بازار 08:08 - 03 اسفند 1400

بهترین فیلم های 2021 که نباید آنها را از دست دهید+معرفی پرفروش ترین فیلمها و روش دانلود

سال 2021 با تمام فراز و نشیب هایش به پایان رسید و بسیاری از ساخته این سال به دلیل همه گیری کووید 19 به 2022 موکول شدند و پخش بسیاری از آثار سینمایی و سریال به تعویق افتاد.

هرچند که آثاری زیادی به تعویق افتادند اما در این میان فیلم هایی بودند که ارزش تماشا دارند و میتوان آنها را با گذراندن از فیلترهای مختلفی مانند امتیاز imdb، Rotten Tomatoes ، متاکریکت و همچنین استقبال بینندگان ، نقد و نظرها آنها را در یک لیست حدوداً ده تایی جا داد. از کارگردان های بنام در این سال ریدلی اسکات، پیتر جکسون، دنی ویلنوو، دیمین شزل و استیون اسپیلبرگ که آثار موفق و درخشانی را ساخته اند. در این میان فقط فیلم ها نیستند که درخشیده اند و انیمه های موفقی نیز وجود دارد که سزاوار قرار گرفتن در 8 فیلم پیشنهادی و با ارزش سال 2021 قرار می گیرد و میتوانید به راحتی آنها را در دانلود فیلم ناب مووی بیابید.

فیلم های با ارزش سال 2021

  1. دانلود فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست

فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست (Spider-Man: No Way Home) یک فیلم اکشن، علمی تخیلی، ابرقهرمانی و ماجراجویی محصول سال 2021 کشور آمریکا به کارگردانی جان واتس است که توسط سه کمپانی‌ Pascal Pictures و Marvel Studios و Columbia Pictures تولید و انتشار یافت. فیلمنامه این فیلم را نیز استیو دیتکو، استن لی و کریس مک کنا براساس شخصیت‌ مارول کامیکس، به صورت مشترک نوشته شده و هنرمندانی چون تام هالند، زندیا، جی. بی اسموو، جیکوب باتالون، مریسا تومی، جیمی فاکس، بندیکت کامبربچ، آلفرد مولینا در آن بازی می کنند. این فیلم که دنباله‌ دو قسمت قبلی با عنوان مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (2017) و مرد عنکبوتی: دور از خانه (2019) محسوب میشود و بیست و هفتمین فیلم از دنیای سینمایی مارول به‌شمار می‌آید، اولین بار در تاریخ 17 دسامبر سال 2021 میلادی توسط Columbia Pictures در سینماهای کشور آمریکا و چندین کشور دیگر همزمان اکران خواهد شد. چهارمین فیلم مرد عنکبوتی نیز در دست توسعه میباشد. در آوریل سال 2017 اعلام شد که فیلم سوم مرد عنکبوتی نیز ساخته خواهد شد و تام هالند در ماه ژوئن اعلام کرد که داستان آن در طول سال آخر دبیرستان پیتر پارکر رخ خواهد داد؛ در جولای 2019 نیز کوین فایگی اعلام کرد با توجه به صحنه میان تیتراژ مرد عنکبوتی: دور از خانه، این فیلم داستانی از پیتر پارکر خواهد داشت که تا به حال در فیلمی نبوده‌ است؛ در اکتبر 2019، ددلاین هالیوود گزارش داد که دیزنی و سونی بر سر قرارداد جدید برای تمدید حضور پیتر پارکر در دنیای سینمایی مارول به توافق نرسیده‌ اند با این حال یک ماه بعد، اعلام شد که فیلم سوم ساخته میشود و کوین فایگی و ایمی پاسکال تهیه‌کنندگان آن خواهند بود؛ بدین ترتیب سونی، کریس مک‌ کنا و اریک سامرز را استخدام کرد تا بر روی فیلم‌نامه قسمت سوم کار کنند؛ در ژوئن 2020 نیز تایید شد که جان واتس، کارگردان دو قسمت قبلی، برای کارگردانی قسمت سوم بازخواهد گشت.

