارستاره در 13 طبقه و در قالب  68 واحد اقامتی در حال فعالیت است. اتاق‌هایی که می‌توانید در هتل سلام مشهد رزرو کنید شامل اتاق یک تخته، اتاق دو تخته دبل، اتاق دو تخته توئین، سوئیت برای دو نفر، سوئیت برای سه نفر و سوئیت برای چهار نفر است.

آدرس هتل سلام مشهد: مشهد - خيابان پاسداران - نبش پاسداران 6

 

هتل خورشید تابان مشهد (چهارستاره)

هتل چهار ستاره خورشید تابان با کادری مجرب و آموزش دیده در سال 1395 با 75 واحد اقامتی فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل از هتل‌های بزرگ در میان هتل‌های چهارستاره شهر مشهد است. فاصله این هتل با حرم مطهر رضوی تنها حدود دو کیلومتر است و به روش های مختلفی می‌توانید خود را در زمان کوتاه به حرم برسانید.

اتاق‌هایی که می‌توانید در هتل چهارستاره خورشید تابان رزرو کنید شامل اتاق دو تخته دبل، اتاق دو تخته توئین، اتاق سه تخته، اتاق چهار تخته و سوئیت آپارتمان دو خوابه برای چهار نفر است.

آدرس هتل خورشید تابان مشهد: مشهد - خیابان پاسداران - جنب فرمانداری

 

هتل رفاه مشهد (چهارستاره)

هتل چهارستاره رفاه مشهد از هتل‌های نوساز و چهارستاره است و در سال 1397 فعالیت خود را در خیابان دانش شرقی مشهد آغاز کرده است. هتل رفاه مشهد در مجموع 115 واحد اقامتی دارد که در بنای 16 طبقه هتل جای گرفته اند. با یک پیاده روی کوتاه مهمانان مقیم می توانند خود را به حرم مطهر رضوی برسانند چرا که این هتل تنها 1.3 کیلومتر با حرم امام رضا فاصله دارد.

اتاق‌هایی که می‌توانید در هتل رفاه مشهد رزرو کنید شامل اتاق یک تخته، اتاق دو تخته دبل، اتاق دو تخته توئین، اتاق سه تخته، اتاق چهارتخته، سوئیت یک خوابه برای دو نفر، سوئیت یک خوابه برای سه نفر، سوئیت یک خوابه برای چهار نفر، سوئیت یک خوابه برای پنج نفر، سوئیت دو خوابه رویال برای چهار نفر، سوئیت دو خوابه رویال برای پنج نفر، سوئیت دو خوابه رویال برای شش نفر، سوئیت یک خوابه برای چهار نفر فولبرد، سوئیت یک خوابه برای پنج نفر فولبرد، سوئیت دو خوابه رویال برای چهار نفر فولبرد و ... است.

این تنوع بسیار بالا در اتاق‌های یک هتل حتی در هتل‌های پنج ستاره نیز در این حد معمول نیست. بنابراین از این جهت هتل رفاه مشهد جزو بهترین هتل های مشهد است که هر فرد و گروهی می‌تواند اتاق مورد نظر خود را از میان انواع اتاق‌های آن به راحتی انتخاب و رزرو کند.

آدرس هتل رفاه مشهد: مشهد – خیابان دانش شرقی ( شهید حنایی ) – شهید حنایی 12 – بین رجب زاده 9 و 11  

هتل سارینا مشهد (چهارستاره)

هتل چهارستاره سارینا مشهد که در سال 1398 فعالیت خود را در چهارراه بی سیم مشهد آغاز کرده است از هتل‌های نوساز این شهر است. بنای این هتل یک ساختمان شش طبقه است که 210 اتاق مختلف را برای پذیرایی از مهمانان در خود جای داده است.

اتاق یک تخته، اتاق دو تخته، اتاق سه تخته، سوئیت یک خوابه برای چهار نفر و سوئیت دو خوابه برای پنج نفر اتاق‌هایی هستند که می‌توانید در هتل سارینا مشهد برای اقامت خود رزرو کنید. این هتل دارای سه رستوران فیروزه، یاقوت و الماس است که سه وعده صبحانه، نهار و شام را سرو می‌کنند. کافی شاپ هتل سارینا به طور 24 ساعته خدمات ارائه می کند.

آدرس هتل سارینا مشهد: مشهد – چهارراه بی سیم – نرسیده به بیمارستان سینا – جهاد 5

 

هتل ایران مشهد (چهارستاره)

هتل چهارستاره ایران شهر مشهد حدود 40 سال سابقه فعالیت در صنعت هتلداری مشهد را دارد. در سال 1397 آخرین بازسازی های هتل انجام شده است و به این ترتیب به خدمات و امکانات آن افزوده شده است تا مهمانان خاطرات خوش بیشتری از اقامت در این هتل داشته باشند. بنای این هتل یک ساختمان 10 طبقه است که 164 واحد اقامتی متنوع را در خود جای داده است.

