بازار 16:50 - 14 دی 1401

ویلاهای اجاره‌ای رامسر که می‌توانند باعث گرفتاری شوند

سفر به شمال یکی از آن مواردی است که کم‌تر کسی دست رد به سینه آن می‌زند. جایی که همزمان نوازشگر روح و جان است و روی دیگری از زیبایی را نشان می‌دهد. مهم‌ترین نکته‌ای که در این سفر وجود دارد پیدا کردن اقامتگاه مناسب است. از آنجایی که تعداد هتل‌های رامسر محدود و تعداد ویلا‌ها بسیار زیاد است، معمولا افراد به سراغ اجاره ویلا می‌روند. زیرا علاوه‌بر کثرت، مزایای دیگری مانند آزادی عمل و راحتی بیش‌تر را نیز به همراه دارند. اما آیا هر ویلایی می‌تواند متضمن آسایش و رفاه شما باشد؟ چه ویلاهایی هستند که نباید به سراغ آن‌ها بروید؟ در این مطلب قصد داریم به این موضوع بپردازیم تا شما دچار کم‌ترین آسیب و دردسر شوید. در انتها هم می‌گوییم که چگونه می‌توانید بهترین ویلا را برای خود انتخاب کنید.





ویلاهای پر دردسر رامسر

همان‌طور که می‌دانید اقامت در ویلا به نسبت اقامت در هتل راحتی و آسایش بیش‌تری به همراه دارد مخصوصا زمانی که پای سفر شمال در میان باشد. جایی که افراد آرام و قرار ندارند و دوست دارند تمام زمان خود را در ساحل، جنگل، کنار باربیکیو و… سپری کنند. ویلاهای مازندران متقاضیان زیادی دارند زیرا اکثر آن‌ها با نمایی شیک، تجهیزات کامل، دسترسی خوب به مراکز تفریحی و گردشگری ارائه می‌شوند و می‌توانند رضایت مشتریان و مسافران را جلب نمایند. مواردی مانند استخر، چشم انداز ساحلی و جنگلی، آشپزخانه و تجهیزات کافی برای آشپزی، وسایل و دکوراسیون مناسب، سرویس خواب راحت و…

از ما به شما گفتن در رامسر هر ویلایی را اجاره نکنید! به این نکات دقت کنید

 

این موارد مهم‌ترین دلایل انتخاب یک ویلا هستند اما نمی‌توانند کافی باشند. زیرا برخی از ویلاهای رامسر کمی دردسر ساز هستند و بهتر است به سراغ آن‌ها نروید. مواردی مانند:

ویلاهایی که در ارتفاعات بسیار زیاد قرار دارند

اقامت در این ویلاها لطف و صفای خودش را دارد اما درصورتی‌ که اتومبیل شخصی نداشته باشید دچار دردسر می‌شوید. زیرا تردد روزانه از ییلاق به شهر هم مشکل است هم پر هزینه. از طرف دیگر تامین مایحتاج اولیه نیز مشکل می‌شود.

ویلاهایی که گاز کشی ندارند

برخی از مناطق روستایی رامسر هستند که هنوز لوله‌کشی گاز ندارند. به همین علت اقامت در این مکان‌ها نیز کمی مشکل است. مخصوصا اگر در پاییز، زمستان و اوایل بهار عازم رامسر شوید. زیرا در این ایام هوا سرد است و نیاز به سیستم گرمایشی دارید. به این منظور یا یابد از هیزم و بخاری هیزمی استفاده کنید، یا از کپسول. با این که این سبک جالب و یادآور زندگی نوستالژیک است اما می‌تواند روند سفر را کند کند.

ویلاهای که چسبیده به دریا هستند

سومین گروهی که پیشنهاد می‌کنیم از آن‌ها نیز پرهیز کنید، ویلاهای چسبیده به ساحل هستند. شرایط آب‌وهوایی رامسر طوری است که هر لحظه می‌تواند بارانی و طوفانی شود. به همین علت نزدیک بودن بیش از حد به دریا هم خطرناک است هم استرس آور. از طرف دیگر مرطوب بودن زمین‌های منطقه باعث می‌شود که خانه‌‌ها به خودی خود رطوبت داشته باشند. این موضوع در ویلاهای ساحلی پررنگ‌تر است و شاید باعث اذیت و آزار شود.



چطور بهترین ویلای رامسر را انتخاب کنیم؟

برای انتخاب ویلای رامسر نباید فقط به ویژگی‌های ظاهری دقت کنید و مثلا چون یک ویلا استخر یا حیاط خوب دارد خیلی سریع به صاحب خانه جواب مثبت بدهید و ساکن ویلا شوید. زیرا  نکات دیگری وجود دارند که باید از آن‌ها نیز آگاه باشید تا دچار دردسر، ناراحتی، هزینه‌های سنگین و تلف شدن وقت در تعطیلات نشوید و بتوانید بهترین ویلای رامسر را انتخاب کنید و حسابی لذت ببرید. مواردی مانند:

نکته اول: مشخص کنید چه ویلایی می‌خواهید

برای اینکه بدانید نباید به سراغ چه ویلاهایی بروید باید دقیقا مشخص کنید که چه انتظاراتی دارید و دوست دارید با چه چیزهایی مواجه شوید. برای این کار می توانید به سوالات زیر پاسخ دهید:

  • دوست دارید چه نمایی مقابلتان باشد؟ ساحل یا جنگل؟
  • به کدام یک از مراکز تفریحی رامسر بیش‌تر علاقه دارید؟ شهربازی، رستوران‌های محلی، مراکز تاریخی یا بازارها؟
  • در سفر به رامسر چقدر با مراکز اداری و ادارات داخل شهر سر و کار خواهید داشت؟

پاسخ دادن به این سوالات کمک می‌کند خیلی سریع متوجه انتظاراتتان شوید و بتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنید‌. به‌عنوان مثال اگر هدف شما از سفر به رامسر انجام برخی از کارهای اداری باشد، باید نزدیک به شهر و مراکز اداری اقامت کنید و انتخاب ویلای جنگلی کار چندان درستی نیست.

نکته دوم: قوانین ویلا را بدانید

یکی دیگر از مواردی که برای داشتن انتخابی خوب باید مد نظر قرار دهید، آگاه بودن از قوانین ویلا است. به این منظور باید در اولین قرار با صاحب خانه موارد مدنظرتان را بیان و کسب اجازه کنید. به‌عنوان مثال ورود حیوانات خانگی در برخی از ویلاها ممنوع است. همچنین برخی دیگر از صاحبخانه‌ها دوست ندارند در ویلای آن‌ها مهمان دعوت کنید و مهمانی بگیرید یا برخی دیگر از افراد شرایط خاصی برای کنسلی در نظر می‌گیرند و در صورتی که بخواهید زودتر از موعد تخلیه کنید، باید تحت قوانین خاصی قرار بگیرید. آگاه بودن از تمامی این موارد کمک می‌کند یک قدم به انتخاب بهترین ویلا نزدیک‌تر شوید. تمامی موارد در سایت‌های رزرو آنلاین ویلا درج می‌شوند و با مطالعه دقیق موارد مندرج می‌توانید از زحمت خود کم کنید و بر کیفیت کار بیافزایید.

نکته سوم: از کلاهبرداران رکب نخورید

در تمام اصناف و مشاغل افرادی هستند که بیش‌تر از امور انسانی به سود مادی خود فکر می‌کنند و باعث می‌شوند دیگر افراد متضرر شوند. این موضوع در بین افرادی که ویلا اجاره می‌دهند نیز وجود دارد و ممکن است گاهی مسافران درگیر کلاهبرداران شوند. به همین علت پیشنهاد می‌کنیم در اجاره ویلا در رامسر هوشیار باشید و گول افراد غریبه را نخورید. گاهی ممکن است به خاطر دیر رسیدن به مقصد یا شلوغی بیش از حد منطقه گردشگری، قیمت‌های سرسام‌آور و نامعقولی به شما پیشنهاد شود، یا ممکن است در هنگام تخلیه دردسرهایی برای مسافر ایجاد کنند. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم برای اجاره ویلا عجله نکنید و با دقت پیش بروید، از چند نفر بپرسید و در صورت امکان فرایند رزرو ویلا را آنلاین انجام دهید. زیرا این کار باعث می‌شود هم مکان اقامت‌تان پیش از آغاز سفر مشخص باشد هم نسبت به قیمت ملک آگاه باشید و گرفتار افراد حقه‌باز و حیله‌گر نشوید.



اجاره ویلاهای لوکس رامسر با وب‌سایت‌های آنلاین

تا این‌جا با بایدها و نبایدهای اجاره ویلا در رامسر آشنا شدید و می‌دانید که برای اقامت بهتر است به سراغ چه مکان‌هایی نروید و چگونه می‌توانید انتخابی خوب داشته باشید. شاید در ابتدای امر تصور کنید با مسیر سختی مواجه هستید. اما بد نیست بدانید که وب‌سایت‌های رزرو آنلاین ویلا این مسیر را کوتاه کرده‌اند و شما با چند کلیک ساده می‌توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

 


11777129
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بازار

بازار
«پارسی نیوز» بیناری اچ پی وی یکی از مهم‌ترین چالش‌های بهداشت عمومی جهانی است که از آغاز شیوع آن در دهه ۱۹۸۰، تاثیری عظیم بر سلامتی جوامع داشته است. این ویروس با انتقال سریع از طریق رابطه جنسی به عنوان نتیجه‌ای از ضعف ایمنی، باعث ابتلا به بیماری‌های مختلفی از جم...
بازار
«پارسی نیوز» گلدوزی هنری ظریف و پرطرفدار است که با استفاده از سوزن و نخ بر روی پارچه طرح و نقش ایجاد می‌شود. این هنر زیبا قدمتی دیرینه دارد و در فرهنگ‌ها و تمدن‌های مختلف رواج داشته است. گلدوزی علاوه بر زیبایی، کاربرد‌های متنوعی نیز دارد و می‌توان از آن برا...

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است