دانلود فیلم اسپایدرمن: راهی به خانه نیست

مراسم افتتاحیه مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست در ۱۳ دسامبر ۲۰۲۱ در تئاتر فاکس ویلیج لس آنجلس برگزار شد و در ۱۷ دسامبر ۲۰۲۱ به عنوان بخشی از فاز چهارم دنیای سینمایی مارول در ایالات متحده منتشر شد. این فیلم نقدهای مثبتی را از سوی منتقدان دریافت کرد و در زمینه داستان، کارگردانی، سکانس‌ های اکشن و نقش‌آفرینی و شیمی بین بازیگران مورد ستایش قرار گرفت. این فیلم بیش از ۱٫۸ میلیارد دلار در سراسر جهان فروخته و به پرفروش‌ ترین فیلم ۲۰۲۱ و پرفروش‌ترین فیلم سونی پیکچرز تبدیل شده‌ است. راهی به خانه نیست چندین رکورد گیشه از قبیل رکوردهای فیلم‌ های اکران‌ شده در شیوع کرونا را به نام خود ثبت کرد. این فیلم جوایز و نامزدی‌ های مختلفی کسب کرده و همچنین در نود و چهارمین دوره جوایز اسکار نامزد دریافت جایزه بهترین جلوه‌ های تصویری شده‌ است. نسخه جدید این اثر برای آینده در دانلود فیلم 2022 قابل پیگیری است.

  1. دانلود کارتون آواز بخوان 2

کارتون سینمایی آواز بخوان ۲ یا سینگ ۲ (Sing 2) یک انیمیشن ماجراجویی، کمدی، درام، موزیکال و خانوادگی به کارگردانی گارت جنینگز محصول کشورهای آمریکا، فرانسه و ژاپن است که در سال 2021 میلادی توسط کمپانی‌های Illumination Entertainment و Universal Pictures تهیه و منتشر شد؛ فیلمنامه این انیمیشن نیز توسط گارت جنینگز به رشته تحریر درآمده است؛ در نسخه اصلی این انیمیشن هنرمندانی چون متیو مک کانهی، تارون ایگرتون، توری کلی، ریس ویترسپون، نیک کرول، اسکارلت جوهانسون، بابی کاناوال، هالزی، بونو، اریک آندره، فارل ویلیامز به صداپیشگی به جای کاراکترهای اصلی انیمیشن پرداخته اند؛ گارت جنینگز کارگردان فیلم، فیلمنامه‌نویس، تهیه‌کننده فیلم، بازیگر و نویسنده اهل بریتانیا است؛ از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته‌ است میتوان به فیلم “پلیس داغ”، “راهنمای مسافران مجانی کهکشان” و همچنین قسمت اول انیمیشن آواز خوان اشاره نمود که وی همراه با کریستف لوردلت به صورت مشترک آن را کارگردانی کرد؛ این انیمیشن که قسمت دوم و دنباله انیمیشن آواز خوان محصول سال 2016 میلادی محسوب میشود، اولین بار در تاریخ 22 دسامبر سال 2021 میلادی توسط Universal Pictures در سینماهای کشور آمریکا و چندین کشور دیگر به صورت همزمان اکران خواهد شد؛ جالب است بدانید در 25 ژانویه سال 2017 و پس از موفقیت‌آمیز بودن قسمت اول انیمیشن آواز خوان، کمپانی Universal Pictures اعلام کرد که دنباله این انیمیشن نیز به کارگردانی و نویسندگی گارت جنینگز برای سال 2021 ساخته خواهد شد و بدین ترتیب در دسامبر سال 2020 گروه صداپیشگان به این پروژه پیوستند. این انیمه جذاب را برای کودکان و محیط صمیمی خانواده در بخش دانلود فیلم دوبله فارسی رایگان گذاشتیه ایم.

در قسمت دوم انیمیشن آواز بخوان Sing 2 2021 باستر مون و دوستانش قصد دارند یک نمایش جدید را در سالن تئاتر یکی از برج‌های پر زرق و برق شهر به نام کریستال اجرا کنند. اما برای انجام این کار آن‌ها باید ابتدا گوشه‌گیرترین ستاره راک جهان به نام کلی کالووی را پیدا کرده و او را متقاعد کنند برای اجرای این نمایش به آن‌ها بپیوندد.

