ورزشی 13:05 - 06 مرداد 1396
داور هیچ توجهی به خطاهای متعدد پرسپولیسی‌ها نداشت
هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: نه تنها گل پرسپولس در شرایط آفساید به ثمر رسید بلکه از بدشانسی ما توپ به 8-7 بازیکن برخورد کرد و سپس وارد دروازه شد.

عاشوری: گل پرسپولیس در شرایط آفساید به ثمر رسید/درگیری‌های بازی امری عادی بود

علی‌اصغر عاشوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزای فارس، درمورد شکست دو بر صفر فولاد خوزستان مقابل پرسپولیس گفت: بازی خوبی بود پرسپولیس عملکرد خوبی داشت و بازیکنان این تیم در روز خوب خود به سر بردند آنها حقشان کسب پیروزی بود و به این مهم دست یافتند.

وی درمورد گل اول پرسپولیس که بازیکنان این تیم معتقد بودند در شرایط آفساید به ثمر رسیده است، عنوان کرد: بله؛ گل پرسپولیس آفساید بود و به غیر از اینکه در موقعیت آفساید به ثمر رسید به 8-7 نفر برخورد کرد و وارد دروازه ما شد که این هم از بدشانسی ما است.

وی افزود: متاسفانه بد موقعی گل خوردیم مطمئنا اگر در آن دقایق گل نمی‌خوردیم در ادامه شرایط بهتری پیدا می‌کردیم. برنامه داشتیم در 20 دقیقه اول دروازه‌مان را بسته نگه داریم ولی گل پرسپولیس برنامه‌های ما را بر هم زد.

وی درمورد اینکه بازی در میانه میدان با درگیری همراه بود، تصریح کرد: پرسپولیس توپ را در میانه میدان حفظ می‌کند و همین مساله باعث بوجود آمدن درگیری‌های تک نفره می‌شود. در 3-2 صحنه بازیکنان این تیم به شدت بازیکنان ما را می‌زدند اما داور هیچ توجهی به این مساله نداشت و انگار هیچ اتفاقی رخ نداده است. از دیشب تا به همین الان روی پاهایم یخ می‌گذارم.

هافبک فولاد خوزستان درمورد مصدومیتی که در بین دو نیمه برایش بوجود آمده بود اظهار داشت: در اواخر نیمه اول پاسی دادم که پس از این اتفاق فرشاد احمدزاده پایش را خیلی قشنگ روی پای من قرار داد و کامل پایم را له کرد. اما باز هم داور هیچ توجهی به این موضوع نداشت و به راحتی از کنار این صحنه عبور کرد.

وی درمورد درگیری‌های لفظی که در جریان این بازی رخ داد گفت: این مسائل در فوتبال طبیعی است با توجه به بالا رفتن ضربان قلب و فشار بازی این درگیری‌ها رخ می‌دهد اما موضوع مهمی نیست.

هافبک فولاد خوزستان در رابطه با دیدار هفته آینده تیمش مقابل نفت تهران عنوان کرد: در بازی مقابل پرسپولیس 4 بازیکن خود را از دست دادیم و این اتفاق برای تیمی که تازه شکل گرفته و اکثر نفراتش جدید هستند بسیار بد است و روی کار تیم تاثیر می‌گذارد. امیدوارم برای بازی مقابل نفت مصدومان تیم برسند و بتوانند به ما کمک کنند تا در اولین بازی خانگی هر 3 امتیاز را کسب کنیم.


9301472
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا با نتیجه ۹۰ بر ۶۵ مقابل الریاضی لبنان شکست خورد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهاجم تیم الاتحاد کلبا امارات احتمال دارد فصل آینده پیراهن استقلال تهران را بر تن کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون والیبال مصطفی کارخانه را به عنوان مشاور عالی فنی خود و دبیر کمیته فنی این فدراسیون انتخاب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نفرات برتر پنج وزن نخست چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز مشخص شدند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم مس رفسنجان با پیروزی مقابل پیکان در ضربات پنالتی راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرجیو کونسیسائو سرمربی تیم فوتبال پورتو قراردادش را تا سال ۲۰۲۸ با این تیم تمدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در اولین روز رقابت‌های جام جهانی پاراتیراندازی که در کره جنوبی در حال برگزاری است، نماینده ایران در ماده تفنگ بادی ایستاده بانوان در جایگاه هشتم قرار گرفت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاروان ووشو ایران موفق به کسب ۲۰ مدال رنگارنگ در رقابت‌های انتخابی جام جهانی در چین شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاروان ووشو ایران موفق به کسب ۲۰ مدال رنگارنگ در رقابت‌های انتخابی جام جهانی در چین شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی از صبح امروز پنجشنبه۶ اردیبهشت‌ماه در سالن شهرک نفت اهواز در حال برگزاری است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است