بازار 09:44 - 18 آبان 1400

معرفی صرافی ارز دیجیتال کیوسک؛ مهم‌ترین مزایا و امکانات

کدام بازار را می‌شناسید که طی چندماه، سودهای 100 تا 1000 درصدی را نصیب سرمایه‌گذاران خود کند؟ بازار ارزهای دیجیتال می‌تواند همینقدر جذاب و هیجان‌انگیز باشد. در یک سال گذشته نام ارزهای دیجیتال و سودهای کلان آن‌ها به نقل محافل تبدیل شده‌اند. به همین دلیل هم بوده که افراد زیادی به سمت معامله ارزهای دیجیتال تمایل پیدا کرده‌اند. اما کجا می‌توانیم ارزهای دیجیتال را معامله کنیم؟

برای خرید و فروش انواع ارز دیجیتال، باید از صرافی‌‌های رمز ارز استفاده کنیم. پلتفرم‌های خارجی به دلیل وجود تحریم‌ها و محدودیت‌های بانکی، ریسک زیادی برای کاربران ایرانی دارند. مواردی متعددی وجود دارد که نشان می‌دهد دارایی کاربران به دلیل تحریم‌های ضد ایرانی مسدود شده‌اند. صرافی کیوسک https://kioosk.net برای تشویق سرمایه گذاران ایرانی به همه کسانی که ثبت نام کنند در بدو ورود، 20 هزار تومان بیتکوین هدیه می دهد.

صرافی ارز دیجیتال چیست؟

صرافی‌های ارز دیجیتال، با در اختیار داشتن طیف وسیعی از رمز ارزها، بازاری را برای سرمایه‌گذاران و معامله‌گران ایجاد می‌کنند تا به مبادله ارزهای فیات (دلار، یورو، ریال و ...) با ارزهای دیجیتال یا تبدیل رمز ارزها به یکدیگر بپردازند.

صرافی‌های ارز دیجیتال، همان واسطه‌هایی هستند که دنیای غیر متمرکز ارزهای دیجیتال را به نهادهای متمرکزی مثل دولت‌ها و بانک‌ها وصل می‌کنند. در سال‌های اخیر همه به این درک مشترک رسیده‌اند که سریع‌ترین راه پذیرفتن ارزهای دیجیتال توسط دولت‌ها و بانک‌ها، قانون‌مند کردن آن‌ها و وجود نظارت کلی بر این بازار است. این هدف، با استفاده از صرافی ارز دیجیتال ممکن می‌شود.

اما فراموش نکنید که صرافی‌ ارز دیجیتال کاملا غیر متمرکز نیست و توسط یک تیم یا شرکت اداره می‌شوند؛ بنابراین، توجه به نکات امنیتی و ویژگی‌های مهم دیگر، می‌تواند به افراد اطمینان دهد که ارزهای دیجیتال یا پول‌شان را در یک صرافی مطمئن نگهداری کنند.

بنابراین، امن‌ترین روش برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال در ایران، استفاده از سامانه‌های ایرانی برای خرید و فروش رمزارزها است. یکی از پلتفرم‌های امن و با پشتوانه معامله رمز ارز که به تازگی راه‌اندازی شده، صرافی کیوسک است.

چرا برای معامله رمزارزها، کیوسک را انتخاب کنیم؟

صرافی کیوسک یکی از زیرمجموعه‌های شرکت داده پرداز همراه ایرانیان است. این صرافی فعالیت خود را از سال 1399 آغاز کرد تا بتواند یک بستر امن و ساده را برای معامله ارزهای دیجیتال در اختیار کاربران ایرانی قرار دهد.

حوزه ارزهای دیجیتال به دلیل اصطلاحات فنی و تخصصی که دارد، معمولا کمی برای مخاطبان پیچیده به‌نظر می‌رسد. کیوسک با درک درست و دقیق از این موضوع، راه‌اندازی شد تا با ارائه یک پلتفرم ساده و کاربردی، کاربران بتوانند بدون نگرانی به معامله ارزهای دیجیتال بپردازند.

مهم‌ترین مزایای صرافی کیوسک

تیم فنی کیوسک همه تلاش خود را بکار بسته تا یک پلتفرم با رابط کاربری ساده و قابل فهم را ارائه کند. در بسیاری از پلتفرم‌های دیگر، توجهی به راحتی کاربر و سهولت در استفاده نشده است. به همین دلیل، کیوسک از ابتدا به توجه به این نیاز جدی در بین کاربران ارزهای دیجیتال، پلتفرمی را توسعه داد که کاربران تجربه مناسبی در آن داشته باشند.

یکی دیگر مزیت‌های مهم در پلتفرم کیوسک، ارائه تعداد بالایی از رمزارزهاست تا کاربران بتوانند فرصت‌های سرمایه‌گذاری بیشتری در اختیار داشته باشند. یکی از دلایل مهم دیگری که باعث تمایل کاربران ایرانی به استفاده از پلتفرم‌های خارجی می‌شود، کم بودن تعداد ارزها در سایت‌های ایرانی است.

حالا کیوسک این امکان را فراهم کرده است تا کاربران ایرانی بتوانند همان تعداد بالا از رمزارزها که در صرافی‌های خارجی وجود دارد را در یک پلتفرم ایرانی معامله کنند.

