سیاسی 17:25 - 23 بهمن 1398
شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خراسان رضوی بیانیه شماره 4 را در جهت معرفی نامزدهای مورد حمایت و ویژگی‌های آن‌ها صادر کرد.

صراط:

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان خراسان رضوی شماره 4 را در جهت معرفی نامزدهای مورد حمایت و ویژگی‌های آن‌ها صادر کرد.

به گزارش فارس متن این بیانیه انتخاباتی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بیانیه شماره ۴ شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان خراسان رضوی

انتخاب قوی ـ ایران قوی

«ان الله یامرکم ان توءدو الامانات الی اهلها» خداوند به شما فرمان داده که امانت‌ها را به اهلش بسپارید (قرآن کریم 58 نساء)

تاریخ انقلاب اسلامی و قبل از آن گواه است که شما مردم خراسان در جوار مضجع شریف رضوی (ع)، همیشه پرچمدار قیام و جهاد و احیاءکننده امر اهل بیت عصمت و طهارت بوده و امروز شایستگی پایتختی معنوی جهان اسلام را کسب کرده‌اید.

از میان شما، فرزند محبوب و صالح و الهی و کم‌نظیر این مرز و بوم حضرت آیت الله امام خامنه‌ای؛ امروز در جایگاه رهبری نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت امر مسلمین جهان چون خورشیدی درخشنده و بی‌نظیر همچون امام فقید و راحل، بنیانگذار انقلاب اسلامی، آینده  تابناک کشور و جهان اسلام را در حال رقم زدن است و نیز فرزند سرباز دیگر شما سردار قاآنی امروز در جایگاه حساس و مهم فرماندهی سپاه قدس راه و مشی سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را در حفظ ثبات و امنیت منطقه و پاکسازی آن از لوث تروریست‌های افراطی و تکفیری و دفاع از حرم اهل بیت و آزادی قدس از چنگال اشغالگران کودک‌کش صهیونیست و فرماندهی رزمندگان بدون مرز اسلام تداوم می‌بخشد.

اکنون در اولین آزمون مهم و سرنوشت‌ساز تشکیل مجلسی در تراز گام دوم انقلاب، باید مثل همیشه، پرچمداری خود را در اصلح‌گزینی و سپردن امانت مهم و ثقیل وکالت مردم به اهلش اثبات و افرادی در سطح بالا را مجلس انتخاب نمایید.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خراسان رضوی، مرکب از عناصر و شخصیت‌های دغدغه‌مند نسبت به مشکلات شما مردم عزیز از ظرفیت‌های ده‌ها تشکل سیاسی و ده‌ها تشکل فرهنگی و اجتماعی مردمی از جوانان انقلابی و ده‌ها نفر فعالان با نفوذ عرصه‌های علمی و دانشکاهی و حوزوی و معتمدین مورد وثوق مردم در مساجد و محلات، با درک و شناخت دقیق از مشکلات اقتصادی و کاستی‌ها و ضعف‌های موجود کشور بر اساس نگاهی آسیب‌شناسانه از وضع موجود و توجه به افق روشن آینده انقلاب اسلامی در دولت‌سازی و جامعه‌سازی اسلامی برای تحقق تمدن نوین اسلامی و تأمین انتظارات و مطالبات به‌حق شما مردم عزیز تلاش کرد زمینه شکل‌گیری مجلسی قوی و در تراز دهه پنجم انقلاب را که بتواند در جهت حل مشکلات کشور بهتر از گذشته ایفای نقش نماید به سرانجام رساند.

اینک همزمان با چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در آستانه برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری، نتیجه بررسی‌های دقیق و کارشناسانه خود را برای معرفی نامزدهای اصلح و در تراز گام دوم انقلاب به شما مردم عزیز اعلام می‌نماید:

الف)- شاخص‌گرایی در ارزیابی نامزدها

این شورا با تشکیل کارگروهی از کارشناسان باتجربه و جوان از اضلاع چهارگانه؛ سیاسی، فرهنگی اجتماعی؛ معتمدین و فعالان حوزه و دانشگاه براساس رهنمودهای امام و رهبری قوانین موضوعه؛ شاخص‌های قابل‌سنجه و اندازه‌گیری کیفی و کمی را بدون هیچ ذهنیت و تعصبات گروهی و جناحی تدوین و پس از تصویب شورای مرکزی توسط کارگروه تخصصی انتخابی به‌صورت عادلانه و منصفانه و متعهدانه از طریق بررسی برنامه و کارنامه و مصاحبه حضوری با 50 نامزد توانست 20 نفر دارای امتیازات بالا از تدین و کارآمدی را به‌مجمع عمومی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب معرفی نماید.

