استانی 22:11 - 05 فروردین 1402

بهره‌مندی بیش از ۵۲۰۰ دانش‌آموز خوزستانی از پایگاه مطالعات نوروزی

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود حمیدی نژاد شامگاه شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای با اشاره به فعالیت پایگاه‌های مطالعات نوروزی در خوزستان بیان کرد: در راستای شتاب بخشیدن به رشد شاخص‌های آموزشی و تربیت استان و لزوم توجه به فرایند مطالعه و آمادگی دانش آموزان برای شرکت در امتحانات پایانی نوبت دوم و کنکور سراسری در زمان تعطیلات نوروزی، بیش از ۹۰ پایگاه مطالعه نوروزی دانش آموزان در خوزستان راه اندازی شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با عنوان اینکه در هر منطقه آموزشی حداقل ۲ پایگاه تفکیک دخترانه و پسرانه ایجاد شده است، اظهار کرد: تاکنون بیش پنج هزار و ۲۰۰ نفر روز از این پایگاه‌ها استفاده کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه پایگاه‌ها برای مطالعات نوروزی در نظر گرفته شده که از مرکزیت شهری برخوردار هستند، ادامه داد: کلیه پژوهش‌سرا و دبیرستان‌های استعداد درخشان شاهد نمونه دولتی شبانه روزی مواظبت تشکیل پایگاه‌های مطالعاتی در این زمینه هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: شروع به فعالیت پایگاه‌های علمی از ساعت هشت صبح تا ۱۷ روز ادامه خواهد داشت.


11848085
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است