استانی 09:18 - 04 فروردین 1402

امدادرسانی هلال احمر کرمانشاه به ۵۲ حادثه دیده در طرح نوروزی

محمدباقر محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از ۲۵ اسفندماه تاکنون ۱۳ حادثه در استان کرمانشاه به وقوع پیوسته که توسط نیروهای امدادی و عملیاتی به حادثه دیدگان امدادرسانی صورت گرفت و از این تعداد هشت مورد مربوط به حوادث جاده‌ای، یک مورد کوهستان و یک مورد صنعتی بود که در مجموع به ۵۲ حادثه دیده امداد رسانی شد.

وی با اشاره به استقرار هفت پست خدمات بشردوستانه نوروزی ۱۴۰۲ سازمان جوانان استان، افزود: اعضای جوان جمعیت هلال احمر کرمانشاه در قالب تیم‌های پنج نفره به صورت روزانه در پست‌های ایمنی و سلامت با مشارکت تیم‌های سحاب و ایجاد فضای دوستدار کودک و برپایی خیمه نماز به مسافران نوروزی ارائه خدمت می‌کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه تصریح کرد: در این مدت اعضای سازمان جوانان به بیش از ۹ هزار نفر از مسافرین و مراجعه کنندگان به پست‌های نوروزی در استان کرمانشاه خدمت رسانی کردند.

محمدی با اشاره به مشارکت اعضای داوطلب و خیران در اجرای طرح همای رحمت در اواخر سال گذشته، گفت: در قالب این طرح تعداد سه هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی بین اقشار کم درآمد و عزتمندان استان توزیع شد.

وی ادامه داد: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون در قالب پویش هلال رحمت تعداد ۹۳۴ بسته معیشتی در مناطق کم برخوردار محلات و مناطق محروم در مجموع به ارزش ۲۲ میلیارد و ۱۷۰ میلیارد ریال توزیع شده است.


11846868
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است