اتاق یک تخته، اتاق دو تخته، اتاق سه تخته، اتاق چهار تخته و آپارتمان دو خوابه برای چهار نفر را می‌توانید در هتل ایران مشهد رزرو کنید. این هتل دارای یک رستوران و یک کافی شاپ است که معمولاً منوی متنوع و غذاهای با کیفیت برای مهمانان خود سرو می کند.

آدرس هتل ایران مشهد: مشهد - خيابان خسروي نو - مقابل پمپ بنزين

 

هتل های چهار ستاره خیابان نواب صفوی

هتل لیان مشهد (چهارستاره)

هتل چهارستاره لیان از هتل‌های نوسازی است که در سال 1400 فعالیت خود را آغاز کرده است و بنابراین می توان گفت که از هتل‌های نوساز مشهد به حساب می آید. این هتل 10 طبقه دارای 126 اتاق متنوع است. مهمانانی که هتل لیان مشهد را برای اقامت خود انتخاب می‌کنند، دسترسی مناسبی به حرم امام رضا (ع) خواهند داشت. چرا که فاصله هتل تا حرم حدود 1.7 کیلومتر است.

هتل لیان مشهد اتاق‌های متنوعی دارد که می‌توانید از میان آن‌ها اتاق مناسب خود را پیدا کنید و همین حالا به سادگی رزرو کنید. اتاق یک تخته، اتاق دو تخته دبل، اتاق دو تخته توئین، سوئیت یک خوابه برای دو نفر، سوئیت یک خوابه VIP برای دو نفر و آپارتمان دو خوابه VIP برای سه نفر واحدهای اقامتی این هتل را شامل می‌شوند. دو رستوران یاس و پگاه در این هتل صبحانه، نهار و شام را سرو می‌کنند و یک کافی شاپ نیز در رستوران ایجاد شده و به صورت 24 ساعته خدمات ارائه می کند.

آدرس هتل لیان مشهد: مشهد – خیابان نواب صفوی – بلوار شوشتری – بین شوشتری 8 و 10

 

معرفی هتل های سه ستاره مشهد

خب با تمام شدن لیست هتل‌های چهارستاره در میان بهترین هتل های مشهد به سراغ هتل‌های سه ستاره می رویم. هتل‌های سه ستاره معمولاً در میان کل اقامتگاه‌ها کیفیت متوسط را با قیمت متوسط ارائه می‌کنند، اگر فکر می‌کنید هنوز هتل مورد نظر خود را برای اقامت در مشهد پیدا نکرده اید، تا پایان این لیست همراه ما شوید چرا که بهترین هتل های مشهد برای هر مهمان با مهمان دیگر تعریف برابری ندارد.

ممکن است فردی صرفا خدمات لوکس و مجلل را تقاضا کند و کیفیت را مقدم بر قیمت بشمارد. این افراد احتمالا تا اینجای لیست هتل محل اقامت خود را پیدا کرده‌اند. از سوی دیگر اگر شما فردی هستید که در این سفر بودجه محدودتری دارید و قیمت مناسب و دسترسی به حرم و بازارهای اطراف آن برای شما اولویت دارد، نگران نباشید هنوز کلی هتل در ادامه معرفی می‌شوند که می‌توانید به بررسی و مقایسه میان آن‌ها بپردازیم. اگر آماده اید برویم سراغ هتل‌های سه ستاره!

هتل های سه ستاره اطراف مشهد

هتل فیروزه توس مشهد (سه ستاره مشهد)

هتل فیروزه توس مشهد در سال ۱۳۹۹ افتتاح گردیده است. از مزایای این هتل سه ستاره می‌توان به فاصله کمتر از ۱۰ دقیقه ای تا حرم مطهر رضوی و مراکز خرید اشاره نمود. هتل فیروزه توس با کادری مجرب و آموزش دیده آماده پذیرایی از زائرین و میهمانان گرامی امام رضا (ع) می‌باشد.

آدرس هتل فیرزه توس مشهد: مشهد – میدان وحدت – ابتدای خیابان نواب صفوی – جنب مجتمع تجاری عدالت

 

هتل جم مشهد (سه ستاره)

هتل جم مشهد از هتل‌های با سابقه و قدیمی در صنعت هتلداری شهر مشهد است که در سال 1363 در خیابان پاسداران تأسیس شده است. ساختمان هتل سه ستاره جم مشهد دارای 9 طبقه است که مجموعاً 152 باب واحد اقامتی شامل اتاق و سوئیت می‌باشد. این اتاق‌ها و سوئیت ها در طبقات اول تا هشتم ساختمان جای گرفته اند.

زائرین و مهمانان گرامی با پیمودن مسافت 2.5 کیلومتر می توانند به ورودی باب‌الرضا حرم امام رضا (ع) مشرف شوند. دسترسی به اماکنی نظیر بیمارستان امام رضا، سینما هویزه، دانشگاه امام رضا و بیمارستان قائم به واسطه موقعیت مکانی مناسب هتل جم بسیار آسان است.

