گوناگون 19:18 - 21 اسفند 1393
حساس ترین موقعیت این بازی در دقیقه 59 از دست رفت. زمانی که محسن فروزان پنالتی پادوانی را مهار کرد.

به گزارش بولتن نیوز، استقلال ونفت در این بازی برای صدرنشینی بازی می کنند و حساس‌ترین بازی هفته بین این دو تیم برگزار خواهد شد. با گزارش زنده این دیدار با ما همراه باشید.



هفته بیست و سوم لیگ برتر، ورزشگاه آزادی، تماشاگر

داور: حسین زرگر، کمک‌ها: حسین طالقانی و مهدی الوندی

اخطار: کوروشی 30 از نفت‌تهران؛ حنیف عمران‌زاده 58 از استقلال



استقلال تهران: محسن فروزان، خسرو حیدری، محمدرضا خرسندنیا، امیرحسین صادقی، حنیف عمران زاده، آرش برهانی (62 میلاد فخرالدینی)، سجاد شهباززاده، رضا عنایتی، هاشم بیک زاده، میلاد نوری و یعقوب کریمی

سرمربی: امیر قلعه‌نویی



نفت تهران: علیرضا بیرانوند، سیامک کوروشی، پادوانی، مهدی شیری، علیرضا عزتی، وحید حمدی نژاد، کمال کامیابی نیا، ایمان مبعلی، وحید امیری، غلامرضا رضایی و علی قربانی (72 دونوان بن لوسین)

سرمربی: علیرضا منصوریان



دقایق حساس:

دقیقه 20 - حرکت آرش برهانی از سمت راست و فرار او به درون محوطه نفتی ها کشیده شد و خروج به موقع بیرانوند باعث دفع این خطر از جلوی دروازه آنها شد.

دقیقه 22- حرکت شیری از جناح راست و سانتر کات دار روی دروازه استقلال آمد ولی شیرجه فروزان باعث قطع توپ و مهار آن شد.

دقیقه 23- سانتر خطرناکی روی دروازه نفت فرستاده شد و بیرانوند با پروازی بلند توپ را مهار کرد.

دقیقه 31- محمدرضا خرسندنیا، ضربه ایستگاهی استقلالی ها را از پشت محوطه جریمه نفتی ها، به بیرون زد.

دقیقه 38- شوت محکم هاشم بیگ زاده از فاصله ای دور، از بالای دروازه نفتی ها به بیرون رفت.

دقیقه 39- حرکت سریع شهباززاده، در محوطه جریمه نفتی ها، ایجاد موقعیت خطرناکی کرد و در حالی که عنایتی و برهانی منتظر پاس وی بودند، ضربه شهباززاده توسط بیرانوند مهار شد.

دقیقه 48- حرکت نفتی ها از جناح چپ و سانتری که از نزدیکیهای نقطه کرنر انجام شد، با اشتباه مدافعان، غلامرضا رضایی را در موقعیتی استثنایی قرار گرفت و وی نیز با بی دقتی توپ را از بالای دروازه این تیم به بیرون زد.

دقیقه 50- سانتر ایمان مبعلی روی دروازه استقلال با ضربه سر سیامک کوروشی روبرو شد که با اختلاف کمی ازبالای دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه 54- حرکت غلامرضا رضایی از سمت راست و سانتر خوب وی را علی قربانی با ضربه سر شیرجه ای روانه دروازه استقلال کرد که توسط فروزان مهار شد.

دقیقه 60- روی حرکت علی قربانی و خطای حنیف عمران‌زاده، نفتی‌ها صاحب یک ضربه پنالتی شدند که لئوناردو پادوانی، پنالتی زن اول نفتی ها پشت توپ ایستاد و ضربه وی را با دفع محسن فروزان، به کرنر رفت.



حواشی دیدار:

*حول و حوش دقیقه 15 بازی توسط داور قطع شد و یکی از اتفاقات نادر تاریخ لیگ برتر اتفاق افتاد، بازیکنان تیم نفت که گویا زیر پیرانه های خود زیرپوش های جی پی اس به تن کرده بودند و توسط کسی نیز کنترل نشده بود، باید به دستور داور از تن بازیکنان تیم نفت درمی آمد و همین موضوع باعث وقفه چند دقیقه ای در این بازی شد.

*دو دستیار خارجی کارلوس کی روش در ورزشگاه حاضر شدند و بازی را از نزدیک نظاره می کنند.

*در این بازی کاپیتان تیم نفت، علی عزتی، بازوبند قرمز رنگی به بازوی خود بسته بود که بسیار به چشم می آمد.

6030749
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار گوناگون

گوناگون
«خبرگزاری تسنیم» معاون بازاریابی و فروش صنایع خودروسازی ایلیا اعلام کرد: خودروهای موعد تحویل پاییز 1403، پیش از اتمام تابستان تحویل شدند.
گوناگون
«خبرگزاری تسنیم» حضور حضرت آیت الله خامنه ای در مراسم نماز جمعه روز گذشته در شرایطی که رجزخوانی های مقامات صهیونیستی همچون نتانیاهو به اوج خود رسیده بود، پیامی واضح از قدرت و اعتمادبه نفس نظام جمهوری اسلامی ایران به جهانیان مخابره کرد.
گوناگون
«خبرگزاری تسنیم» در دنیای کسب وکار، معمولاً رهبران بازار به جای تلاش برای افزایش سهم خود از بازار موجود، به توسعه و گسترش کل بازار توجه می کنند.
گوناگون
«خبرگزاری تسنیم» امروز در میان 8 میلیارد جمعیت جهان یقینا به اندازه انگشتان یک دست، پیدا نمی شوند شخصیت های تکامل یافته ای که ویژگی ها و خصوصیات رفتاری شهید بزرگوار سید حسن نصرالله را داشته باشند.
گوناگون
«خبرگزاری تسنیم» ​امکان استفاده از خدمت سفته الکترونیکی در سامانه «ست» بانک صادرات ایران فراهم شد و از این ابزار الکترونیک نیز می توان به عنوان ضامن برای دریافت تسهیلات بانک بهره برد.
گوناگون
«خبرگزاری تسنیم» شرکت ملی صنایع مس ایران با هدف تنوع بخشی به سبد تامین انرژی و حرکت به سمت تولید انرژی پاک، احداث 7 نیروگاه خورشیدی و بادی در مجتمع های تولیدی را در دستور قرار داده است.
گوناگون
«خبرگزاری تسنیم» در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران هر اسکناس دلار آمریکا به 49هزار و 739 تومان و حواله دلار نیز به 46هزار و 747 تومان رسید.
گوناگون
«خبرگزاری تسنیم» تصاویر منتخب صفحات نخست روزنامه های دوشنبه نهم مهر ماه منتشر شد.
گوناگون
«خبرگزاری تسنیم» مدیرعامل بانک رفاه کارگران از پرداخت دومین مرحله تسهیلات قرض الحسنه 300 میلیون ریالی بازنشستگان و مستمری بگیران تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی در سال جاری خبر داد.
گوناگون
«خبرگزاری تسنیم» گروه آرین، همواره با الهام از چشم انداز آینده برای ساختن امروزی بهتر در تلاش بوده است. ایستادن بر فراز آنچه تاکنون ساخته شده است برای کشف چشم اندازهای جدید، قدم گذاردن در مسیرهای نو را ممکن کرده است و هر گام، آینده را تعریف کرده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است