بازار 13:25 - 27 فروردین 1402

سایبان چیست؟ + مزایا و معرفی شرکت معتبر برای خرید سایبان

با پیشرفت روز افزون تکنولوژی سایبان ها به شدت متنوع شده اند. با توجه به اینکه سایبان ها کاربردهای زیادی دارند و در جاهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرند خیلی مهم است که برای مغازه، پارکینگ، روف گاردن، تراس و دیگر جاها از سایبان هایی که توسط یک شرکت متخصص ساخته می شوند استفاده کنید زیرا کیفیت سایبان و طول عمر آن با توجه به کارایی بسیار مهم است. در ادامه یکی از قدیمی ترین و با تجربه ترین شرکت ها در حوزه سایبان را معرفی خواهیم کرد.

 

سایبان چیست؟

 

سایبان ها سازه هایی هستند که برای جلوگیری از تابش مستقیم نور خورشید، ایجاد سایه، جلوگیری از خراب شدن محصولات، ایجاد فضایی برای دور هم نشستن، تبلیغات که امروزه بسیار از طریق سایبان های مغازه صورت میگیرد و نتیجه مناسبی هم دارد و…. استفاده می شوند که امروزه مدل های بسیار متنوعی پیدا کرده اند و کاربرد های آن ها بسیار گسترده تر شده است. به عنوان مثال اکثر افراد برای حیاط های خود از سایبان برقی حیاط استفاده می کنند که بسیار کاربردی است و قیمت آن با توجه به کارایی های آن مقرون به صرفه می باشد. این موضوع برای تمام مدل های سایبان صدق می کند، تمام مدل های سایبان ها در سایبان آریا با توجه به کارایی و کیفیت بالایی که دارند از قیمت بسیار مناسبی برخوردارند.

 

مزیت های استفاده از سایبان





  • جلوگیری از تابش مستقیم نور خورشید
  • جلوگیری از خراب شدن محصولاتی که بیرون از مغازه قرار می گیرند
  • ایجاد سایه برای دورهمی مثلا سایبان برقی تراس در چندین سال اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته و افراد زیادی اقدام به خریداری کرده اند.
  • جهت تبلیغات (که جدیدا سایبان ها برای انجام تبلیغات بسیار مورد استفاده قرار می گیرند.)

 

 

 

 

انواع سایبان





  • سایبان ثابت
  • سایبان برقی
  • سایبان متحرک

 

همانطور که گفتیم انتخاب اکثر افراد سایبان برقی می باشد که به راحتی باز و بسته می شود و نیاز به زحمت زیادی ندارد نکته مهم در سایبان برقی موتور آن است که بسیار مهم و حیاتی است به همین منظور است که باید در انتخاب جایی که میخواهید از آن سایبان سفارش دهید بسیار دقت کنید.

مورد بعدی که در سایبان برقی به ویژه سایبان برقی مغازه بسیار مهم است پارچه سایبان است که حتما باید کیفیت بالایی داشته باشد تا بتواند چندین سال عمر کند و در برابر گرما و سرما و .. مقاوم باشد.

 

پر طرفدار ترین مدل های سایبان 

 

در چند سال اخیر کاربرد سایبان ها زیاد شده و مردم برای روف گاردن، تراس، حیاط، مغازه، پارکینگ و … از سایبان ها استفاده می کنند که بیشترین موارد استفاده برای مغازه بوده و هست که با آمدن سایبان های برقی اکثر مغازه دار ها از سایبان برقی مغازه استفاده می کنند که می توانید برای اطلاع از قیمت سایبان برقی مغازه وارد شوید. این مدل سایبان برای مغازه ها بسیار مناسب است زیرا علاوه بر راحتی باز و بسته کردن می توان برای تبلیغات هم از آن ها استفاده کرد که با یک تیر دو نشان زدن محسوب می شود.

 

 

چرا باید سایبان را از شرکت معتبر و متخصص سفارش دهیم؟

 

همانطور که گفته شد سایبان ها باید در برابر آفتاب و باران و برف مقاوم باشند و جنس آن ها برای شرایط های مختلف بسیار مهم است پس باید گفت که جنس پارچه سایبان باید کیفیت بالایی داشته باشد که در سایبان آریا از بهترین پارچه ها برای ساخت سایبان استفاده می شود

همینطور در سایبان های برقی مهمترین قسمت موتور است که باید بسیار با کیفیت باشد و چندین سال کار کند و ضمانت داشته باشد که در سایبان آریا ضمانت ها کاملا شفاف هستند و می توانید با خیال راحت سایبان مدنظر را سفارش دهید و حتی برای اطمینان بیشتر در انتخاب و راهنمایی برای خریدی بهتر می توانید تماس بگیرید و اول از مشاوره استفاده نمایید و سپس اقدام به سفارش کنید.

 

درباره شرکت سایبان آریا

 

شرکت سبزاندیشان سایه افکن آریا از موفق ترین ها و پرسابقه ترین ها در زمینه طراحی و ساخت انواع سایبان می باشد سایبان مغازه، سایبان آلاچیق، سایبان و چادر کالسکه ای، سایبان و چادرهای ایستاده، خیمه ها و چادرهای مسافرتی شناخته می شود. در همین راستا، کارگاه تولیدی سایبان آریا در زمینه ارائه خدمات محصولات سایبان تاسیس گردید. این شرکت با اعتماد به خلاقیت طراحان، اتکا بر مدیران نسل جوان و با بهره گیری از تجربه ۳۰ ساله خود ضمن ارائه خدمات ارزنده از مشاوره تا ارائه محصول در جهت رفع نیاز مشتریان می کوشد.

 


11866404
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بازار

بازار
«پارسی نیوز» این روزها، گوشی‌های هوشمند به یکی از ابزارهای اساسی برای ارتباطات، تفریح و کسب درآمد تبدیل شده‌اند. از طریق این دستگاه‌های هوشمند، امکانات بی‌شماری برای کسب درآمد وجود دارد که بسیاری از افراد به طور موفق از آنها استفاده می‌کنند. از پرداخت‌های م...

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است