اجتماعی 12:03 - 12 فروردین 1394
سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به آغاز موج بازگشت سفرهای نوروزی، از یک طرفه شدن جاده‌های چالوس و هراز از بعد از ظهر امروز خبر داد.

جاده چالوس و هراز یک طرفه می‌شوند

به گزارش فرهنگ نیوز، سرهنگ نادر رحمانی، با اشاره به آغاز دور برگشت مسافران نوروزی با توجه به نزدیک شدن به پایان تعطیلات عید، به تسنیم اظهار داشت: با توجه به رو به اتمام بودن تعطیلات نوروزی و بازگشت مسافران نوروزی، از بعد از ظهر امروز محدودیت‌های ترافیکی در برخی محورهای مواصلاتی اعمال می‌شود.

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته و به منظور تخلیه بار ترافیکی در محور کرج به چالوس، تردد کلیه خودروها از میدان امیرکبیر کرج تا تونل کندوان از ساعت 17 تا 24 به صورت یک طرفه انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین در محور هراز نیز از ساعت 13 امروز تردد خودروها از رودهن به سمت آب اسک ممنوع بوده و از ساعت 15 امروز تا ساعت 2 بامداد صبح روز سیزدهم فروردین ماه، تردد در این محور از محدوده آب اسک به رودهن به صورت یک طرفه خواهد بود.

رحمانی در ادامه با بیان اینکه در این لحظه تنها شاهد ترافیک پرحجم در بخش‌هایی از جاده چالوس هستیم، وضعیت ترافیکی سایر محورهای مواصلاتی کشور را روان توصیف کرد.

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در پایان در خصوص وضعیت جوی راه‌های کشور نیز خاطرنشان کرد: در حال حاضر بارش باران در اکثر محورهای استان گیلان و همچنین محور مشهد به سرخس گزارش شده و سایر محورهای بین شهری، از وضعیت جوی مساعدی برخوردارند.


6121968
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران میانگین کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۷ اردیبهشت ماه) در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» بخشدار کن از حضور ۸ هزار گردشگر در جشنواره گیلاس خبر داد و گفت: رشد ۵۰درصدی گردشگر را در سومین جشنواره گیلاس روستا‌های سنگان چهارگانه شاهد بودیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه گفت: دستگیری صد‌ها دانشجو و استاد معترض به جنایات اسرائیل، نشان دهنده سهیم بودن آمریکا در نسل‌کشی صهیونیست‌ها است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده انتظامی کل کشور گفت: دشمن می‌خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذرد، بعضی از خاکریز‌ها چه حفظ آن و چه از دست دادن آن تعیین کننده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» با اهتمام به اجرایی کردن اسناد بالادستی و برنامه ریزی در راستای تحقق اهداف سند تحول قضایی طرح دعاوی در دیوان عدالت اداری کاهش ۲.۹۳ درصدی داشته است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دبیری با اشاره به مردمی بودن نهاد شورای عالی استان‌ها گفت: اعضای شورا از بطن مردم انتخاب شده و طبق وظیفه قانونی، همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» به مناسبت هفته سلامت در قطعه ۵۰ بهشت زهرا (س) تهران از خانواده شهدای مدافع سلامت تجلیل شد.  
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهرداری منطقه ۷ تهران اعلام کرد که قطع برخی از درختان ضلع غربی باغ موزه قصر کنار دیوار نیروی انتظامی اجتناب ناپذیر بود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» اجتماع صادقیون در روز شهادت امام جعفر صادق علیه‌السلام در میدان صادقیه برگزار می‌شود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی پایتخت از بازگرداندن پسر بچه ۳ ساله گمشده به آغوش مادرش، خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است