استانی 13:04 - 24 خرداد 1400
رئیس پلیس پیشگیری استان مازندران خبر داد
ایسنا/مازندران رئیس پلیس پیشگیری استان مازندران از کاهش ۳۰ درصدی سرقت قطعات داخلی خودرو و دستگیری ۱۰۰ سارق در سطح استان خبر داد.

کاهش ۳۰ درصدی سرقت قطعات خودرو در مازندران

سید محسن جعفری اظهارکرد: به منظور مدیر مهار رشد سرقت و افزایش احساس امنیت در جامعه، پلیس با اجرای طرح هایی با رویکرد فرهنگی و اجتماعی، با بهره گیری از ظرفیت مردم و سازمان های تاثیرگذار در دستور کار خود قرار داد.

وی افزود: به همین منظور ماموران کلانتری ها و پاسگاه های استان با انجام طرح های مختلف پیشگیرانه ، اتخاذ تدابیر انتظامی و با تلاش های شبانه روزی، موفق به کاهش ۳۰ درصدی سرقت وسایل و قطعات خودرو از ابتدای سال تا کنون شدند.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان مازندران از افزایش ۱۴ درصدی کشفیات سرقت وسایل و قطعات خودرو در حوزه پلیس پیشگیری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و  یادآورشد: در این راستا ۱۰۰سارق نیز توسط ماموران انتظامی کلانتری ها و پاسگاه های سطح استان دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

رئیس پلیس پیشگیری استان مازندران با تأکید بر ضرورت مشارکت شهروندان و نهاد ها با نیروی انتظامی در امر پیشگیری از سرقت خاطر نشان ساخت: چنانچه هر یک از افراد جامعه با به کاربستن راهکارهایی ، قادر باشند فرصت ارتکاب جرم را از مجرمان و تبهکاران سلب و یا محدود کنند، تا حد زیادی از بروز جرم پیشگیری کرده‌ و در کاهش جرایم جامعه نیز نقش مهم و اساسی ایفا خواهند کرد.

انتهای پیام


11104694
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است