گوناگون 17:10 - 28 مهر 1398
شهرک صنعتی گلگون در فاصله ۵ کیلومتری جنوب جاده قدیم کرج در منطقه سعیدآباد و زرنان از معدود شهرک‌های صنعتی نزدیک به تهران هست که با قدمت حدود دو دهه توسط بخش خصوصی احداث شده که مورد توجه بسیاری از صنعتگران قرارگرفته و به‌عنوان شهرک‌های صنعتی مورد تائید و نظارت وزارت صنایع و معادن و شرکت شهرک‌های صنعتی هست.

گلگون شهرکی صنعتی با امکاناتی ویژه

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام املاک صنعتی سوله، شهرک صنعتی گلگون که زمینی به وسعت حدود ۷۰ هکتار و با بیش از ۱۳۰۰ واحد صنعتی، تجاری و خدماتی از شهرک‌های صنعتی بسیار فعال در حاشیه تهران است که مشاغل مختلف صنعتی و کارگاهی اعم از تولیدی و خدماتی را در خود جای‌داده و همواره موردتوجه عموم صنعتگران هست.

در کنار کلیه امکانات زیرساختی یکی از ویژگی‌های این شهرک صنعتی طراحی و احداث اصولی و یکسان سوله‌ها و سالن‌ها هست که در ۶ تیپ یا اندازه از سالن‌های ۱۵۰ تا ۵۴۰ متری ساخته‌شده و محل مناسبی جهت اجاره انبار و فعالیت صنایع کارگاهی و خدمات صنعتی است.

سوله‌ها به‌صورت یکنواخت و یک‌شکل طراحی و ساخته‌شده و تنها ازنظر متراژ متفاوت هستند. خیابان‌کشی اصولی و سهولت تردد، نظم و رعایت مقررات داخلی و امنیت شهرک از نکات مثبت این شهرک است و وجود اماکن خدماتی و رفاهی موجود، رفاه و آسایش واحدهای صنعتی را فراهم ساخته. وجود سالن و سوله با کاربری‌های مختلف بسیاری را جهت خرید سوله و همچنین اجاره کارگاه و خرید و اجاره انبارهای گوناگون ترغیب و همواره متقاضیان قابل‌ملاحظه‌ای در طول سال جهت خرید یا اجاره سوله و سالن را به خود جلب می‌کنند.

کلیه املاک در این شهرک دارای اسناد مالکیت خصوصی حقیقی یا حقوقی هست و معاملات ملکی در این شهرک به سهولت امکان‌پذیر است. از دیگر ویژگی‌های این شهرک امتیاز احداث بنا با سطح اشغال حدود ۹۰% است که هم از جهت تضمین حداکثری بنای مفید و هم به لحاظ ارزش‌افزوده مهم بوده به‌طور مثال سالن‌های ۵۴۰ متری در زمینی به مساحت ۶۴۰ متر احداث گردیده که از امتیازات بارز سوله‌های این شهرک هست.

این شهرک دارای کلیه امکانات از قبیل آب، برق، گاز و تلفن که واحدا بنا برنیاز و میزان مصرف مجهز به امکانات هستند. برای سرمایه‌گذاری در این شهرک صنعتی با ما در تماس باشید.

انتهای رپرتاژ آگهی


10271228
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است