آدرس هتل جم مشهد: مشهد - خیابان پاسداران - جنب سینما قدس

 

هتل فرهنگ و هنر مشهد (سه ستاره)

هتل سه ستاره فرهنگ و هنر در خیابان رازی شهر مشهد واقع شده است. این هتل در ۶ طبقه ۷۶ واحد اقامتی را در خود جای داده است. از مزیت های اقامت در هتل فرهنگ و هنر مشهد دسترسی آسان به بازار جنت و بازار طلا و جواهر در خیابان خسروی و مقبره شیخ محمد مؤمن است. هتل فرهنگ و هنر مشهد با امکانات رفاهی مناسب و  پرسنلی مجرب و آموزش دیده همواره پذیرای مهمانان و مسافران مشهد است.

آدرس هتل فرهنگ و هنر مشهد: مشهد - خيابان امام خمینی - میدان 10 دی - خیابان رازی غربی - نبش رازی 1

 

هتل منجی مشهد (سه ستاره)

هتل منجی مشهد در سال ۱۳۹۳ در جوار بارگاه ملکوتی حضرت رضا علیه السلام افتتاح گردید. این هتل با ۷ طبقه بنا و ۴۵ باب اتاق از امکانات رفاهی و اقامتی مطلوبی برخوردار می‌باشد. هتل سه ستاره منجی با فاصله حدود یک کیلومتر تا حرم مطهر موجب گردیده تا مسافران گرامی لذت زیارت را دو چندان حس کنند. همچنین نزدیکی به مراکز خرید و بازار رضا نیز از دیگر ویژگی های خوب این هتل محسوب می‌شود. هتل منجی با کادری مجرب و آموزش دیده با افتخار آماده میزبانی از شما میهمانان گرامی می‌باشد.

آدرس هتل منجی مشهد: مشهد - ضلع جنوبی بازار رضا - نبش شیخ طوسی 9

 

هتل دیپلمات مشهد (سه ستاره)

هتل سه ستاره دیپلمات مشهد واقع در خیابان شهید کامیاب در نوروز ۱۳۹۱ افتتاح گردیده است. از مزایای این هتل قرار نداشتن در طرح ترافیک و نزدیک بودن به راه آهن می‌باشد. هتل دیپلمات در ۶ طبقه و ۶۰ واحد اقامتی با پرسنلی مجرب و آموزش دیده آماده خدمت رسانی به شما میهمانان گرامی می‌باشد.

آدرس هتل دیپلمات مشهد: مشهد - ميدان راه آهن - كامياب 32

 

هتل نیما مشهد (سه ستاره)

هتل نیما مشهد در سال ۱۳۸۹ افتتاح و جهت ارتقاء سطح کیفی خدمات در سال ۱۳۹۶ مورد بازسازی قرار گرفت. ساختمان این مجموعه در ۲ طبقه بنا شده و با ۵۹ باب واحد اقامتی مجزا از امکانات رفاهی مطلوبی برخوردار می‌باشد. این هتل در نزدیکی حرم مطهر رضوی واقع شده و زائران گرامی که قصد تشرف به حرم مطهر ثامن الحجج (ع) رادارند می‌توانند با پیمودن مسافت با خودرو تنها کمتر از ۶ دقیقه خود را در آستان مبارک امام مهربانی‌ها ببینند. هتل سه ستاره نیما با پرسنلی مجرب و آموزش دیده آماده پذیرایی از شما میهمانان گرامی می‌باشد.  

آدرس هتل نیما مشهد: خیابان طبرسی، نبش جوادیه

 

هتل نور مشهد (سه ستاره)

هتل نور مشهد یکی از هتل های نزدیک به بارگاه ملکوتی حضرت رضا علیه السلام می‌باشد که در سال ۱۳۸۵ افتتاح و در جهت ارتقا سطح کیفی خدمات در سال ۱۳۹۶ مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل با ۴ طبقه بنا و ۸۷ باب اتاق از امکانات رفاهی مناسبی برخوردار می‌باشد. همچنین دسترسی آسان به مراکز خرید و مراکز تجاری یکی از بهترین مزایای این هتل می‌باشد. هتل سه ستاره نور با پرسنلی مجرب و آموزش دیده، با افتخار آماده میزبانی از شما عزیزان و مهمانان گرانقدر حضرت ثامن الحجج (علیه السلام) می‌باشد.

آدرس هتل نور مشهد: مشهد - خیابان خسروی نو - نبش اندرزگو 17

 

هتل رضوان مشهد (سه ستاره)

هتل سه ستاره رضوان مشهد در پنج طبقه و 99 واحد در سال 1400 به بهره‌برداری رسید. این هتل دارای رستوران و کافی‌شاپ با ویوی حرم و شهر می‌باشد. این هتل با معماری مدرن طراحی و ساخته شده و از امکانات بسیار خوبی برخوردار است. قیمت هتل رضوان مشهد نسبت به امکانات آن بسیار مناسب و عادلانه می‌باشد و علاوه بر آن موقعیت خوب این هتل موجب شده تا مسافران و گردشگران زیادی به این هتل علاقه‌مند شوند و آن را برای اقامت در مشهد انتخاب کنند.