در کیوسک می‌توانید به صدها رمز ارز محبوب و هیجان‌انگیز بازار رمز ارزها دسترسی داشته باشید. امکان معامله، برداشت و واریز برای همه این ارزها هم وجود دارد.

کاربران می‌توانند به سادگی و با واریز ریالی از طریق درگاه بانکی به سایت کیوسک، معامله ارز دلخواه خود را انجام دهند.

علاوه بر این، کیوسک تنها یک صرافی نیست، بلکه بازاری برای معامله افراد دیجیتال است. در صرافی‌ها افراد خرید بیت کوین و سایر رمز ارزها را با خود صرافی انجام می‌دهند. اما بازار جایی است که افراد می‌توانند به صورت مستقیم با افراد دیگر به خرید و فروش رمز ارز بپردازند. این موضوع باعث می‌شود تا کارمزد معاملات رمز ارزها هم کاهش یابد.

آموزش رایگان در آکادمی کیوسک

مجموعه کیوسک www.kioosk.net یکی از اهداف اصلی خود را آگاهی‌بخشی به مخاطبان ایرانی در زمینه رمز ارزها و فناوری بلاکچین قرار داده است.

فناوری بلاکچین، همان تکنولوژی مورد استفاده برای ساخت رمز ارزها است. بلاکچین با اینکه مدت کوتاهی است که ایجاد شده، اما کاربردهای روزافزونی دارد. به همین دلیل آینده درخشانی در انتظار این فناوری نوظهور است.

بنابراین، کیوسک در کنار راه‌اندازی پلتفرم معاملاتی رمز ارزها، آکادمی کیوسک را نیز ایجاد کرده است. آکادمی یک وبلاگ برای علاقه‌‌مندان به حوزه بلاکچین و رمز ارز است. مخاطبان کیوسک می‌توانند در آکادمی، به انواع مقالات آموزشی و جدیدترین اخبار حوزه ارزهای دیجیتال دسترسی داشته باشند. افرادی که قصد دارند معاملات کم ریسک و پرسودی را در بازار کریپتو انجام دهند، بهتر است ابتدا با فاندامنتال و پروژه هر رمزارز آشنا شوند و سپس تصمیم به سرمایه‌گذاری در ارز مورد نظر بگیرند.

بهتر است بدانید که امکان دارد برخی از رمزارزها با اهداف کلاهبرداری راه‌اندازی شده باشند. از این رو، شناخت اهداف و کاربردهای هر پروژه، از اهمیت بالایی برخوردار است. بنابراین، به روز رسانی دانش در این حوزه، مهم است و افراد می‌توانند با ارتقای دانش و شناخت پروژه‌های مناسب، اقدام به سرمایه‌گذاری در رمز ارزها کنند.

کیوسک با راه‌اندازی آکادمی کیوسک kiosk.net/academy نهایت تلاش خود را انجام داده تا بهترین محتوای آموزشی را به‌صورت رایگان در اختیار همه قرار دهد.

به نظر می‌رسد سال‌های پیش رو، متعلق به ارزهای دیجیتال و فناوری بلاکچین باشد. کیوسک به‌عنوان یک شرکت ایرانی با تکیه بر دانش و تخصص بومی طراحی و راه‌اندازی شده است تا کاربران ایرانی بتوانند به راحتی و بدون ریسک، از ظرفیت‌های بالای این حوزه بهره‌مند شوند.

کیوسک تلاش خود را انجام داده است تا در کنار ارائه بستری برای خرید و فروش امن رمز ارزها، فضایی برای ارتقای دانش افراد در این زمینه ایجاد شود. کاربران می‌توانند در سایت کیوسک با یک رابط کاربری ساده و قابل فهم، همزمان به صدها رمز ارز دسترسی داشته باشند.

سخن پایانی

صرافی ارز دیجیتال یک پلتفرم آنلاین برای خرید و فروش رمز ارزهای مختلف مثل بیت کوین، اتریوم و دیگر رمز ارزها است. افراد با استفاده از این پلتفرم‌ها، قادر خواهند بود با پول‌های فیات مثل دلار و ریال، رمز ارز خریداری کرده یا رمز ارزهای خود را به پول تبدیل کنند. با توجه به استقبال بالای مردم از بازار ارزهای دیجیتال، این پلتفرم‌ها نیز هر روز محبوب‌تر می‌شوند.

بهتر است پیش از انتخاب یک صرافی ارز دیجیتال، در مورد ویژگی‌های مختلفی که در این مطلب به آن‌ها اشاره شد، بررسی‌های لازم را انجام دهید.


11310265
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بازار

بازار
«پارسی نیوز» بیناری اچ پی وی یکی از مهم‌ترین چالش‌های بهداشت عمومی جهانی است که از آغاز شیوع آن در دهه ۱۹۸۰، تاثیری عظیم بر سلامتی جوامع داشته است. این ویروس با انتقال سریع از طریق رابطه جنسی به عنوان نتیجه‌ای از ضعف ایمنی، باعث ابتلا به بیماری‌های مختلفی از جم...
بازار
«پارسی نیوز» گلدوزی هنری ظریف و پرطرفدار است که با استفاده از سوزن و نخ بر روی پارچه طرح و نقش ایجاد می‌شود. این هنر زیبا قدمتی دیرینه دارد و در فرهنگ‌ها و تمدن‌های مختلف رواج داشته است. گلدوزی علاوه بر زیبایی، کاربرد‌های متنوعی نیز دارد و می‌توان از آن برا...

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است