به گزارش ایسنا علی علیزاده، دبیر نخستین ایده بازار لوازم بهداشتی و آرایشی گفت: به دنبال فراخوان ایده بازار لوازم بهداشتی و آرایشی، بیش از 70 ایده در 3 حوزه بازاریابی از جمله «بازارسازی و برندینگ محصولات بهداشتی آرایشی»، «فرمول جدید و نوآورانه محصولات بهداشتی آرایشی» و «بسته بندی جدید و نوآورانه محصولات بهداشتی آرایشی» از دانشگاههای سراسر کشور به دبیرخانه این رویداد ارسال شد.
وی با بیان اینکه از این تعداد 20 ایده به مرحله داوری این ایده بازار راه یافته است، افزود: از این تعداد 8 ایده پس از دو مرحله داوری و بررسی برای رقابت نهایی این دوره از ایده بازار انتخاب شده است.
علیزاده تاکید کرد: این تعداد ایده منتخب در روز 11 بهمن ماه جاری با حضور سرمایه گذاران و صنعتگران ایدههای خود را ارائه خواهند داد.
به گفته دبیر اولین ایده بازار لوازم بهداشتی و آرایشی، اسامی طرحهای برگزیده برای ارائه حضوری عبارت از «Beauty mirror، ارائهدهنده رضا فهمی»، «تولید تانن پوسته پسته جهت استفاده در صنایع آرایشی و شویندهها، ارائه دهنده شهرام فدائیان»، «ماسک تیوپی ضد چین و چروک و روشن کننده، ارائه دهنده شیوا اسبری»، «تولید نانو ماسک لیفتینگ صورت و بدن از جلبکهای دریایی خلیج فارس، ارائه دهنده فاطمه عیدی»، «تولید و عرضه لاک نوین آرایشی، ارائه دهنده سولماز ولیزاده»، «وسیله کمک آموزشی، ارائه دهنده سوزان خفایی»، «مجموعه کرمهای گیاهی، ارائه دهنده دنیا پوی» و «تهیه پد بهداشتی با استفاده از هیدروژل ابریشم، ارائه دهنده انیس جعفری» است.
علیزاده خاطرنشان کرد: در مرحله نهایی این رویداد سرمایهگذاران بخش خصوصی و سایر نهادهای مربوط دولتی و غیر دولتی حضور خواهند داشت و صاحبان ایدههای برتر برای تولید و عرضه محصول ایده خود به بازار، وارد مرحله جدید عقد قرارداد با خریداران آن ایده خواهند شد.
انتهای پیام