از هتل رضوان مشهد تا حرم امام رضا 700 متر فاصله دارید و این مسافت را با 10 دقیقه پیاده‌روی و با خودرو در 5 دقیقه می‌توان طی کرد. این هتل به مکان‌هایی همچون باغ موزه نادری، بازار بزرگ مرکزی، گنبد خشتی و مجتمع تجاری امید بسیار نزدیک است و به مراکز تفریحی، گردشگری و زیارتی اطراف حرم دسترسی راحتی دارد. همچنین اگر از وسیله نقلیه برخوردار نیستید می‌توانید با استفاده از خطوط BRT و قطار شهری به مکان‌های مختلف شهر مشهد رفت و آمد داشته باشید.

آدرس هتل رضوان مشهد: بازارچه شهید آستانه پرست      

 

هتل شارستان مشهد (سه ستاره)

هتل شارستان مشهد در سال 1391 به بهره‌برداری رسید. این هتل در 5 طبقه بنا شده و دارای 88 باب اتاق می‌باشد. قرارگیری هتل شارستان در خیابان خسروی‌نو، دسترسی به موزه مردم‌شناسی و مراکز خرید از جمله بازار رضا، که یکی از مراکز خرید قدیمی مشهد به‌شمار می‌آید را فراهم آورده ‌است. فاصله 450 متری هتل سه ستاره شارستان مشهد از باب الجواد، موجب سهولت در رفت و آمد زائران به حرم مطهر شده ‌است.

آدرس هتل شارستان مشهد: مشهد - خیابان خسروی نو - اندرزگو 17

 

هتل شیراز مشهد (سه ستاره)

هتل شیراز مشهد یکی از هتل‌های با سابقه در صنعت هتلداری در استان خراسان رضوی است که فعالیت خود را از سال 1377 آغاز کرد. ساختمان این هتل از 4 طبقه به همراه 77 باب اتاق تشکیل شده ‌است و پارکینگ نیز در طبقه 1- قرار دارد.

این هتل در خیابان دانشگاه و در بخش مرکزی شهر مشهد واقع شده ‌است. همچنین به دلیل واقع بودن هتل شیراز در خیابان دانشگاه، موقعیت مکانی خوبی در شهر مشهد دارد که دسترسی به مراکز خرید از جمله برج آلتون را به راحتی فراهم آورده است.

رستوران هتل واقع در طبقات همکف و اول (ساعت سرو صبحانه: 7:00 الی 10:00، ناهار: 12:30 الی 14:30، شام: 20:30 الی 22:30). کافی شاپ هتل واقع در طبقه اول (ساعت کاری: 24 ساعته).

آدرس هتل شیراز مشهد: مشهد - خیابان دانشگاه - نبش دانشگاه 19

 

هتل های سه ستاره مشهد خیابان امام رضا

هتل هلیا مشهد (سه ستاره)

هتل سه ستاره هلیا در سال 1388 در خیابان امام رضا مشهد فعالیت خود را آغاز کرده است. این هتل 84 واحد اقامتی را در ساختمان 8 طبقه ای خود جای داده است.       

 هدف هتل هلیا مشهد این است که بازدید شما از مشهد را تا حد ممکن آرامش بخش و لذت بخش کند، به همین دلیل است که تعداد زیادی از مهمانان سالانه به این هتل می آیند. هنگام اقامت در هتل هلیا مشهد، بازدیدکنندگان می توانند از قبرستان ارامنه و پارک کوه سنگی که از برترین جاذبه های مشهد هستند دیدن کنند.

همچنین می‌توانید از برخی از امکانات رفاهی ارائه شده توسط هتل، از جمله پذیرش 24 ساعته و انبار چمدان استفاده کنید. هتل هلیا مشهد بهترین های مشهد را در دسترس شما قرار می دهد و اقامتی آرام و لذت بخش را برای شما رقم می زند و به همین خاطر یکی از بهترین هتل های مشهد است.

آدرس هتل هلیا مشهد: خیابان امام رضا، امام رضا ۸، جنب مهدیه

 

هتل تهران مشهد (سه ستاره)

هتل تهران مشهد در سال 1352 در خیابان امام رضا افتتاح شد. جهت خدمت‌رسانی بهتر و امکانات رفاهی مناسب‌تر به میهمانان گرامی در سال 1395 برخی از اتاق‌های هتل تهران نوسازی شد. هتل سه ستاره تهران مشهد دارای پنج طبقه و مجموعا 178 باب اتاق می‌باشد که این اتاق‌ها در طبقات همکف تا پنجم پراکنده شده‌اند.

