سیاسی 23:26 - 03 اردیبهشت 1393
رئیس‌جمهور گفت: دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران افتخاری برای رئیس‌جمهور و دولت است.

پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری: حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهوری با حضور در منزل شهیدان محمدرضا، مجتبی و عباس حسین جانی با پدر، مادر و خانواده این شهیدان والامقام دفاع مقدس دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهیدان، جانبازان و ایثارگران، گفت: خانواده شهدا، فرزندان برومند خود را در زمانی که کشور به آنها نیاز داشت در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این اجری بی پایان در نزد خدای متعال خواهد داشت.

رئیس‌جمهور، تصریح کرد: مردم ایران قدردان ایثار و فداکاری شهدا و خانواده‌های معزز آنان هستند و می‌دانند اگر این ایثارها نبود کشور و انقلاب حفظ نمی‌شد.

روحانی، افزود: امیدواریم خداوند به ما توفیق دهد تا بتوانیم ادامه دهنده راه شهیدان عزیزمان باشیم.

در این دیدار پدر و مادر شهیدان حسین جانی به بیان خاطراتی از سجایای اخلاقی و رشادت‌های فرزندان شهید خود پرداختند.

براساس این گزارش، شهید محمدرضا حسین جانی در سال 62 در منطقه پنجوین عراق، شهید مجتبی حسین جانی در سال 63 در منطقه فاو و شهید عباس حسین جانی در سال 65 در عملیات کربلای 5 در منطقه شلمچه به مقام رفیع شهادت نایل شدند.

**دیدار روحانی با ابراهیم محمدی آزاده و جانباز 45 درصد دفاع مقدس

روحانی همچنین با حضور در منزل ابراهیم محمدی آزاده و جانباز 45 درصد دفاع مقدس با خانواده وی دیدار کرد.

وی در این دیدار نیز از روحیه والای آزادگان کشور در دوران سخت اسارت تجلیل کرد و افزود: ایثار جانبازان و آزادگان و صبر آنان در برابر سختی‌ها مسیر تعالی را در برابر فرزندان امروز کشور گشوده است.

رئیس‌جمهور، تصریح کرد: دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران افتخاری برای رئیس‌جمهور و دولت است.

ابراهیم محمدی آزاده و جانباز 45 درصد دفاع مقدس که در سال 59 در عملیات فتح‌المبین در منطقه فکه به مقام رفیع جانبازی نائل آمده و به مدت 10 سال در اردوگاه‌های رژیم‌ بعث عراق در اسارت بوده است.

در این دیدارها، حجت‌الاسلام شهیدی معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و حسین فریدون دستیار ارشد رئیس‌جمهوری، روحانی را همراهی کردند.




3563034
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» جلال‌زاده در واکنش به افزایش فشار به کشورمان از سوی پارلمان اروپا در فضای مجازی نوشت: تمامیت خواهی پارلمان اروپا نه الزام قانونی دارد نه گوش شنوایی، برای دلخوش‌کنی صهیونیست‌هاست.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» جلال‌زاده در واکنش به افزایش فشار به کشورمان از سوی پارلمان اروپا در فضای مجازی نوشت: تمامیت خواهی پارلمان اروپا نه الزام قانونی دارد نه گوش شنوایی، برای دلخوش‌کنی صهیونیست‌هاست.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در واکنش به افزایش فشار به کشورمان از سوی پارلمان اروپا در فضای مجازی نوشت: تمامیت خواهی پارلمان اروپا نه الزام قانونی دارد نه گوش شنوایی، برای دلخوش کنی صهیونیست هاست.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» مراسم صبحگاه بسیج پایگاه شهید رسول عسکری دیوان محاسبات کشور با حضور سردار رضا طلایی نیک، سخنگو و معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی راهبردی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح و همچنین جمعی از مقامات و کارکنان این نهاد نظارتی برگزار شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در حمایت از اعتراضات جهانی دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی بیانیه‌ای صادر کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر سرتیپ آشتیانی با همتای خود در آستانه قزاقستان دیدار و گفتگو کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نمایندگی ایران در سازمان ملل سرکوب اعتراضات دانشجویی در آمریکا را محکوم کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» جلسه کمیسیون اصل نود با موضوع عملکرد دستگاه‌های حاکمیتی در ارائه اطلاعات مورد نیاز پایگاه داده اعتباری برگزار شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس‌جمهور گفت: جمهوری اسلامی ایران تحریم‌ناپذیر است و هرگز تحریم‌ها در این کشور به نتیجه نرسیده و بعد از این هم به نتیجه نخواهد رسید.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس‌جمهور گفت: جمهوری اسلامی تحریم ناپذیر است و طرح‌های شیطانی منزوی ایران همگی خنثی خواهد شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است