فرهنگی‌هنری 13:09 - 03 مرداد 1403
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه ترجیح من این است که بتوانم خارج از دولت هر کمکی که دولت بعدی نیاز داشته باشم ارائه کنم، گفت: معلم دانشگاه هستم و به دانشگاه برمی‌گردم.

وزیر ارشاد: معلم دانشگاه هستم و به دانشگاه برمی‌گردم

محمدمهدی اسماعیلی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی درباره تصمیم خود برای بعد از وزارت، گفت: ترجیح من این است که بتوانم خارج از دولت هر کمکی که دولت بعدی نیاز داشته باشم ارائه کنم. معلم دانشگاه هستم و به دانشگاه برمی‌گردم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اضافه کرد: فکر نمی‌کردم این‌قدر زود تمام شود؛ این تقدیر الهی بود. ما خودمان را آماده کرده بودیم بسیاری از اقدامات خود را تکمیل کنیم. دلم نه برای وزارت، بلکه برای همکاران تنگ می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در زیرساخت‌ها کار‌های خوبی صورت گرفته و در حوزه تنظیم‌گری و تولید محتوا اتفاقات خوبی افتاده است. امیدوارم دوستانمان این مسیر را ادامه دهند.


12076145
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یک کارگردان سینما گفت: «بازی تاج و تخت» ساختار قدرت و سیاست را از طریق عنصر نمایشی به مخاطب نشان می‌دهد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» همزمان با آغاز ماه ربیع الاول، شبکه‌های تلویزیونی در ماه بهار زندگی و ایام جشن و سرور اهل بیت علیهم السلام، رنگ شادی و نشاط به خود گرفتند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» همزمان با آغاز ماه ربیع الاول فصل جدید مسابقه «سرزمین شعر» میزبان مخاطبان شبکه دو سیما خواهد بود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» جلسات شورای صدور مجوز تولید و انتشار ساترا در هفته گذشته برگزار و مجوز انتشار برای دو سریال و چند طرح برای تولید صادر شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مجموعه مستند «خسته نباشید» یک روز کاری مشاغل سخت و جذاب را شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۷:۳۰ از آنتن افق سیما به تصویر می‌کشد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مردم می‌توانند با مراجعه به مصلی امام خمینی (ره) از امروز تا ۳۱ شهریور نوشت‌افزار، لوازم‌تحریر، کیف، کفش و ... خریداری کنند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» سمیراحاجی فتحعلی مجری برنامه پاشو پاشو قهرمان گفت: «پاشو پاشو قهرمان» یک نگاه خاص به هویت ملی و پیشرفت ایران دارد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» شبکه سه سیما از برنامه‌های جدید سرگرم‌کننده و طنز خود رونمایی می‌کند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» شبکه افق در این هفته مجموعه‌ای از مستند‌های متنوع با موضوعات ایرانگردی، فرهنگی و اجتماعی را برای بینندگان تدارک دیده است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» فیلم سینمایی «شه‌سوار» به کارگردانی حسین نمازی از چهارشنبه اکران خود در سینما‌ها را آغاز می‌کند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است