طبق بررسی‌ها تمامی این 20 نفر که در بین آن‌ها 10 نفر باتجربه اجرایی و سیاسی و 10 نفر از جوانان کارآمد و متخصص که یک سوم کل آن‌ها نیز از بانوان بودند:

1 ـ به مسائل سیاسی و اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی و امنیتی کشور و حوزه انتخابیه آگاه بودند. 

2 ـ با سیاست‌های کلان و ابلاغی رهبر معظم انقلاب برای اداره کشور و قانون‌گذاری آشنا بودند.

3 ـ التزام عملی آن‌ها به اسلام و ولایت و نظام اسلامی اثبات شده بود.

4 ـ  از کارآمدی علمی و تخصصی کافی و لازم برای قانون‌گذاری و نظارت برمجریان و پیگیری مطالبات مردم برخورداربودند.

5 ـ از سلامت اخلاقی، پاکدستی اقتصادی، روحیه و تفکر انقلابی و مردمی برخوردار بودند. 

6 ـ در مواضع سیاسی و اجتماعی خود در قبال مسائل مهم و سرنوشت‌ساز کشور و نظام اسلامی در عین آزاداندیشی مواضع رهبر معظم انقلاب و اسلام و قانون اساسی زاویه نداشتند.

به یقین شناخت چنین سرمایه‌های انسانی ارزشمندی از جوانان و تجربه اندوخته‌های این شهر غنیمتی گران‌سنگ برای استان محسوب می‌گردند که قطعا به علت محدودیت کرسی‌های نمایندگی مجلس شورای اسلامی امکان بهره‌گیری از همه آن‌ها میسر نبود و باید از آنان در دیگر سنگرها استفاده مطلوب شود.

نظرخواهی از مجمع عمومی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب

شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب استان خراسان رضوی؛ از میان تشکل‌های سیاسی و تشکل‌های فرهنگی اجتماعی و فعالان حوزه و دانشگاه و معتمدین محلات و مساجد و حاشیه شهر مشهد که:

1 ـ به مبانی و ارزش‌های انقلاب پایبند

2 ـ به قانون اساسی و اسلام و ولایت ملتزم

3 ـ به تقوای دینی و سیاسی اشتهار

4 ـ به جهت‌گیری گام دوم انقلاب معتقد

5 ـ به همدلی و هماهنگی و وحدت نیروهای انقلاب معتقد واز فردگرایی و تک‌روی پرهیز می‌کنند.

مجمع عمومی 360 نفره‌ای را تشکیل و در یک جلسه 10 ساعته ضمن شنیدن برنامه‌ها و توانمندی‌ها و دیدگاه‌های یک یک 20 نامزد دارای امتیاز بالا در زمینه مسائل کشور و مجلس و حوزه انتخابیه مشهد توانستند پنج نفر از آنان را جهت اعلام فهرست مورد حمایت شورای ائتلاف به مردم عزیز در یک فرآیند شفاف و با حضور تمام نامزدها که به‌صورت زنده از شبکه مجازی برای همه قابل رؤیت بود، انتخاب نمایند.

نامزدهای مورد حمایت و ویژگی‌های آن‌ها افراد ذیل به ترتیب حروف الفبا:

1 ـ حجه الاسلام نصراله پژمانفر

2 ـ حجه الاسلام محمدحسین حسین زاده بحرینی

3 ـ خانم فاطمه رحمانی

4 ـ آقای سید امیرحسین قاضی زاده

5 ـ آقای جواد کریمی قدوسی

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان خراسان طبق بررسی‌های خود به این باور رسیده است که نامبردگان فوق: 

الف) از ویژگی‌های مورد تاکید مقام معظم رهبری برای ایفای وظیفه نمایندگی شما مردم خداجوی در مجلس شورای اسلامی دوره یازدهم برخوردارند.

ب) از شجاعت لازم در ابراز نظر و مواضع انقلابی در قبال مسائل کشور و دشمنان انقلاب و نظام و ولایت به‌ویژه استکبار جهانی برخوردارند.

