استانی 19:11 - 08 خرداد 1402

فعالیت بنیادمستضعفان برای کمک به اشتغالزایی کرمانشاه بیشتر می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد طیب صحرایی بعد از ظهر دوشنبه در جمع مدیران اقتصادی، تولیدی و عمرانی بنیاد مستضعفان استان کرمانشاه، اظهار کرد: تمام تلاش ما در استان کرمانشاه در راستای ایجاد اشتغال، سرمایه گذاری و افزایش تولید به منظور رونق اقتصادی و کاهش نرخ بیکاری است.

وی افزود: حتی اگر کاری پیگیری شود که دو نفر اشتغالزایی داشته باشد برای استان مغتنم است هر چند که برنامه‌های خوبی برای کاهش نرخ بیکاری و اشتغال جوانان استان در حال انجام است.

استاندار کرمانشاه با اشاره به فعالیت بخش‌های مختلف بنیاد مستضعفان در استان تصریح کرد: خوشبختانه این فعالیت‌ها بسیار سازنده و در کمک به رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال در استان مهم است.

صحرایی ادامه داد: بنیاد مستضعفان علاوه بر اینکه طرح‌های مهمی در زمینه تولید و رونق اقتصادی انجام داده طرح‌های مهم دیگری مانند ساخت مرکز تجاری، عمران و مسکن و اقتصادی در دست اجرا دارد که باید تلاش کنیم این طرح‌ها به منظور تأثیرگذاری بیشتر بر اقتصاد و تولید و عمران استان هر چه سریع‌تر آماده بهره داری شوند.

وی بیان کرد: کرمانشاه در عین داشتن خوبی‌ها و ظرفیت‌های عالی برای پیشرفت متأسفانه در این مسیر عقب افتاده است که همه باید با ایفای نقش فعال، نسبت به رفع این مشکل و کمک به توسعه و بالندگی آن کمک کنیم.

استاندار کرمانشاه به ساخت یک مجموعه بزرگ تجاری در ابتدای بلوار طاق بستان شهر کرمانشاه توسط این بنیاد اشاره و تصریح کرد: این مجموعه باید ضمن اینکه نام متناسبی با این بلوار به عنوان گلوگاه گردشگری شهر کرمانشاه داشته باشد تلاش شود تا معماری و سازه آن با آثار باستانی کرمانشاه همسو شود.

صحرایی خاطرنشان کرد: این سازه بزرگ و اثرگذار می‌تواند نقشی مهم در متناسب سازی بلوار طاق بستان با آثار گردشگری و باستانی آن ایفا کند.


11903130
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است