زائرین گرامی می‌توانند با پیاده‌روی و پیمودن فاصله‌ای حداکثر 750 متر به ورودی باب الرضا حرم امام رضا مشرف شوند. ویژگی‌هایی مانند فاصله‌ی حداکثر 3 کیلومتر از هتل تهران به اماکنی نظیر بیمارستان امام رضا سینما هویزه و بازار رضا نیز دسترسی میهمانان و مسافران گرامی به این اماکن را میسر می‌سازد و این هتل را به یکی از بهترین هتل های مشهد تبدیل می‌کند.

آدرس هتل تهران مشهد: مشهد - خیابان امام رضا - نبش امام رضا 8

 

هتل جواهر شرق مشهد (سه ستاره)

هدف هتل جواهر شرق این است که بازدید شما را تا حد امکان آرامش بخش و لذت بخش کند، به همین دلیل است که تعداد زیادی از مهمانان هر ساله به آنجا می آیند. بناهای دیدنی اطراف مانند قبرستان ارامنه (2.5 مایل) و پارک کوه سنگی (2.9 مایل) هتل جواهر شرق را به مکانی عالی برای اقامت در سفر به مشهد تبدیل کرده است.

اتاق‌های مهمان دارای تهویه مطبوع هستند و هتل جواهر شرق با در دسترس بودن وای فای رایگان، استفاده از اینترنت را آسان می‌کند. همچنین می‌توانید از برخی از امکانات رفاهی ارائه شده توسط هتل، از جمله پذیرش 24 ساعته و انبار چمدان استفاده کنید. علاوه بر این، مهمانان می توانند در طول بازدید خود از رستوران در محل لذت ببرند.

در طول بازدید خود، حتماً یکی از رستوران‌های نزدیک را که در چند قدمی هتل جواهر شرق هستند، مانند نسیم لبنان (0.4 مایل) سر بزنید. اگر به دنبال کارهایی برای انجام دادن هستید، می‌توانید حرم امام رضا (۰٫۶ کیلومتر)، مسجد گوهرشاد (۰٫۵ کیلومتر)، یا مقبره نادرشاه افشار (۱٫۰ کیلومتر) را که از جاذبه‌های محبوب در بین گردشگران هستند، ببینید. هتل جواهر شرق بهترین های مشهد را در دسترس شما قرار می دهد و اقامتی آرام و لذت بخش را برای شما رقم می زند.

آدرس هتل جواهر شرق مشهد: مشهد، بین امام رضا 6 و 8

 

هتل سهند مشهد ( سه ستاره)

هتل سهند مشهد یکی از هتل های سه ستاره لوکس در جوار بارگاه ملکوتی حضرت رضا علیه السلام می‌باشد که در سال ۱۳۹۲ افتتاح و جهت ارتقا سطح کیفی خدمات در سال ۱۳۹۷ مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل با ۷ طبقه بنا و ۶۰ باب اتاق از امکانات رفاهی مطلوب و استانداردی برخوردار می‌باشد و یکی از بهترین هتل های مشهد است.

موقعیت هتل سهند و نزدیکی به بازار رضا و بازار هفده شهریور موجب دسترسی آسان مسافران به این مراکز خرید گردیده است و از طرفی فاصله ی تقریبا یک کیلومتری هتل با حرم مطهر، سهولت در رفت و امد و لذت زیارت را برای زائران گرامی دو چندان کرده است. پرسنل هتل سه ستاره سهند با افتخار آماده خدمت رسانی به زائران و مسافران گرامی می‌باشند. لازم به ذکر است سرو غذا به صورت بوفه در رستوران هتل کیانا انجام می شود.

آدرس سهند مشهد: مشهد - خیابان امام رضا - امام رضا 2 - کوچه کربلا

 

هتل ایران زمین مشهد (سه ستاره)

هتل ایران زمین در سال 1393 آغاز به کار کرد. این هتل در 6 طبقه بنا شده و 90 واحد اقامتی آن شامل اتاق‌های کانکت و سوئیت می‌باشد. لابی زیبا هتل سه ستاره ایران زمین مشهد مکانی مناسب برای گذراندن اوقات مهمانان گرامی است. قابل توجه مهمانان گرامی، برخی واحدها فاقد پنجره و نورگیر می‌باشند.

هتل ایران زمین به دلیل واقع بودن در خیابان امام رضا، از جمله هتل‌هایی می‌باشد که دسترسی آسانی به حرم مطهر امام رضا(ع) دارد. همچنین دسترسی آسان به مراکز خرید اطراف حرم مطهر، از دیگر مزایای اقامت در این هتل به ‌شمار می‌رود.

