استانی 20:45 - 15 مرداد 1399

۱۰۷۸ نفر از شاغلان در اصناف مختلف دزفول به کرونا مبتلا شدند

به گزارش خبرنگار مهر، رضا پورآیین ظهر امروز چهارشنبه در نشست شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان دزفول که در سالن آمفی تئاتر فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون، یک هزار و ۷۸ نفر از افراد شاغل در اصناف مختلف، ۳۲۲ نفر از پرسنل بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی، ۲۵۷ نفر از پرسنل ادارات، ۲۸ نفر از پرسنل مراکز آموزشی و ۶۷ نفر از پرسنل بانک‌های شهرستان به کرونا مبتلا شده‌اند.

وی افزود: بیشترین آمار ابتلاء در بین پرسنل بانک‌های شهرستان به ترتیب مربوط به پرسنل بانک ملی، ملت، کشاورزی، تجارت، رفاه و… بوده است.

رئیس مرکز بهداشت دزفول عنوان کرد: در بین ادارات نیز ۱۶ درصد مبتلایان مربوط به پرسنل دادگستری، ۱۱ درصد پرسنل شهرداری، ۵ درصد پرسنل فرمانداری، ۱۰ درصد پرسنل آب و برق و ۴ درصد پرسنل زندان بوده‌اند.

پور آئین با بیان اینکه بیشترین آمار مبتلایان در اصناف مربوط کشاورزان، کارگران ساختمانی و رانندگان بوده است، گفت: شاغلان در سایر اصناف نیز ۴۷ درصد از مبتلایان را در این حوزه تشکیل می‌دهند.

وی تصریح کرد: در بین مراکز آموزشی شهرستان بیشترین آلودگی در بین پرسنل دانشگاه آزاد، دانشگاه علوم پزشکی و سپس پرسنل دانشگاه پیام نور و فرهنگیان بوده است.

رئیس مرکز بهداشت دزفول گفت: در مراکز بهداشتی نیز ۱۵۳ نفر معادل ۵۶ درصد مبتلایان مربوط به پرسنل بیمارستان گنجویان، ۷۶ نفر پرسنل مراکز بهداشت، ۳۱ نفر مربوط به پرسنل درمانگاه‌های سطح شهر، ۲۰ نفر مربوط به بیمارستان نبوی و ۱۷ نفر مربوط به پرسنل اورژانس بوده‌اند.

پورآیین در ادامه یادآور شد: تعداد مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی دزفول چهار هزار و ۹۷۹ مورد است که در این مدت ۲۷ هزار و ۵۱۵ مورد بازدید از این مراکز انجام شده است.

وی تعداد اماکن عمومی دزفول را سه هزار و ۴۶ مورد و تعداد اماکن حساس را یک هزار و ۸۳۸ مورد برشمرد و گفت: در این مدت هفت هزار و ۸۱۲ مورد بازدید از این اماکن صورت گرفته که منجر به صدور ۶۰۷ مورد اخطاریه و هزار و ۸۰۳ مورد پلمب شده است.

پورآیین اضافه کرد: ۳۱۴ مورد نظارت بر تدفین اموات کرونایی نیز صورت گرفته است.


10654676
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است