بازار 11:02 - 26 تیر 1400

همه چیز درباره کولر گازی اجنرال

کولر گازی و اسپیلت اجنرال

شرکت اجنرال یکی از شرکت ها و برند های مطرح دنیا در زمینه تولید و فروش سیستم های تهویه مطبوع می باشد. در سال 1963 شرکت اجنرال فعالیت خود را آغاز کرد. البته در ابتدا این شرکت کولر های گازی خود را با برند تجاری فوجیتسو تولید می کرد. در حال حاضر حدود چند دهه می باشد که این شرکت محصولات خود را با برند اصلی خود یعنی اجنرال به بازار عرضه می کند. کولر های گازی و اسپیلت های برند اجنرال به عنوان یکی از با کیفیت ترین و کاربردی ترین محصولات در سرتاسر جهان شناخته می شوند. همان طور که می دانید کولر های گازی و اسپیلت ها در گروه کالا های سرمایه ای قرار می گیرند. یعنی یک کالای مصرفی ساده نیستند از این رو برای خرید این محصولات باید به سایت های تخصصی و با سابقه مراجعه کنید. خریداری از سایت ها و فروشگاه های باسابقه به شما این امکان را می دهد که از تمامی اطلاعات فنی و دقیق محصول خریداری شده ی خود آگاهی پیدا کنید و همچنین در صورت نیاز از مشاوره کارشناسان و مهندسان تاسیسات مربوطه استفاده کنید. علاوه بر تمامی این موارد مطمئن خواهید شد که کالای خریداری شده مناسب نیاز شماست و آن را با بهترین قیمت خریداری کرده اید.

 

کولر گازی و اسپیلت اجنرال

کولر گازی اجنرال دارای انواع مختلفی می باشند که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • کولر گازی های اسپیلت دیواری
  • کولر گازی های داکت ( کولر گازی های کانالی )
  • کولر گازی های مولتی پنل ساده، پیشرفته و کاستی

شرکت اجنرال توانسته است از آخرین تکنولوژی های پیشرفته در جهان استفاده کند و کولر گازی های خود را به گونه ای ارائه دهد که مناسب تمامی شرایط آب و هوایی باشد. همچنین با  بالا بردن کیفیت و کارایی محصولات خود تاثیر بسیار زیادی در ضعیف کردن رقبای خود داشته است. به طور کلی اگر به کیفیت و بهینه سازی مصرف انرژی اهمیت می دهید، تکنولوژی اینورتر یکی از بهترین تولید های شرکت اجنرال می باشد.

محبوبیت کولر گازی اجنرال در ایران

از جمله مزایای کولر گازی ها و اسپیلت های اجنرال می توان به موارد زیادی از جمله طراحی منحصر به فرد و کارایی بالای آن اشاره کرد. با تبلیغات صورت گرفته این برند در ایران و استقبال مردم از این محصول، کولر گازی اجنرال توانسته طرفداران زیادی را نصیب خود کند.  به طوری که امروزه کولر گازی اجنرال به عنوان یکی از قدرتمند ترین و پرفروش ترین برند های کولر گازی و اسپیلت در ایران شناخته می شود.

از جمله دلایلی که این محصول را نسبت به سایر محصولات مشابه، برتر می کند می توان به طولانی بودن قطعات فنی و طول بالای کمپرسور آن اشاره کرد. کولر گازی های اجنرال ساخت کشور ژاپن می باشند اما در در کشور تایلند مونتاژ می شوند.

کمپرسور ها و گاز های مبرد کولر های گازی اجنرال

شرکت اجنرال برای تولید اسپیلت ها و کولر گازی های خود از انواع کمپرسور های روتاری، اسکرال و کمپرسور های دارای کیت اینورتر استفاده می کند که تمامی این کمپرسور ها از برند تکامسه آمریکا هستند.

رایج ترین نوع کمپرسور ها در کولر های گازی مختص کمپرسور های روتاری می باشد. از کمپرسور های اسکرال نیز معمولا در کولر های گازی ایستاده با ظرفیت بالا استفاده می کنند. کولر گازی های دارای کیت اینورتر،مصرف برق و انرژی کمتری داشته و آن ها را با عنوان کولر اسپیلت های کم مصرف می شناسند.

به طور معمول در کولر گازی های اجنرال از دو گاز مبرد R22 و R410A استفاده می شود. برای آنکه از نوع کمپرسور و گاز مبرد کولر گازی خود مطلع شوید، کافی است دفترچه راهنمای کولر گازی یا اسپیلت خود را مطالعه کنید.

