فرهنگی‌هنری 14:45 - 13 تیر 1403
معاون فرهنگی و تبلیغات ارتش گفت: هنر سرود یکی از مهمترین امور فرهنگی است که باید در ارتش به آن بیشتر پرداخته شود.

پروژه سینمایی شهید صیاد شیرازی در مراحل پایانی تولید قرار دارد

حجت‌الاسلام والمسلمین سعید نصیرالاسلامی در جلسه‌ای که با حضور محمد رضا چراغعلی، شهرام مظلومی، بیگی حبیب آبادی، دکتر امینی، و جمعی از شاعران ارتش در خصوص تولید و محتوای چند قطعه سرود فاخر با موضوعات مرتبط با ارتش برگزار شد، گفت: در ارتش جمهوری اسلامی ایران نگاه ویژه‌ای در پرداختن به مسائل فرهنگی وجود دارد و اقدامات زیادی در این حوزه در حال انجام است و همچنین در راستای ارتقای اقدامات فرهنگی در ارتش دو فیلم سینمایی و یک سریال تلویزیونی با موضوع «ناو گروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش»، یک سریال ویژه نیروی زمینی ارتش در مراحل پیش تولید قرار دارد و به زودی به مرحله تولید خواهند رسید.

وی ادامه داد: پروژه سینمایی شهید صیاد شیرازی در مراحل پایانی تولید قرار دارد و در همین راستا فیلم سینمایی شهید فلاحی نیز در مرحله تحقیق و پژوهش قرار دارد که امیدواریم به زودی شاهد تولید این اثر فاخر هم باشیم.

وی با بیان اینکه هنر سرود یکی از اقدامات فرهنگی مهم است که باید در ارتش به آن بیشتر پرداخته شود، اظهار کرد: در ارتش جمهوری اسلامی ایران با همکاری و مساعدت فرمانده کل ارتش، قصد داریم تا در حوزه ساخت مجموعه سرود‌های فاخر و ماندگار اقدام کنیم تا شاهد ارتقای بیش از پیش منزلت اجتماعی و افزایش محبوبیت ارتش در جامعه باشیم.

معاون فرهنگی و تبلیغات ارتش خاطرنشان کرد: در راستای توجه به هنر فاخر سرود در ارتش، کارگروهی متشکل از کارشناسان و متخصصان این حوزه تشکیل شده و جلسات متعددی نیز در این زمینه برگزار می‌شود و همچنین اتفاقات بزرگی در قالب‌های مختلف هنری در یک سال گذشته رخ داد است که یکی از این قالب‌های هنری، هنر سرود است که در مقایسه با قالب‌های متفاوت آثار هنری پیشرفت بیشتری دارد و امیدواریم با اقداماتی که در ارتش در حوزه سرود، فیلم و سریال آغاز شده است به نتایج مطلوبی دست یابیم. 


12069682
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» اختتامیه چهل و یکمین «جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی» با هدف اهدای جوایز به آثار شایسته تقدیر در تالار رودکی برگزار شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان سینمایی بر ادامه روند فعالیت‌های سازمان سینمایی تا استقرار دولت جدید بدون هرگونه تعلل و وقفه تاکید کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» فصل جدید برنامه «چهارگاه» هم‌زمان با فرارسیدن ایام محرم، با اجرای امیرحسین مدرس راهی آنتن شبکه چهار سیما می‌شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» برنامه «آن لحظه» که حکایت‌هایی از تأثیر زنان در سرنوشت انسان‌ها و تصمیم‌های مهم دارد، محرم‌الحرام ۱۴۰۳ از شبکه نسیم تقدیم به مخاطبان می‌شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» سریال «سرزمین مادری» به کارگردانی کمال تبریزی از یک شنبه ۱۷ تیر ماه ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس رسانه ملی در پیامی خطاب به رئیس جمهور منتخب گفت: صداوسیما تلاش کرد نقش بسزایی در رقابتی کردن فضای انتخابات و ایجاد شور در جامعه داشته باشد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم، شبکه فراتر در نظر دارد مجموعه نمایشی «جرس» و سریال داستانی «عشق کوفی» را هرشب از آنتن این شبکه، پخش نماید.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» شاکری‌نژاد با اعلام این که میزان مخاطبان مناظرات در دور دوم ۵۶.۵ درصد بود، گفت: حدود ۳۵ میلیون نفر از افراد بالای ۱۸ سال مناظرات رسانه ملی را دیده بودند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» همزمان با آغاز ماه محرم و ایام سوگواری سالار شهیدان امام حسین (ع) ویژه‌برنامه نمایشی «نوای عرشیان» در پهنه فرهنگی رودکی اجرا می‌شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» شبکه کودک در سومین هفته تابستان چندین انیمیشن سینمایی پخش می‌کند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است