اجتماعی 19:49 - 29 آذر 1393
شیروان - ایرنا - نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی گفت: برای ساخت اورژانس جدید در این شهرستان یک میلیارد و 500 میلیون ریال از محل ماده 180 اختصاص یافت.

به گزارش ایرنا 'عبدالرضا عزیزی' عصر شنبه در جمع خبرنگاران، با اشاره به جمعیت و نیاز این شهرستان به خدمات بیشتر درمانی اظهار کرد: با توجه به نیاز بخش سیوکانلو و قوشخانه برای خرید آمبولانس هم سه میلیارد ریال اعتبار منظور شده است.



وی با اشاره به روند خوب ساخت بیمارستان جدید شیروان گفت: در دو سال گذشته سه وزیر از این بیمارستان بازدید کردند که حضور آنان در تخصیص اعتبارات موثر بود و با تخصیص 100 میلیارد ریال در سال جاری، امید است که طرح تا پایان سال 95 به اتمام می رسد.



عزیزی با اشاره به اهمیت ورزش و نقش آن از اختصاص 15 میلیارد و 500 میلیون ریال برای گود کشتی، ورزشگاه سه هزار نفره و سالن های ورزشی این شهرستان خبر داد و افزود: پیمانکار ورزشگاه سه هزار نفری شیروان باید خلع ید شود چون کار را طبق قرار پیش نبرده است.



رییس کمیسیون اجتماعی مجلس از طرح رتبه بندی فرهنگیان خبر داد و افزود: اگر معلم دغدغه مسکن، معیشت، هزینه تحصیل فرزند خود را نداشته باشد بهتر به تربیت دانش آموزان می پردازد و بسیاری از مشکلات اجتماعی حل می شود.



عزیزی با بیان اینکه فرهنگیان باید از لحاظ مادی تامین شوند، گفت: در سال 94 طرح رتبه بندی فرهنگیان اجرا خواهد شد.



وی با اشاره به اقدامات خوب در حوزه سلامت افزود: بانک خون شیروان تا دهه فجر امسال راه اندازی می شود و بیماران مبتلایان به ام. اس نیز قبلا برای تهیه دارو ناچار به سفر به مرکز استان بودند اکنون می توانند داروی خود را از شهر خود تهیه کنند.



عزیزی در پاسخ خبرنگاری در خصوص آلودگی های کارخانه سیمان بجنورد برای شیروان و خاموشی فیلترها در شب، افزود: اگر اینطور باشد حتما به نمایندگی از مردم شیروان علیه کارخانه سیمان شکایت خواهم کرد.



وی با اشاره به مخالفت خود با طرح افزایش قیمت نان، گفت: خانواده های نیازمند جامعه اصلی ترین مصرف کنندگان نان هستند و دولت باید به طریقی این امر را جبران کند.



وی با بیان اینکه پیگیر حل مشکلات روستاییان هستم، افزود: آسفالت محورهای روستایی بخش قوشخانه در برنامه است و گازرسانی آن تا دو سال دیگر انجام خواهد شد.



عزیزی همچنین گفت: تمامی روستاهای شیروان تا پایان سال 95 گازرسانی می شود.



شیروان با 157 هزار نفر جمعیت، دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی است. ک/2



7186/626

انتهای پیام /*


5457170
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سردار کریمی از توافق پلیس بین الملل ایران و چند کشور برای استرداد متهمانی که اعلان قرمز آنها صادر شده است، خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» حسینی گفت: آمار‌ها حاکی از آن است که وقتی فرسایش خاک داریم معضلات بسیار زیاد را با از دست دادن اکوسیستم خاک به دست می‌آوریم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران میانگین کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۷ اردیبهشت ماه) در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» بخشدار کن از حضور ۸ هزار گردشگر در جشنواره گیلاس خبر داد و گفت: رشد ۵۰درصدی گردشگر را در سومین جشنواره گیلاس روستا‌های سنگان چهارگانه شاهد بودیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه گفت: دستگیری صد‌ها دانشجو و استاد معترض به جنایات اسرائیل، نشان دهنده سهیم بودن آمریکا در نسل‌کشی صهیونیست‌ها است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده انتظامی کل کشور گفت: دشمن می‌خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذرد، بعضی از خاکریز‌ها چه حفظ آن و چه از دست دادن آن تعیین کننده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» با اهتمام به اجرایی کردن اسناد بالادستی و برنامه ریزی در راستای تحقق اهداف سند تحول قضایی طرح دعاوی در دیوان عدالت اداری کاهش ۲.۹۳ درصدی داشته است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دبیری با اشاره به مردمی بودن نهاد شورای عالی استان‌ها گفت: اعضای شورا از بطن مردم انتخاب شده و طبق وظیفه قانونی، همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» به مناسبت هفته سلامت در قطعه ۵۰ بهشت زهرا (س) تهران از خانواده شهدای مدافع سلامت تجلیل شد.  
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهرداری منطقه ۷ تهران اعلام کرد که قطع برخی از درختان ضلع غربی باغ موزه قصر کنار دیوار نیروی انتظامی اجتناب ناپذیر بود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است