بازار 12:49 - 25 خرداد 1400

روش های تشخیص شامپو آلپسین تقلبی

از معجزات شامپو آلپسین چه می‌دانید؟ عدم تغذیه درست فولیکول‌های مو می‌تواند موجب بروز مشکلاتی از قبیل ریزش مو شود. بخشی از این تغذیه درست نیز به استفاده از شامپوهای مناسب باز می‌گردد. استفاده از شامپوهای بسیار معمولی می‌تواند باعث ریزش مو شود، اما نگران نباشید ریزش مو در حال حاضر به روش‌های مختلف قابل درمان است. برای درمان و قطع ریزش مو اولین قدم خرید یک شامپو ضد ریزش بسیار خوب است؛ چراکه شامپو تا 25 درصد بر روی قطع ریزش مو تأثیر دارد. شامپو آلپسین به عنوان یک شامپوی خارجی ضد ریزش مو از دیرباز تاکنون طرفداران بسیار زیادی داشته و میزان رضایت‌مندی افراد از این  شامپو بسیار بالا بوده است. اگر شما از مشکل ریزش مو رنج می‌برید، لازم است با ویژگی‌های شامپو آلپسین اصل به خوبی آشنا شوید.

چرا شامپو آلپسین طرفدار زیادی دارد؟

در واقع آنچه که موجب پر فروش بودن این محصول آلمانی می‌شود، ترکیبات فوق العاده و تأثیر مثبت آن برای قطع ریزش مو است. تولیدکنندگان این شامپو از ترکیبات گیاهی و شیمیایی برای تولید استفاده کرده‌اند که با تقویت فولیکول‌های مو مانع ریزش موها خواهد شد. برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های آلپسین عبارت است از:

  • در ترکیبات شامپو آلپسین مقادیر مشخصی کافئین وجود دارد که باعث تقویت ریشه موها می‌شود.
  • برای تقویت ساقه و مستحکم شدن موها نیز از پرو ویتامین B5 استفاده شده است.
  • این شامپو با دارا بودن نیاسین آمید موجب تقویت مو، انرژی بخشی و تقویت موهای نازک سر خواهد شد.
  • از آنجا که آلپسین شامپویی بدون سیلیکون می‌باشد مانع ریزش مو شده و فرآیند رشد مجدد موها را تسریع می‌بخشد.

لازم به ذکر است که این شامپو مختص استفاده‌ی آقایان است و از زمان باز شدن درب شامپو به مدت 12 ماه برای مصرف آن فرصت باقی خواهد بود؛ البته دقت داشته باشید که بر روی بدنه‌ی این شامپوی خارجی علامت M12 وجود داشته باشد.

فقط آلپسین اصل موجب قطع ریزش مو می‌شود!

این شامپو برای قطع ریزش موهای آقایان بسیار بسیار مؤثر است، البته تولید کنندگان محلول ضد ریزشی را هم به همراه این شامپو تولید کرده‌اند که می‌بایست فرد پس از حمام و شستشوی سر با شامپو از محلول استفاده کند. محلول و شامپو به صورت جداگانه فروخته می‌شود، اما فقط در صورتی تأثیرگذار است که به صورت اصل خریداری شود. برای آنکه بتوانید شامپو را به صورت اصل خریداری کنید می‌باسیت روش تشخیص شامپوی فیک از اصل را بلد باشید. بنابراین در هنگام خرید شامپو آلپسین به نکات زیر دقت کنید:

  1. این شامپو با شکل و ظواهری خاص توسط تولید کننده به بازار عرضه شده است و در قسمت پشت محصول پایین بطری تاریخ انقضای آن ذکر شده است.
  2. علامت پرچم کشور تولید کننده‌ی شامپو بر روی درب محصول درج شده است که می‌تواند به شما برای تشخیص اصالت آن کمک کند.
  3. حتماً در هنگام خرید به وکیوم و بسته بندی محصول نیز توجه داشته باشید.

قیمت خرید شامپو آلپسین اصل چقدر است؟

بزرگ‌ترین و مهم‌ترین مشخصه‌ای که می‌تواند به شما برای تشخیص اصالت محصول کمک کند قیمت آن است، چرا که قیمت شامپو آلپسین اصل به نسبت شامپوهای ایرانی و نمونه تقلبی آن گران‌تر است. به عبارت دیگر هرگز نمی‌توان گفت شامپویی که برای خرید آن مبلغی در حدود 50 یا 100 تومان پرداخت کرده‌اید آلپسین اصل است، زیرا نمونه‌ی اصلی این شامپو قیمتی بالای 200 هزار تومان دارد. البته ناگفته نماند که این قیمت کاملاً مقرون به صرفه می‌باشد، زیرا هر یک بطری 250 میلی گرمی برای آقایان به مدت 6 ماه کافی خواهد بود. پس بدون توجه به قیمت خرید شامپو آلپسین اصل به دنبال فروشگاهی باشید که این شامپو را موجود داشته باشد.

خوش آرا، آلپسین اصل می‌فروشد!

خوش آرا نام فروشگاه معتبری است که بسیاری از افراد آن را به عنوان برترین فروشنده عطر و ادکلن می‌شناسند، اما خوش آرا بخش‌های دیگری نیز دارد که به لوازم آرایشی و بهداشتی اختصاص دارد. این فروشگاه که پس از ده سال تجربه‌ی فروش حضوری، امکان خرید آنلاین را نیز فراهم کرده است شامپو آلپسین اصل را نیز به فروش می‌رساند. از آنجا که این فروشگاه اینترنتی کاملاً مطمئن و معتبر است برای خرید از آن می‌توانید با خیالی راحت اقدام کنید. پس از خرید به صورت اینترنتی می‌توانید محصول را با ضمانت اصالت و سلامت درب منزل خود تحویل بگیرید.

با خرید آلپسین اصل از خوش آرا معجزات آن را ببینید و در کنار تغذیه اصولی و درست خیلی زود از ریزش مو راحت شوید. خوش آرا فروشگاهی همیشه در دسترس و دوستدار پوست شماست...


11106278
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بازار

بازار
«پارسی نیوز» اظهارنامه مالیاتی یک نوع سند حسابداری است که توسط اشخاص حقوقی یا حقیقی در کشور ایران تهیه می‌شود و به سازمان امور مالیاتی ارائه می‌گردد. این اظهارنامه شامل اطلاعات مالیاتی و مالی افرادیست که براساس آن میزان مالیاتی که باید پرداخت کند، تعیین می‌شود...
بازار
«پارسی نیوز» داستان‌های کوتاه ترکی استانبولی: یادگیری از طریق داستان متوجه شدن از داستان‌های پیچیده در زبان ترکی استانبولی به عنوان یک چالش جذاب و مفید می‌تواند به غنای تجربه زبانی شما افزوده شود. زمانی که به داستان‌های پیچیده پرداخته و آن‌ها را درک م...
بازار
«پارسی نیوز» دغدغه بسیاری از افرادی که به دنبال تغییر دکوراسیون داخلی منزل یا محیط کاری خود هستند، انتخاب یک شرکت کار درست در حوزه دکوراسیون داخلی می‏باشد. برای انتخاب یک شرکت دکوراسیون داخلی ایده‏آل، بایستی به نکات مختلفی توجه داشت و از یک راهنمای گام به گام ...

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است