ویژگی های کولر گازی 12000 اجنرال

این مدل از کولر گازی های اجنرال دارای ویژگی های چون موارد زیر می باشند :

  • عملکرد سیستم سرمایشی
  • مناسب برای مناطق گرم و خشک
  • مناسب برای محیط هایی با ابعاد 20 متر
  • استفاده از گاز مبرد R22
  • طراحی سبک و دارای وزن 8 کیلوگرم
  • تولید تنها چهل دسی بل صدا

ویژگی های کولر گازی 18000 اجنرال مدل ASGS18LFCZ

این مدل از کولر گازی های اجنرال دارای ویژگی های چون موارد زیر می باشند :

  • استفاده از کیت اینوتر
  • استفاده از گاز مبرد R410
  • کمپرسور روتاری
  • کاهش دور موتور ها و جلوگیری از خاموش شدن موتور کولر
  • صرفه جویی در مصرف انرژی به دلیل کیت اینورتر
  • طول عمر بالای کمپرسور و موتور کولر گازی
  • عملکرد بسیار خوب در مناطق گرم و خشک
  • وزن سبک و طراحی جمع و جور و کوچک
  • وزن پنل بیرونی : 40 کیلوگرم
  • کیفیت و دوام بالا
  • طراحی زیبا

لیست قیمت برخی از کولر گازی های اجنرال

مدل کولر گازی

قیمت روز

کولر گازی اجنرال مدل ASGA12UNWA

14.477.000  میلیون تومان

کولر گازی اجنرال گرید B مدل ASGG12JLCA

17.400.000 میلیون تومان

کولر گازی اجنرال اینورتر کم مصرف مدل ASGS18LFCA

29.000.000 میلیون تومان

کولر گازی اجنرال مدل ASGA24UNWA

27.300.000 میلیون تومان

کولر گازی اجنرال گرید B مدل ASGC30RWT

44.000.000 میلیون تومان

کولر گازی اجنرال مدل ASG18UNWA

استعلامی

کولر گازی اجنرال اینورتر کم مصرف مدل ASGS12LECA

استعلامی

کولر گازی اجنرال اینورتر مدل ASGS24LFCA

استعلامی

کولر گازی اجنرال اینورتر مدل ASGS30LFCA

استعلامی

کولر گازی اجنرال حاره ای مدل ASGA30FUTA

استعلامی

برای اطلاع از سایر مدل های کولر گازی و اسپیلت اجنرال می توانید به سایت تیز فروش. مراجعه کرده و سپس  تماس حاصل فرمایید.

کولر گازی های اجنرال را با بهترین کیفیت و قیمت خریداری کنید

محصولات برند اجنرل دارای طراحی فوق العاده زیبا همراه با بالاترین کیفیت می باشند. همچنین در  کاهش مصرف انرژی موثر هستند. در میان برند های مختلف و متعدد زیادی که در زمینه تولید کولر گازی و اسپیلت اجنرال فعالیت می کنند تیز فروش یکی از بهترین شرکت های عرضه کننده محصولات تهویه مطبوع می باشد. برای اطلاع بیشتر از قیمت ها و مشاوره در حوزه خرید کولر گازی و اسپیلت اجنرال با شماره تلفن های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید. دقت کنید که کولر گازی برند اجنرال با کولر گازی جنرال فرق دارند و دو برند متفاوت می باشند. کولر گازی ال جی و یا کولر گازی گری هم میتواند انتخاب خوبی باشد.


11150540
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بازار

بازار
«پارسی نیوز» اظهارنامه مالیاتی یک نوع سند حسابداری است که توسط اشخاص حقوقی یا حقیقی در کشور ایران تهیه می‌شود و به سازمان امور مالیاتی ارائه می‌گردد. این اظهارنامه شامل اطلاعات مالیاتی و مالی افرادیست که براساس آن میزان مالیاتی که باید پرداخت کند، تعیین می‌شود...
بازار
«پارسی نیوز» داستان‌های کوتاه ترکی استانبولی: یادگیری از طریق داستان متوجه شدن از داستان‌های پیچیده در زبان ترکی استانبولی به عنوان یک چالش جذاب و مفید می‌تواند به غنای تجربه زبانی شما افزوده شود. زمانی که به داستان‌های پیچیده پرداخته و آن‌ها را درک م...
بازار
«پارسی نیوز» دغدغه بسیاری از افرادی که به دنبال تغییر دکوراسیون داخلی منزل یا محیط کاری خود هستند، انتخاب یک شرکت کار درست در حوزه دکوراسیون داخلی می‏باشد. برای انتخاب یک شرکت دکوراسیون داخلی ایده‏آل، بایستی به نکات مختلفی توجه داشت و از یک راهنمای گام به گام ...

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است