اجتماعی 19:35 - 08 خرداد 1402

باند توزیع مواد مخدر در شاهرود زمین‌گیر شد/ کشف ۳۰۰ کیلوگرم شیشه

به گزارش خبرنگار مهر، جلیل موقوفه‌ای عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی سمنان بیان کرد: چند روز گذشته بنابر خبر واصله از پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا مبنی بر ترانزیت محموله بزرگی از مواد مخدر روان گردان از شرق کشور به مقصد یکی از استان‌های شمالی، توسط اعضای یک باند حرفه‌ای و مسلح، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه به منظور اجرای هر چه بهتر عملیات شناسایی و دستگیری اعضای این باند، چندین تیم عملیاتی و اطلاعاتی با همکاری و همراهی شهرستان‌های شاهرود، دامغان، میامی و یگان تکاوری ۱۲۰ استان تشکیل شد، افزود: سرانجام با هدایت لحظه به لحظه پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا و استان، خودروهای حامل محموله مواد مخدر در محور بی ارجمند شاهرود شناسایی و توسط تیم‌های عملیاتی مورد تعقیب و مراقبت قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه تیم‌های عملیاتی پلیس در یک موقعیت مناسب وارد عمل شده و به خودروهای قاچاقچیان دستور ایست دادند، افزود: یکی از خودروها متواری می‌شود که با شلیک دقیق پلیس به لاستیک خودرو در حاشیه جاده متوقف و راننده آن با استفاده از شرایط جغرافیایی و تاریکی بیابان‌های اطراف متواری می‌شود.

موقوفه‌ای با اشاره به توقیف و دستگیری یکی از خودروهای راه پاک کن قاچاقچیان در ایستگاه ایست و بازرسی شهید نوری شاهرود اضافه کرد: با گسترش چتر اطلاعاتی و رصد هوشمندانه پلیس، راننده متواری یکی خودروها که در وسیله نقلیه پوششی دیگری پنهان شده بود در همان محور مواصلاتی شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه با شلیک پلیس زخمی و دستگیر شد.

وی در پایان از کشف ۳۰۰ کیلوگرم مواد روان گردان شیشه و هروئین، دستگیری پنج نفر از اعضای باند قاچاق و توقیف چهار دستگاه سواری در این عملیات پیچیده خبر داد و تصریح کرد: سربازان مبارزه با مواد مخدر استان بار دیگر با اقدامات هوشمندانه و مقتدرانه خود توانستند اعضای باند توزیع مواد مخدر را زمین گیر کنند.


11903141
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سردار کریمی از توافق پلیس بین الملل ایران و چند کشور برای استرداد متهمانی که اعلان قرمز آنها صادر شده است، خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» حسینی گفت: آمار‌ها حاکی از آن است که وقتی فرسایش خاک داریم معضلات بسیار زیاد را با از دست دادن اکوسیستم خاک به دست می‌آوریم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران میانگین کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۷ اردیبهشت ماه) در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» بخشدار کن از حضور ۸ هزار گردشگر در جشنواره گیلاس خبر داد و گفت: رشد ۵۰درصدی گردشگر را در سومین جشنواره گیلاس روستا‌های سنگان چهارگانه شاهد بودیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه گفت: دستگیری صد‌ها دانشجو و استاد معترض به جنایات اسرائیل، نشان دهنده سهیم بودن آمریکا در نسل‌کشی صهیونیست‌ها است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده انتظامی کل کشور گفت: دشمن می‌خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذرد، بعضی از خاکریز‌ها چه حفظ آن و چه از دست دادن آن تعیین کننده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» با اهتمام به اجرایی کردن اسناد بالادستی و برنامه ریزی در راستای تحقق اهداف سند تحول قضایی طرح دعاوی در دیوان عدالت اداری کاهش ۲.۹۳ درصدی داشته است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دبیری با اشاره به مردمی بودن نهاد شورای عالی استان‌ها گفت: اعضای شورا از بطن مردم انتخاب شده و طبق وظیفه قانونی، همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» به مناسبت هفته سلامت در قطعه ۵۰ بهشت زهرا (س) تهران از خانواده شهدای مدافع سلامت تجلیل شد.  
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهرداری منطقه ۷ تهران اعلام کرد که قطع برخی از درختان ضلع غربی باغ موزه قصر کنار دیوار نیروی انتظامی اجتناب ناپذیر بود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است