اقتصادی 14:47 - 10 تیر 1403
مدیرکل امور مشترکان توانیر گفت: ۲۰ درصد مشترکان با ۱۰ تا ۱۵ درصد صرفه جویی در آغاز طرح پاداش مدیریت مصرف ،شامل دریافت جوایز مختلف شده اند.

۲۰ درصد مشترکان برق شامل پاداش مدیریت مصرف شدند

عبدالامیر یاقوتی مدیرکل امور مشترکان شرکت توانیر در خبر اقتصاد و بازار در شبکه خبر گفت: یکی از طرح‌های جدیدی که برای همراه کردن مشترکان بخش خانگی و تجاری در مدیریت مصرف داشتیم، طرح «با انرژی» بود که در این طرح هدف مامشارکت حداکثری در صرفه جویی هوشمندانه در مصرف برق است که با پاداش‌های مالی جبران خواهد شد.

او افزود: مرحله اول قرعه کشی برگزار شده و ۱۵ دستگاه خودرو و ۱۵۰ جایزه ۱۰۰ میلیون تومانی اهدا شد. میزان جوایز نیز متناسب با صرفه جویی انجام صورت گرفته است. به این معنا که باصرفه جویی بیشتر میزان جوایز افزایش پیدا می‌کند. با پتانسیل سنجی که انجام شده هر مشترک امکان بهره مندی از یک جایزه را خواهد داشت.

یاقوتی گفت: در ماه اول ۲۰ درصد مشترکان در جامعه آماری ما مشمول جوایز خودرو و جوایز نقدی شدند که رقم قابل قبولی است. این مشترکان افرادی هستند که ۱۰ تا ۱۵ درصد و بیش از آن را صرفه جویی کرده اند. قرعه کشی بعدی ما در پایان تیر انجام خواهد شد. قرعه کشی‌های بعدی نیز در پایان مرداد و شهریور ماه انجام خواهد شد.

خبرنگار: امیرمحمد درویشی 


12068643
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مجری طرح پنبه وزارت جهاد گفت: اخیرا با ورود چند کمباین به کشور، ۱۰ درصد پنبه مزارع توسط کمباین برداشت می‌شود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل دفتر نظارت بر استاندارد صنایع حمل و نقل سازمان ملی استاندارد گفت: گواهی تایید خودرو وانت نیسان تعلیق و شماره گذاری آن متوقف شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مجری طرح گیاهان دارویی وزارت جهاد گفت: در دو ماه نخست امسال بیش از ۲۵ تن زعفران به ارزش ۲۲ میلیون دلار به ۳۷ کشور دنیا صادر شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس بنیاد ملی گندمکاران گفت: از ابتدای فصل برداشت ۵ میلیون و ۷۵۰ هزار تن گندم از کشاورزان خریداری شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶۰۰ هزار تن رشد داشته است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس بهبود بازار سرمایه را از جمله اهداف رئیس جمهور آینده دانست و گفت: رویکرد کاندیدا‌های انتخابات ریاست جمهوری حفاظت از  سرمایه‌های مردم در بورس باشد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل دفتر نظارت بر طرح‌های توسعه وزارت راه وشهرسازی گفت: ۵۴ هزار هکتار برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن طی سه سال گذشته به حاشیه شهر‌ها الحاق شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون وزیر راه وشهرسازی گفت: ۸۴ هزار قطعه زمین در قالب طرح جوانی جمعیت برای متقاضیان در شهر‌های مختلف کشور تامین شده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران از بهره‌مندی بیش از ۱۷ میلیون مشترک گاز از پاداش صرفه‌جویی خبر داد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر اجرایی سندیکای چای گفت: براساس آخرین آمار ۶۶ هزارتن برگ سبز چای با ارزش ۱۱۲۲ میلیارد تومان از چایکاران‌خریداری شده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی مرکز مبادله در خصوص جزئیات تحویل سکه طلا چهاردهمین حراج مرکز مبادله نکاتی را مطرح کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است