آدرس هتل ایران زمین مشهد: مشهد - خیابان امام رضا - امام رضا 8 - کوچه شهید حسنی

 

هتل آدینا مشهد (سه ستاره)

هتل آدینا یکی از جدید ترین و مدرن ترین هتل های ۳ ستاره مشهد می‌باشد که در سال ۱۳۹۷ در جوار بارگاه ملکوتی حضرت علی بن موسی الرضا (ع) افتتاح گردیده است. این هتل در ۱۳ طبقه بنا و ۷۰ باب اتاق و سوئیت اقامتی مجلل با امکانات و تجهیزات رفاهی مدرن می‌باشد. قرار گیری این هتل در یکی از خیابان های اصلی با فاصله ای تقریبا ده دقیقه ای موجب دسترسی آسان میهمانان به حرم مطهر و همچنین مراکز خرید گردیده است. هتل سه ستاره آدینا با کادری مجرب و آموزش دیده با افتخار آماده میزبانی از شما میهمانان گرامی می‌باشند.

آدرس هتل آدینا مشهد: مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا ۱۶ و ۱۸، جنب بانک شهر

 

هتل حلما مشهد ( سه ستاره)

هتل حلما مشهد در شهریور 1393 در قلب شهر مشهد و نزدیک حرم مطهر افتتاح شد. علاوه بر دسترسی به حمل و نقل عالی در خط اصلی مترو، این هتل توسط مغازه های زیبای مرکز شهر احاطه شده است، کافه ها، رستوران‌ها و سایر مناظر گردشگری نیز فقط چند قدم دورتر از هتل هستند.

آدرس هتل حلما مشهد: مشهد، خيابان امام رضا، امام رضا ۲۶، كوچه رفيعی، پلاک ۱۰۴

هتل میامی مشهد (سه ستاره)

هتل سه ستاره میامی مشهد یکی از زیباترین هتل‌های هم جوار حرم مطهر حضرت ثامن الحجج (علیه السلام) می‌باشد که در سال ۱۳۹۲ افتتاح گردیده است. از ویژگی‌های بارز این مجموعه می‌توان به دسترسی راحت و آسان به خطوط بی آر تی و مترو و نزدیکی به مراکز خرید اطراف حرم اشاره کرد. هتل میامی با اتاق‌هایی استاندارد و دکوراسیون مدرن و مجلل و تایید شده از سازمان گردشگری و میراث فرهنگی، لحظاتی زیبا و آرام را برای شما عزیزان آرزومند است.

آدرس هتل میامی مشهد: خیابان امام رضا(ع)، امام رضا۳۵، پلاک۱۴

هتل مدائن مشهد (سه ستاره)

هتل سه ستاره مدائن مشهد با بیش از ۲۰ سال سابقه در راستای تکمیل پروژه بازسازی مطابق با استانداردهای سازمان ایرانگردی و جهانگردی و دریافت مجوز استاندارد واقع در حاشیه خیابان امام رضا(ع) با فاصله‌ای نزدیک حرم مطهر که به راحتی می‌توان آن را پیاده طی نمود در سال ۱۳۶۶ افتتاح شده ‌است.

هتل مدائن مشهد در فاصله کم از حرم مطهر رضوی قرار گرفته‌ است که حدود 5 تا 7 دقیقه زمان برای دسترسی از این هتل لازم می‌باشد. اینگونه شما می‌توانید به راحتی به صورت پیاده به زیارت از بارگاه امام هشتم(ع) بپردازید. از اماکنی که به این هتل نزدیک است می‌توان به مهدیه مشهد، بیمارستان موسی ابن جعفر، بازار رضا و چهارراه دانش اشاره کرد. بازار بلور که یکی از قدیمی‌ترین بازارهای لوازم خانگی در مشهد است فاصله‌ی 10 دقیقه‌ای با هتل مدائن دارد. دسترسی آسان میهمانان به خط بی آر تی، باعث شده تا این هتل به یکی از بهترین هتل های مشهد تبدیل شود؛ زیرا بدون ترافیک می‌توان به پایانه مسافربری، خیابان طبرسی، بازار مانتو ایثار و... دسترسی داشت.

آدرس هتل مدائن مشهد: خیابان امام رضا، نبش امام رضا ۷

 

هتل رز درویشی مشهد (سه ستاره)

یکی از بهترین هتل های مشهد با سه ستاره طلایی بدون شک هتل رز درویشی است. هتل رز درویشی مشهد در سال 1399 به منظور ارائه خدمات به زائران گرامی فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل مشتمل بر 22 طبقه و 107 باب اتاق و سوئیت می‌باشد که 17 طبقه هتل به واحدهای اقامتی آن اختصاص داده شده ‌است. روف‌گاردن این ساختمان سر به فلک کشیده، عطر و طعم دل‌انگیز قهوه در تراس کافی‌شاپ، یا غذاهایی که با بهترین کیفیت ممکن در رستوران برای شما آماده می‌شوند را بیش از پیش به یک فضای مناسب برای خلق خاطراتی فراموش نشدنی بدل کرده‌است.