  1. دانلود فیلم پیتزای شیرین بیان

فیلم سینمایی پیتزای شیرین بیان یا لیکریش پیتزا (Licorice Pizza) با ژانری درام ساخت 2021 آمریکا به کارگردانی پل توماس اندرسن است. در این فیلم بردلی کوپر، هاین و برادران سفدی بازی می کنند. تولید و انتشار فیلم توسط فوکس فیچرز انجام شده است؛ البته در 17 ژانویه 2020 مترو گلدوین مایر حق پخش فیلم را از فوکس پیچرز خرید. فیلمبرداری در آگوست سال ۲۰۲۰ در کالیفرنیا آغاز شد. پیتزای شیرین بیان داستان آلانا کین و گری ولنتاین است که در دره سن فرناندو در سال 1973 بزرگ می شوند، می دوند و عاشق می شوند. این فیلم به نویسندگی و کارگردانی پل توماس اندرسون، مسیر خائنانه عشق اول را دنبال می کند. برای یافتن بهترین ها بایگانی دانلود فیلم 2021 را دنبال کنید.

  1. دانلود فیلم ونوم 2: بگذارید کارنیج بیاید

فیلم Venom: Let There Be Carnage با ژانری اکشن و برپایه ابرقهرمانی ساخت 2021 آمریکا که از شخصیت ونوم دنیای مارول مامیکس الهام گرفته شده و به کارگردانی اندی سرکیس است. تولید و تهیه این فیلم توسط کلمبیا پیکچرز با همکاری مارول و تنسنت پیکچرز انجام شده و انتشار آن برعهده سونی پیکچرز ریلیزینگ بوده است. ونوم 2 دنباله ونوم که دومین فیلم در دنیایی سینمایی مارول و شخصیت های آن است. داستان و فیلمنامه با تلاش تام هاردی به سرانجام رسیده است؛ هرلسون برای حضور کوتاه در نقش کلتوس کسدی در پایان فیلم ونوم انتخاب شد تا برای فیلم دنباله، شخصیت شرور خود را معرفی کند. کار رسمی ساخت این دنباله در ژانویه ۲۰۱۹ آغاز شد، و هاردی و هرلسون تایید کردند که همراه با مارسل به عنوان نویسنده فیلم بازگشته‌ اند. سرکیس در ماه اوت به عنوان کارگردان استخدام شد، دلیل این امر تجربه کار با CGI و فناوری ضبط حرکت بود که قسمت مهمی در به تصویر کشیدن ونوم و کارنیج در فیلم بود. فیلم‌برداری در استودیوی لیوزدن در انگلیس از نوامبر ۲۰۱۹ تا فوریه ۲۰۲۰ و فیلم‌برداری اضافی در سان فرانسیسکو در فوریه انجام شد. در ساخت این فیلم عمدتاً از قوس داستانی کتاب کمیک «حداکثر قتل‌عام» (۱۹۹۳) و قوس داستانی «حماسهٔ ونوم» از مجموعهٔ پویانمایی مرد عنکبوتی محصول ۱۹۹۴ اقتباس شده است. ونوم: بگذارید کارنیج بیاید اولین بار در ۱۴ سپتامبر ۲۰۲۱ در لندن به نمایش درآمد. این فیلم پس از چندین تأخیر به‌دلیل همه‌گیری کووید-۱۹، سرانجام در ۱ اکتبر ۲۰۲۱ در ایالات متحده منتشر شد. این فیلم در حال حاضر با بیش از ۵۰۱ میلیون دلار فروش گیشه هفتمین فیلم پرفروش سال ۲۰۲۱ است و نقدهای ضد و نقیضی از سوی منتقدان دریافت کرده، اما به گفته اکثریت بطور کلی نسبت به فیلم اول پیشرفت قابل توجهی داشته‌ است. این فیلم با دوبله فارسی در ناب مووی قرار دارد.

یک سال پس از وقوع حوادث قسمت قبل، روزنامه نگار تحقیقی ادی براک (با بازی تام هاردی) تلاش میکند زندگی خود را با میزبان بیگانه‌ اش ونوم که به وی توانایی‌های فوق بشری داده است، سازگار کند. در این میان ادی تلاش میکند با یک قاتل زنجیره‌ ای به نام کلیتوس کاسدی (با بازی وودی هرلسون) که پس از یک اعدام ناموفق از زندان فرار کرده و اکنون میزبان یک موجود بیگانه مشابه ونوم به نام کارنیج شده است،

  1. دانلود فیلم اترنالز (جاودانگان)

