به گزارش ایسنا، مهندس نازک کار در نشست شورای ترافیک شهرستان شفت با اشاره به اینکه راههای ارتباطی مراکز شهرستانها به مرکز استان باید حداقل چهار خطه باشد، اظهار کرد: مسیر ملاسرا-شفت در پروژه جاده ارتباطی این شهرستان به زنجان چهارخطه در نظر گرفته شده است.
وی با بیان اینکه راه اتباطی ملاسرا-شفت-زنجان به صورت راه اصلی و در دو فاز طراحی شده است، افزود: راه روستایی برای اتصال چندین استان به یکدیگر مناسب نیست .
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای گیلان به مشکلات زیست محیطی این پروژه نیز اشاره و تصریح کرد: موافقت ماده 215 که یکی از ملزومات آن مسایل زیست محیطی است در گذشته اخذ شده است .
نازک کار با بیان اینکه دوربینهای کنترل سرعت در کاهش تصادفات رانندگی موثر است، افزود: 108 نقطه در این استان برای طرح آشکارسازی در اولویت قرار گرفتهاند .
وی به سفر اخیر استاندار گیلان به شفت نیز اشاره کرد و افزود: روکش آسفالت مسیر ملاسرا-شفت در حال پیگیری است.
نازک کار در پایان خاطرنشان کرد: تابلوهای ورودی شهرستان شفت در محورهای اصلی طراحی شده و به زودی نصب خواهد شد.
انتهای پیام