هتل رز درویشی در فاصله 400 متری از بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) قرار گرفته است به طوری که می‌توان این فاصله را در مدت زمان 5 دقیقه به صورت پیاده طی کرد. همچنین هتل رز درویشی مشهد دسترسی آسانی به بازار رضا و مراکز خرید هفده شهریور فراهم آورده‌است.

آدرس هتل رز درویشی مشهد: مشهد - خیابان امام رضا - بین امام رضا 3 و 1

هتل رضویه مشهد (سه ستاره)

هتل رضویه مشهد یکی از هتل‌هایی می‌باشد که در فاصله کوتاه تا بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) واقع شده‌است و این همجواری باعث شده انتخاب اول بسیاری از زائرین حرم امام رضا در مشهد مقدس باشد. ساختمان این هتل متشکل از 9 طبقه به همراه 92 باب اتاق و سوئیت است که در سال 1397 به منظور ایجاد اقامتی دلپذیرتر بازسازی شد.

فاکتورهای اصلی در سفر انتخاب محل مناسب جهت اقامت، احترام به حقوق میهمانان، امنیت، آسایش و تأمین امکانات رفاهی بوده که این هتل توانسته شرایط مورد نظر را به خوبی تأمین و رضایت خاطر میهمانان عزیز خود را در طول مدت اقامت آنان در شهر مقدس مشهد تأمین نماید و به همین دلیل یکی از بهترین هتل های مشهد می‌باشد.

همچنین هتل رضویه از لحاظ موقعیت مکانی در نزدیکی میدان بیت المقدس یا فلکه آب واقع شده ‌است و به بازار رضا، که یکی از مراکز خرید قدیمی و بزرگ شهر مقدس مشهد به ‌شمار می‌رود، دسترسی آسانی دارد. همچنین با 3 دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به حرم مطهر برسید.

آدرس هتل رضویه مشهد: مشهد - میدان بیت المقدس (فلکه آب) - جنب بازار امام رضا (ع)

 

هتل تبرک مشهد (سه ستاره)

هتل تبرک در سال ۱۴۰۰ با بهترین متریال و با توجه به استانداردهای بین المللی هتلی تجهیز و راه اندازی شده است. از مزایای این مجموعه می‌توان به دسترسی آسان به حرم مطهر رضوی و مراکز تجاری در خیابان امام و هفده شهریور اشاره کرد. این هتل در ۶ طبقه و ۹۰ باب اتاق به همراه پرسنلی مجرب و آموزش دیده با افتخار آماده پذیرایی از زائرین حضرت رضا (ع) و گردشگران محترم می‌باشد.

آدرس هتل تبرک مشهد: مشهد خیابان امام رضا12 ، حنایی12 رجب زاده1

 

هتل پارمیدا مشهد (سه ستاره)

هتل پارمیدا در سال ۱۳۸۸ در یکی از خیابان های اصلی منتهی به حرم امام رضا علی السلام به بهره برداری رسید و درجهت ارتقاء سطح کیفی خدمات در سال ۱۳۹۶ مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل در ۵ طبقه اقامتی و ۹۰ باب اتاق و سوئیت های مجهز و استاندارد از امکانات رفاهی مطلوبی برخوردار می‌باشد.

موقعیت هتل موجب دسترسی آسان مسافران به مراکز تجاری نظیر بازار رضا و بازار هفده شهریور گردیده است. هتل سه ستاره پارمیدا با کادری مجرب و آموزش دیده با افتخار آماده میزبانی از شما میهمانان و زائران گرانقدر حضرت ثامن الحجج علیه السلام می‌باشد.

آدرس هتل پارمیدا مشهد: مشهد - خيابان امام رضا - امام رضا 24

 

هتل ایران مشهد (سه ستاره)

این هتل در 10 طبقه متشکل از 132 باب اتاق و 32 باب آپارتمان دو خوابه با کلیه امکانات رفاهی و بهداشتی است. امکانات و خدمات این هتل شامل اینترنت رایگان، صندوق امانات در کلیه اتاق‌ها و مجموعه آبی شامل سونای خشک و بخار و سرو نوشیدنی می‌باشد.

هتل چهار ستاره ایران در خیابان شهید اندرزگو مشهد است که در ورودی باب الجواد قرار گرفته و تنها 5 دقیقه پیاده با حرم مطهر رضوی فاصله دارد. نزدیکی هتل به مراکز خرید از جمله بازار رضا، بازار مرکزی و بازار جنت و همچنین موزه‌های آستان قدس رضوی، آرامگاه و موزه نادری و پارک کوهسنگی، امکان خریدی راحت و بازدید از این اماکن تاریخی و تفریحی را برای مهمانان عزیز فراهم نموده ‌است.

آدرس هتل ایران مشهد: مشهد – خیابان امام رضا – امام رضا 10 – بعد از چهارراه دوم

 

هتل ساوین مشهد (سه ستاره)

هتل ساوین مشهد در سال 1397 به منظور خدمت رسانی به زائران گرامی افتتاح شد. این هتل در 7 طبقه مثبت بنا شده‌است و دارای 112 باب اتاق می‌باشد. قابل توجه مهمانان گرامی، هتل ساوین در بخش ورودی دارای پله می‌باشد. همچنین برخی از اتاق‌های هتل فاقد پنجره و دارای نورگیر می‌باشند.

