بازار 22:05 - 22 دی 1398

وب سایت آناهید معرفی مراکز میکروبلیدینگ و فیروز در اصفهان

خانم ها ممکن است زمان زیادی را برای آرایش کردن بگذارند و یا ممکن است مهارت های آرایش کردن را نداشته باشند و یا ممکن است ابروهای خوش حالتی نداشته باشند، این روش خانم ها را کمک می کند تا روزانه ساعات زیادی را برای آرایش خود نگذارند و آن مدل ابروی دلخواه خود را به صورت نیمه دائمی داشته باشند.

میکروبلیدینگ به نوعی تاتو ابرو می باشد ولی از تاتو ابرو بسیار طبیعی تر و زیباتر می باشد. میکروبلیدینگ یا همان هاشور طبیعی ابرو می باشد. در این روش ابروها پرتر می شود و جاهای خالی که در تاج و دم ابروها وجود دارد پر می شود و در خود ابرو کار می شود و یا اگر شما بخواهید می توانید مدل ابرو را تغییر دهید. میکروبلیدینگ یک روش برای قرینه سازی ابرو می باشد و نسبت به روش های دیگر بسیار ظریف تر و سطحی تر انجام می شود و به خاطر همین سطحی انجام شدن ماندگاری کم تری دارد. اگر بخواهید بعد از مدتی مدل ابروی خود را تغییر دهید به راحتی بعد از مدتی می توانید رنگ قبلی را پاک کنید و یک رنگ و یا مدل جدید را بر روی ابروی خود طراحی کنید. در این روش با یک دستگاه که سوزن های بسیار ریزی دارد رنگ را به داخل پوست تزریق می کند و به صورت هاشور هاشور زده می شود و کاملاً بدون درد می باشد.

هر چه رنگی که در ابروها به کار می رود پر رنگ تر باشد ماندگاری بیش تری دارد و از دلایل دیگر که در ماندگاری رنگ ابرو اثر دارد نوع رنگی است که یک متخصص از آن استفاده می کند و نوع پوست شخص موثر است. هر چه نوع پوست چرب تر باشد ماندگاری رنگ ابرو کم تر است.

قیمت میکروبلیدینگ در اصفهان تقریباً 400 هزار تومان می باشد ولی این قیمت متناسب با محلی که این کار را انجام می دهید، رنگ ابرویی که برای شما استفاده می شود و فرد متخصصی که برای شما این کار را انجام می دهد می تواند متغیر باشد. بهترین میکروبلیدینگ اصفهان در سالن زیبایی ما انجام می شود. شما می توانید با مراجعه به سالن آرایش ما نمونه کارها را مشاهده بفرمایید و با متخصصین ما مشورت کنید و سوالات خود را بپرسید و سپس یک میکروبلیدینگ عالی را با ما تجربه نمایید.

دستگاه میکروبلیدینگ ابرو

آیا بهترین فیبروز ابرو اصفهان را می شناسید؟

فیبروز ابرو هم روشی جدید برای هاشور زدن و یا سایه زدن ابرو است که بسیار طبیعی جلوه می کند و به صورت کاملاً ظریف با کمک یک دستگاه که سر آن سوزن های ریز دارد رنگ را به سطح پوست شما تزریق می کند. فیبروز ابرو نسبت به میکروبلیدینگ ماندگاری بیش تری دارد. با فیبروز ابرو صورت شما کاملاً طبیعی جلوه می کند و ابروها بسیار نچرال هاشور زده می شود و فقط عیب و نقص های ابرو برطرف می شود و داخل ابرو پر می شود. این روش برای کسانی که ابروهای قرینه ندارند بسیار مناسب می باشد. در این روش رنگ های ابرو به صورت نیمه دائمی روی ابرو می ماند. این روش برای کسانی که ابروهای قرینه ندارند بسیار کارا می باشد. فیبروز ابرو به راحتی قابل پاک کردن می باشد، در این روش به راحتی می توان به ابروها حالت داد. درد و سوزش در انجام فیبروز بسیار کم است و فقط ممکن است کمی التهاب و قرمزی بعد از اتمام کار ایجاد شود. قیمت فیبروز ابرو در اصفهان با توجه به موقعیت مکانی، تخصص فردی که این کار را انجام می دهد و موادی که برای این کار صرف می شود متفاوت می باشد ولی به طور میانگین بین 400 تا 500 هزار تومان می باشد. مجموعه سالن زیبایی ما بهترین فیبروز و میکروبلیدینگ در اصفهان را برای شما انجام می دهد با بهترین رنگ ها و افراد متخصص و با تجربه تا باعث رضایت شما عزیزان باشد.

دستگاه فیبروز ابرو

منبع : وب سایت آرایش زیبایی آناهید


10343939
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است