اجتماعی 20:25 - 06 خرداد 1402

گلوله جنگی به سر «ابوالفضل امیرعطایی» برخورد نکرده است

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، طی روزهای گذشته رسانه‌های معاند با انتشار پرحجم اخباری در رابطه با وضعیت نوجوانی به نام ابوالفضل امیرعطایی که متأسفانه جان خود را از دست داده است، تمام تلاش خود را برای ادامه دادن پروژه کشته‌سازی از حوادث و اغتشاشات سال گذشته به کار بسته‌اند.

در اخبار رسانه‌های مدعی این موضوع آمده است ابوالفضل امیرعطایی، نوجوان ۱۶ ساله همزمان با اغتشاشات سال گذشته از ناحیه سر مورد اصابت گلوله گاز اشک‌آور قرار گرفته و بعد از ۸ ماه فوت کرده است.

با توجه به سابقه دروغ‌پراکنی‌های معاندین و بازوهای رسانه‌ای آن‌ها، خبرگزاری میزان موضوع را از دادستانی شهرری پیگیری کرد تا حقیقت ماجرای فوت ابوالفضل امیرعطایی مشخص شود.

رحیمی دادستان شهرری در این زمینه اظهارداشت: این فرد ساکن دولت آباد شهرری بوده است. در روز حادثه این نوجوان به همراه یکی از دوستانش با موتورسیکلت برای خرید به منطقه دیلمان می‌رود که از پشت جسم سختی به سرش برخورد می‌کند و پس از این حادثه وارد زندگی نباتی می‌شود.

وی افزود: پس از انتقال این فرد به اتاق عمل برای بررسی بیشتر، هیچ جسم یا شیئی در سر وی پیدا نشده است و نظر نهایی پزشک که در پرونده پزشکی او نیز موجود است فقط بر برخورد جسم سنگین به سر او تاکید دارد.

وی گفت: در پی وقوع این حادثه پرونده‌ای در دستگاه قضائی تشکیل و به شعب تحقیق دادسرا ارجاع داده شد و موضوع به دقت مورد بررسی قرار گرفت.

رحیمی بیان داشت: با توجه به اینکه حادثه در زمان اغتشاشات سال گذشته و بروز شلوغی در شهرری به وقوع پیوسته بوده، اولین فرضیه‌ای که از سوی قاضی پرونده مورد بررسی قرار می‌گیرد حضور یا عدم حضور نیروهای انتظامی یا حافظ امنیت در منطقه بوده که در تحقیقات به عمل آمده مشخص می‌شود در زمان بروز حادثه برای مرحوم امیرعطایی، هیچ نیروی پلیس یا حافظ امنیتی در منطقه محل حادثه حاضر نبوده است.

وی افزود: طبق معاینات انجام شده، گزارش موجود در پرونده و تحقیقات انجام‌شده تا امروز مشخص شده که گلوله جنگی یا پوکه گاز اشک‌آور به سر ابوالفضل امیرعطایی برخورد نکرده است.

دادستان شهرری گفت: هنوز مشخص نیست جسم برخوردکرده به سر ابوالفضل امیرعطایی چه بوده است و پزشکی قانونی در حال بررسی پرونده است.

رحیمی بیان داشت: بوالفضل امیرعطایی از تاریخ ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ تا تاریخ ۲۰ بهمن در بیمارستان تحت درمان بوده و پس از آن در منزل نگهداری می‌شده است.

وی گفت: با وجود تشکیل پرونده از سوی دستگاه قضا در این حادثه اما تاکنون هیچ شکایتی از سوی والدین یا اقوام ابوالفضل امیرعطایی ثبت نشده است.


11901351
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با تاکید بر اینکه قاچاق کالا ضربات جبران ناپذیری بر اقتصاد کشور وارد می‌کند، افزود: امنیت و احساس امنیت قاچاقچیان کالا را سلب می‌کنیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یکی از اتباع کشور‌های همسایه به همراه دو مالخر خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق انباری منازل مسکونی در شمال شرق تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس پلیس فتای تهران از هموطنان خواست در ایام نوروز هنگام خرید از فروشندگان سیار نکات ایمنی را در استفاده از کارت‌های بانکی رعایت کنند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون امداد و نجات هلال احمر استان تهران از نجات خانم ۳۵ ساله که در ارتفاعات دربند دچار ضعف و بیحالی و افت فشارخون شده بود، خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: از ابتدای طرح نوروزی ۴۶۹ میلیون تردد در جاده‌های کشور ثبت شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار منطقه ۶ شهر تهران جزئیات احداث ۳ پارکینگ بیمارستانی را در جوار ۳ بیمارستان مهم تهران اعلام کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» یک روانشناس از رابطه‌ای که انتها ندارد و با شکست رو‌به‌رو می‌شود، گفت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» جانشین پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای که با استفاده از دستگاه‌های خودپرداز اقدام به کلاهبرداری می‌کرد خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری یک مالخر حرفه‌ای در شرق استان تهران خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است