ج) از کارآمدی بالا و لازم برای ایفای وظیفه نمایندگی در زمینه‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و امنیتی برخوردارند.

د) امتحان خود را در مردمی بودن ـ ساده زیستی ـ پرهیز از اشرافیگری و عدم وابستگی به کانون‌های قدرت و ثروت و آزادگی و استقلال در رأی و توجه به محرومین و مشکلات حاشیه شهر و انجام وظیفه نظارتی امربه‌معروف و نهی از منکر به‌خوبی پس داده‌اند.

ه) از موقعیت و جایگاه خود در هرمقامی سوءاستفاده نکرده و با فساد و رانت‌خواری و رابطه بازی مقابله کرده‌اند.

و) دارای حرف نو و طرح‌های نو و مفید برای حل مشکلات کشور در زمینه‌ها گوناگون هستند.

ز) کاملا به مشکلات و ریشه‌ها و علل شرایط سخت فعلی کشور آگاه و راهکارهای حل آن را دغدغه‌مند دنبال می‌کنند.

ح) در همراهی و نصرت ولی امر مسلمین و مقام معظم رهبری در برداشتن موانع رشد و پیشرفت کشور و حفظ دستاوردهای گران‌سنگ انقلاب و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب دریغ و کوتاهی نخواهند کرد.

ط) از شور و نشاط جوانی و روحیه انقلابی و مطالبه‌گری برخوردار و در نظارت و نقد منصفانه مجریان تطمیع‌پذیر و تهدیدپذیر نیستند.

ی) از میان شما مردم و از جنس مردم و درد آشنا و مدافع حقوق اساسی شما مردم هستند.

ک) نسبت به انجام وظایف نمایندگی در قبال موکلین خود و این شورا پاسخگو خواهند بود.

امیدواریم با رأی و انتخاب شما مردم فهیم و فرهیخته اعم از علما و دانشگاهیان و بازاریان و کشاورزان و روستائیان و کارمندان و جوانان و دانشجویان و ورزشکاران و هنرمندان و تمامی اقشار به‌ویژه قشر بانوان انقلابی و مومن شهرستان و مشهد و کلات، بتوانیم سهم خود را در ساختن ایران سربلند و قوی با مجلس قوی برای ایجاد شتاب در دستیابی به آرمان‌های انقلاب اسلامی به‌ویژه تمدن نوین اسلامی و تشکیل دولتی جوان و کارآمد و دست‌پاک و انقلابی سهیم و شریک باشید.

بعون الله تعالی

98/11/23

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خراسان رضوی


10391412
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی در حاشیه اجلاس وزرای دفاع سازمان همکاری‌های شانگهای با وزیر دفاع قزاقستان دیدار کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در بیانیه‌ای خواستار حمایت جهانی دانشجویان، دانشگاه‌ها و مراکز فرهنگی و علمی جهان از جنبش دانشجویان آمریکایی شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزرای دفاع ایران و روسیه آخرین وضعیت تحولات منطقه و روابط دوجانبه را مورد بررسی قرار دادند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزرای دفاع ایران و روسیه آخرین وضعیت تحولات منطقه و روابط دوجانبه را مورد بررسی قرار دادند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» خضریان گفت: طرح ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بهای مسکونی را تدوین کردیم که پس از تصویب در مجلس، برای بررسی به شورای نگهبان ارسال شده است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت خارجه کشورمان در صفحه خود در فضای مجازی نوشت: مقامات آمریکایی شایستگی اخلاقی اظهارنظر در خصوص حقوق بشر، حقوق زنان و آزادی بیان را ندارند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر سرتیپ آشتیانی در حاشیه بیست و یکمین اجلاس وزرای دفاع سازمان همکاری‌های شانگهای با وزیر دفاع چین دیدار و گفتگو کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس‌جمهور شرکت در اجلاس ایران و آفریقا و بازدید از نمایشگاه اسکپو را فرصتی بسیار ارزشمند جهت آشنایی بیشتر مسئولان آفریقا با ظرفیت‌های ایران دانست.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس‌جمهور گفت: توسعه روابط با قاره آفریقا از اولویت‌های ایران است و در تعامل با کشور‌های آفریقایی منافع متقابل را دنبال می‌کنیم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزرای دفاع کشور‌های عضو شانگهای حمله به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کردند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است