اجتماعی 15:27 - 07 فروردین 1402

انجام ۷ مورد عملیات پلیسی در استان سمنان/۱۸ نفر دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای بعد از ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان با بیان اینکه در پنج روز نخست سال جاری هفت مورد عملیات ویژه پلیسی در شهرهای مختلف استان سمنان صورت گرفته است، ابراز داشت: طی این مدت یک نفر نیز به دادسرا ارجاع و ۱۸ نفر سارق و متخلف دستگیر شدند.

وی ضمن بیان اینکه بیشترین حجم دستگیری مربوط به شهرستان دامغان می‌شود، افزود: باند شکار غیر مجاز در دامغان شناسایی و ۹ نفر دستگیر شدند که این افراد به انجام شکار ۱۸ رأس کل و بز طی چند ماه گذشته در این شهرستان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه بیشترین حجم جرم‌های صورت گرفته را شاهرود به خود اختصاص داده است، ابراز داشت: کشف دو تن چوب قاچاق تاغ و دستگیری سه متهم، دستگیری سه سارق رو کش زنی با انجام هفت فقره سرقت از مغازه‌ها و فروشگاه‌های سطح شهر، کشف ۱۱ هزار و ۹۸۰ پاکت انواع سیگار به ارزش یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال و دستگیری یک نفر در این جریان مهمترین رویدادهای پلیسی در شهرستان شاهرود را در بر دارد.

موقوفه‌ای ضمن بیان اینکه دو مورد از عملیات پلیسی انجام شده در حوزه مهدی‌شهر اتفاق افتاده است، تصریح کرد: شناسایی و دستگیری زمین خوار میلیاردی به ارزش ۶۵ میلیارد ریال و کشف خودرو پیکان وانت سرقتی داخل حیاط منزل یک سارق سابقه دار مهمترین رویدادهای پلیسی در حوزه این شهرستان را شامل می‌شود.

وی ضمن بیان اینکه چهار تن و ۳۶۰ کیلوگرم تخم مرغ فاقد مجوز از یک کامیون در حوزه شهرستان سرخه توقیف شده است، افزود: پرونده این فرد متخلف تشکیل و وی به دادسرا اعزام شده است.


11849438
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دبیر شورای ترافیک استان تهران گفت: از ابتدای شروع فعالیت ستاد خدمات سفر تا ۷ فروردین ماه ۳ میلیون و ۲۷۷ هزار و ۴۰۴ حجم تخلفات ناشی از سرعت غیرمجاز در استان ثبت شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» جمعیت هلال احمر با صدور اطلاعیه‌ای از سوی ستاد نوروزی، جزئیات خدمات‌رسانی در این روز‌ها و عملیات‌های امدادی این نهاد را تشریح و استان‌هایی را که بیشترین و شدیدترین تصادفات نوروزی را داشتند، معرفی کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سرهنگ سیدرضا جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان ری از اجرای طرح امنیت محله محور پلیس و پاک سازی نقاط جرم خیز، خبر داد و گفت: ۹۰ معتاد متجاهر جمع آوری شدند. 
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: قاچاق کالا ضربات جبران ناپذیری بر اقتصاد کشور وارد می‌کند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با تاکید بر اینکه قاچاق کالا ضربات جبران ناپذیری بر اقتصاد کشور وارد می‌کند، افزود: امنیت و احساس امنیت قاچاقچیان کالا را سلب می‌کنیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یکی از اتباع کشور‌های همسایه به همراه دو مالخر خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق انباری منازل مسکونی در شمال شرق تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس پلیس فتای تهران از هموطنان خواست در ایام نوروز هنگام خرید از فروشندگان سیار نکات ایمنی را در استفاده از کارت‌های بانکی رعایت کنند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون امداد و نجات هلال احمر استان تهران از نجات خانم ۳۵ ساله که در ارتفاعات دربند دچار ضعف و بیحالی و افت فشارخون شده بود، خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: از ابتدای طرح نوروزی ۴۶۹ میلیون تردد در جاده‌های کشور ثبت شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است