موقعیت مکانی مناسب هتل سه ستاره ساوین مشهد، امکان دسترسی آسان به باب الرضا حرم مطهر و بازار رضا را فراهم آورده‌ است. همچنین مهمانان گرامی می‌توانند از هتل ساوین با پیمودن مسافت 4 کیلومتر از خانه تاریخی داروغه بازدید کنند.

آدرس هتل ساوین مشهد: مشهد – امام رضا 12 – نبش حنایی 6

 

هتل آفتاب شرق مشهد (سه ستاره)

هتل آفتاب شرق مشهد یکی از هتل های سه ستاره کیفیت خیلی خوب می باشد که در سال 1394 تاسیس گردیده است در 6 طبقه با 66 واحد اقامتی مدرن و لوکس با امکانات به روز که در نزدیکی و جوار حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) واقع شده است و با توجه به فاصله بسیار کمی که تا حرم مطهر دارد، به یکی از بهترین هتل های مشهد تبدیل شده است.

این هتل سه ستاره دارای واحد های اقامتی شامل اتاق دو تخته، اتاق سه تخته، اتاق چهار تخته و اتاق پنج تخته می باشد و با امکاناتی نظیر رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، گیم نت، سیستم سرمایش و گرمایش، اینترنت وایرلس و سایر امکانات پذیرای مهمانان گرامی و زائران و مسافران می باشد.

آدرس هتل آفتاب شرق مشهد: مشهد - میدان بیت المقدس - ضلع جنوبی بازار رضا - شیخ طوسی 7 - کوچه هادی خان

 

هتل آپارتمان معین درباری مشهد (سه ستاره)

هتل آپارتمان معین درباری مشهد در سال 1378 افتتاح شد. این هتل مشتمل بر 4 طبقه اقامتی و دارای 32 واحد آپارتمان و سوئیت می‌باشد. این مجموعه با امکاناتی چون رستوران با ظرفیت 60 نفر، لاندری، اتاق چمدان، امکان آشپزی در واحدهای آپارتمانی، پارکینگ آماده پذیرایی از میهمانان عزیز و گرانقدر این کلان شهر می‌باشد.

هتل سه ستاره معین درباری مشهد از نظر موقعیت مکانی در 3 کیلومتری حرم مطهر امام رضا (ع) قرار دارد.

آدرس هتل آپارتمان معین درباری مشهد: مشهد - خیابان امام رضا (ع) - امام رضا 19

هتل های سه ستاره معروف مشهد

هتل سی برگ مشهد (سه ستاره)

هتل سی برگ مشهد یکی از هتل های قدیمی و با سابقه ای حدود ۲۵ سال در عرصه هتلداری در شهر مشهد می‌باشد که سال ۱۳۸۷ جهت ارتقا سطح کیفی خدمات و و رفاه میهمانان مورد بازسازی قرار گرفت. این مجموعه اقامتی در ۵ طبقه بنا و حدود ۲۰۰ باب اتاق و سوئیت از امکانات رفاهی مطلوبی برخوردار می‌باشد.

همچنین با توجه به موقعیت مکانی و قرار گیری در یکی از خیابان های اصلی شهر علاوه بر اینکه دور از هیاهو و شلوغی میباشد، دسترسی راحتی به مراکر خرید و تجاری دارد. نزدیکی به خط مترو موجب سهولت در رفت و آمد به حرم مطهر می گردد. هتل سه ستاره سی برگ با کادری مجرب و آموزش دیده به عنوان یکی از بهترین هتل های مشهد، آماده میزبانی از شما میهمانان گرامی می‌باشد.

آدرس هتل سی برگ مشهد: مشهد - خيابان احمدآباد - بعد از هتل هما - نبش رضا 

 

اقتباس شده https://www.iranhotelonline.com


11736960
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بازار

بازار
«پارسی نیوز» اظهارنامه مالیاتی یک نوع سند حسابداری است که توسط اشخاص حقوقی یا حقیقی در کشور ایران تهیه می‌شود و به سازمان امور مالیاتی ارائه می‌گردد. این اظهارنامه شامل اطلاعات مالیاتی و مالی افرادیست که براساس آن میزان مالیاتی که باید پرداخت کند، تعیین می‌شود...
بازار
«پارسی نیوز» داستان‌های کوتاه ترکی استانبولی: یادگیری از طریق داستان متوجه شدن از داستان‌های پیچیده در زبان ترکی استانبولی به عنوان یک چالش جذاب و مفید می‌تواند به غنای تجربه زبانی شما افزوده شود. زمانی که به داستان‌های پیچیده پرداخته و آن‌ها را درک م...

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است