فیلم جاودانگان یا اترنالز (Eternals) با موضوعی اکشن، ماجراجویی، فانتزی و علمی تخیلی بر پایه شخصیتی ابرقهرمانی به همین نام از مارول کامیکس ساخت 2021 آمریکا به کارگردانی و نویسندگی کلویی ژائو است. این اثر بیست و ششمین فیلم در دنیای سینمایی مارول است و ساخت آن توسط مارول استودیوز صورت گرفته و نشر آن توسط استودیو سینمایی والت دیزنی است. از بازیگران آن میتوان به ؛ جما چان، ریچارد مدن، کمیل نانجیانی، لیا مک‌هیو، برایان تایری هنری، لورن ریدلاف، بری کیوگن، ما دونگ-سئوک، هریش پتل، کیت هرینگتون، سلما هایک و آنجلینا جولی اشاره کرد. برای دانلود فیلم اترنالز با هزینه نیم بها وارد ناب مووی شوید.

جاودانگان در ۱۸ اکتبر ۲۰۲۱ برای نخستین بار در لس آنجلس به نمایش درآمد و در ۵ نوامبر به‌صورت سینمایی در ایالات متحده به عنوان بخشی از فاز چهارم دنیای سینمایی مارول منتشر شد. این فیلم بیش از ۴۰۱ میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشته و به دهمین فیلم پرفروش سال ۲۰۲۱ تبدیل شده‌ است. جاودانگان نقدهای متفاوتی از سوی منتقدان دریافت کرده‌ است. این فیلم در زمینه موضوع و جلوه‌ های بصری با ستایش منتقدان همراه بوده اما فیلم‌نامه، روند، مدت زمان فیلم و نقض در تحول کاراکترها مورد انتقاد قرار گرفته‌ است.

  1. دانلود فیلم هندی مادگاهاجا یا قدرتمند

فیلم مادهاگاجا یا قدرتمند (Madhagaja) فیلمی اکشن ساخت 2021 هندوستان به کارگردانی اس ماهش کومار است. سریمورالی، آشیکا رانگانات و جاگاپاتی بابو از بازیگران اصلی فیلم هستند. این فیلم در تاریخ 3 دسامبر در سینماها اکران شد. یک پلیس مخفی به دنیای بزرگی از بدی ها می رود، مکانی که توسط یک دان تسخیر شده است، جایی که ممکن است امنیت او به خطر بیفتد. در جستجوی دون بهیراتی راناگالو بی رحم، که به خاطر برقراری عدالت برای روستاییان تبدیل به دان شد. برای دانلود فیلم هندی قدرتمند با زیرنویس چسبیده به سایت ناب مووی سری بزنید.

