استانی 11:46 - 10 آبان 1393
رئیس اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه:
رئیس اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه با اشاره به برگزاری 10 مراسم شیرخوارگان حسینی در شهرستان، گفت: مراسم شیرخوارگان حسینی دارای آثار تربیتی است.

10 همایش شیرخوارگان حسینی در سوادکوه برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، حجت‌الاسلام غلامحسین ذاکری خطیر صبح امروز در جلسه طرح و برنامه تبلیغات اسلامی سوادکوه از برگزاری 10 مراسم شیرخوارگان حسینی در سوادکوه و سوادکوه‌شمالی خبر داد و گفت: زنده بودن همیشگی حق از پیام‌های قیام عاشورا است که کسی نمی‌تواند با راه حق مبارزه کند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه با بیان اینکه پیام طفل 6 ساله امام حسین (ع) بعد از صد‌ها سال در سراسر جهان گرامی داشته می‌شود، افزود: برگزاری مراسم شیرخوارگان حسینی دارای آثار تربیتی است و عشق به امام حسین (ع) و فرزندان و یاران ایشان آثار تربیتی و روحی و روانی دارد.

وی با اشاره به اینکه حضور در مراسم شیر‌خوارگان حسینی به عنوان سند افتخاری برای آینده کودکان امروز ما است، خاطرنشان کرد: شیرخوارگان حسینی و مادران با عشق و علاقه در مراسم امام حسین (ع) شرکت می‌کنند و با آرمان‌های امام حسین (ع) عهد و پیمان می‌بندند.

ذاکری خطیر با تاکید بر اینکه مادران شیرخوارگان با حضور در مراسم‌های شیر‌خوارگان حسینی با حضرت رباب اعلام همدردی می‌کنند، افزود: سال گذشته در هفت منطقه مراسم شیرخوارگان حسینی برگزار شد و امسال 10 نقطه شهری و روستایی سوادکوه و سوادکوه‌شمالی اقدام به برگزاری مراسم شیر‌خوارگان حسینی کردند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه، گفت: مراسم شیرخوارگان حسینی امسال در مسجد کلا‌ری جان، مسجد سرخ‌کلا، حسینیه مرکزی سرخ‌کلا، امامزاده ابوطالب، حسینیه زی و‌لا، لاجیم، حسینیه می آر کلا، کتی‌لته، بالا محله خواجکلا، کارمزد برگزار شده است.


5088520
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است