استانی 21:33 - 19 مرداد 1401

رئیس دانشگاه پیام نور دهدشت معرفی شد/ مشکلات اعتباری داریم

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر از مدیر سابق، تغییر و گردش نخبگانی مدیران در سطح ادارات، نهادها و دستگاه‌های دولتی را طبیعی دانست و گفت: با این وجود خواستار ادامه حضور گنجی پور در دانشگاه پیام نور شدیم، ولی این تغییر بنا به خواست وی انجام گرفت.

ارسلان بی نیاز شامگاه چهارشنبه در آئین معرفی رئیس جدید دانشگاه پیام نور دهدشت، افزود: مهمترین مسئله‌ی چشمگیر در دانشگاه پیام نور استان صعود ۹۰۰ پله‌ای در رنکینک پژوهشی دانشگاه‌ها است.

وی یکی از مهمترین دغدغه‌های مدیریت در حوزه آموزشی دانشگاه‌های پیام نور استان را جذب دانشجو دانست و گفت: دانشگاه واحد دهدشت جذب بهتر و پایدارتری نسبت به سایر شهرستان‌ها در این حوزه داشته است.

بی نیاز تصریح کرد: دانشگاه به لحاظ اعتباری در مضیقه است و تنها همدلی باعث شده که بر مشکلات فایق شویم و باید شرایط را تقویت کنیم.

رئیس دانشگاه پیام نور استان، کیانوش نریمان رئیس جدید پیام نور را یکی از اساتید با برنامه خواند و تاکید کرد: با تعامل و هم افزایی در کنار رئیس جدید باشید تا شرایط بهتری رقم بخورد.

رئیس سابق دانشگاه پیام نور واحد دهدشت نیز در این مراسم ضمن اشاره به جزئیات عملکرد دانشگاه طی پنج سال گذشته، گفت: تعامل، اخلاق محوری و کار گروهی در شرایط سخت در سه شهرستان کهگیلویه، چرام و بهمئی را در مدت زمان فعالیت سر لوحه کار خود و همکاران قرار دادیم.

رئیس دانشگاه پیام نور دهدشت معرفی شد/ مشکلات اعتباری داریم

سید حسین گنجی پور افزود: با برنامه‌ای چند صفحه‌ای و قابل اجرا و نه چند هزار صفحه‌ای آمدم و برنامه‌هایم را در دو بخش درون دانشگاهی و برون دانشگاهی هدف گذاری کرده بودم.

وی ابراز داشت: همواره سعی بر ارتقای جایگاه دانشگاه در سطح شهرستان داشتیم و معتقد بودم که باید در مسائل فرهنگی و شهری نقش مؤثری ایفا شود.

گنجی پور به مشکلات ریشه‌ای دانشگاه پیام نور در ابتدای پذیرش مسئولیت خود گریزی زد و گفت: به عنوان مثالی، خط برق پیام نور دهدشت به فیدر برق قلعه رئیسی متصل بود که روزانه مشکلاتی را برای دانشجویان به وجود می‌آورد که با همکاری شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه این مشکل را حل کردیم.

وی با تاکید بر تأثیر بودجه بر سطح فعالیت‌های اجرایی بیان کرد: بودجه یک سال ما، ده درصد بودجه برگشتی و استفاده نشده دانشگاه در اوایل دهه نود هم نبود.

گنجی پور اسناد معوقه دانشگاه را مشکل دیگری عنوان کرد و تصریح کرد: هر چند روز یک بار طلبکاری با حکم قضائی به دانشگاه مراجعه می‌کرد و خوشحالم تمام بدهکاری‌ها پرداخت و با افتخار اعلام می‌کنم هرگز طلبکاری برای وصول بدهی خود به دانشگاه مراجعه نکرد.

رئیس سابق دانشگاه پیام نور دهدشت در پایان ضمن آرزوی توفیق و موفقیت برای رئیس جدید دانشگاه پیام نور دهدشت و تقدیر از شورای اداری شهرستان کهگیلویه و خانواده خود خاطر نشان کرد: خرسندم که نهایت تلاش را برای کارهای انجام شده و نشده در تمام زمینه‌ها به طور مطلوب داشتیم و امیدوارم رئیس جدید بتواند بیش از گذشته در راستای پیشرفت دانشجویان و دانشگاه پیام نور گام بردارد.

رئیس جدید دانشگاه پیام نور واحد دهدشت، چرام و بهمئی نیز در این آئین اظهار داشت: در راستای پیشرفت و توسعه دانشگاه پیام نور با همکاری، همدلی و تلاش مضاعف نهایت سعی خود را در جهت رضایت دانشجویان، همکاران و جذب دانشجو خواهم کرد.

کیانوش نریمان افزود: تلاش می‌کنم از خودمحوری و خودستایی پرهیز و درآمدزایی را با همکاری، درایت، بصیرت، پاکدستی و در مجموع با شجاعت و صلابت اجرایی کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، کیانوش نریمان مدرس و عضو هیئت علمی گروه معارف دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد با دریافت حکم مسئولیت به عنوان سکان دار ریاست دانشگاه پیام نور دهدشت معرفی و از زحمات سید حسین گنجی پور تقدیر به عمل آمد.


11650632
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است