  1. دانلود فیلم زمانی برای مردن نیست

فیلم سینمایی زمانی برای مردن نیست یا نو تایم توی دای (No Time to Die) یک فیلم اکشن، ماجراجویی، هیجان انگیز و درام محصول سال 2021 کشورهای آمریکا و انگلستان به کارگردانی کری فوکوناگا است که توسط کمپانی‌های Metro-Goldwyn-Mayer (MGM) و Universal Pictures و Eon Productions تولید و منتشر شد. فیلمنامه این فیلم نیز توسط کری فوکوناگا، نیل پورویس و رابرت وید براساس شخصیت جیمز باند اثر ایان فلمینگ نگاشته شده و هنرمندانی چون دنیل کریگ، آنا د آرماس، رامی ملک، لئا سیدو، لاشانا لینچ، رالف فاینز، کریستف والتس، بن ویشاو، نائومی هریس، جفری رایت، بیلی مگنوسن در این فیلم ایفای نقش می کنند. رالف فاینز، لئا سیدو، نائومی هریس، بن ویشاو، روری کینیار و جفری رایت همگی نقش‌های خود در پنج فیلم قبلی را در این فیلم نیز تکرار کرده‌اند اما رامی ملک، آنا د آرماس، بیلی مگنوسن و دیوید دنسیک به عنوان بازیگران جدید به گروه اضافه شده‌اند؛ همچنین این فیلم که با بودجه تقریبی 250 میلیون دلار ساخته شده است، اولین بار در تاریخ 30 سپتامبر سال 2021 میلادی توسط Universal Pictures International در سینماهای کشور انگلستان پخش خواهد شد سپس در 8 آگوست نیز توسط United Artists Releasing در سینماهای کشور آمریکا اکران میگردد. فیلم زمانی برای مردن نیست پس از حضور در جشنواره Hollywood Critics Association موفق شد نامزدی جایزه Midseason Award برای “مورد انتظارترین فیلم تا پایان سال 2021” را به دست آورد؛ همچنین این فیلم موفق شد برنده جایزه Grammy Awards برای بهترین آهنگ با صدای خواننده معروف، بیلی آیلیش شود؛ فیلم زمانی برای مردن نیست بیست و پنجمین فیلم از مجموعه جیمز باند است که توسط کمپان Eon Productions تولید میشود؛ دنیل کریگ نیز پنجمین حضور خود در نقش مامور ویژه MI6 را با این فیلم تجربه میکند؛ وی اعلام کرده است که این آخرین حضور او در نقش جیمز باند خواهد بود؛ بعد از موفقیت فیلم اسپکتر (2015) در گیشه، سونی پیکچرز ساخت دنباله‌ای برای آن را در راستای کار قرار داد اما سام مندس حاضر به همکاری دوباره نشد و دنیل کریگ نیز اعلام کرد کارش با نقش جیمز باند تمام شده‌ است؛ اما کار تولید از بهار 2016 آغاز شد و کریگ قبول کرد تا برای آخرین‌ بار نقش جیمز باند را ایفا کند؛ دنی بویل نخستین گزینه کارگردانی بود و حتی به همراه جان هاج یک طرح داستانی نیز به کمپانی ارائه داد اما به خاطر اختلاف نظر در ساخت فیلم در اکتبر 2018 از پروژه انصراف داد و کری فوکوناگا جای او را گرفت؛ پیش از فوکوناگا، کمپانی به کریستوفر نولان و دنی ویلنوو پیشنهاد ساخت فیلم را داده بود اما هر دو، این پیشنهاد را به دلیل هم‌زمانی با پروژه‌های خود رد کردند؛ فیلمبرداری این فیلم از آوریل تا اکتبر سال 2019 به‌ طول انجامید؛ علت طولانی شدن فیلمبرداری، آسیب‌دیدن دنیل کریگ در هنگام بازی در یکی از سکانس‌های اکشن بود که برای مدتی وی را خانه‌نشین کرد؛ فیلمبرداری زمانی برای مردن نیست تحت عنوان Bond 25 صورت گرفت و عنوان نهایی فیلم در آگوست 2019 اعلام شد؛ این فیلم اولین فیلم جیمز باند است که توسط یونیورسال پیکچرز منتشر میشود؛ پس از پایان قرارداد Sony Pictures در سال 2015 کمپانی یونیورسال پیکچرز توانست حقوق پخش بین المللی این فیلم را به دست آورد؛ پیش‌تر، این وظیفه برعهده شرکت کلمبیا پیکچرز بود.تمامی آثار ذکر شده در دانلود فیلم جدید ناب مووی با لینک مستقیم قرار دارند.

  1. دانلود فیلم دره مرگ

فیلم سینمایی دره مرگ یا دف ولی (Death Valley) یک فیلم اکشن، ترسناک و هیجان انگیز محصول سال 2021 کشور کانادا به کارگردانی متیو نینابر است که توسط سه کمپانی Black Fawn Films و Breakthrough Entertainment و High Rise Studio تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه این فیلم را نیز متیو نینابر به رشته تحریر درآورده و هنرمندانی چون جرمی نینابر، اتان میچل، کریستن کستر، ملیسا جوی بورگر، مت داسیو، دن سیسوانتو، جیکوب فورتین بازی می کنند. همچنین این فیلم اولین بار در تاریخ 9 دسامبر سال 2021 میلادی توسط Breakthrough Entertainment در کشور کانادا و توسط Epic Pictures و Shudder در آمریکا و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید. این فیلم پس از پخش با نظرات و نقدهای متفاوتی از سوی منتقدان و مخاطبین روبرو شد اما اغلب آن‌ها بازی خوب بازیگران، جلوه‌های ویژه، موسیقی و همچنین نحوه فیلمبرداری آن را ستودند. دانلود فیلم ترسناک جدید و مهیج را از ناب مووی بخواهید.

 

 

 

 

 


11465112
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است