اقتصادی 10:41 - 11 شهریور 1393
اهواز - ایرنا - دو گروه سرمایه گذار از چین و بحرین برای بررسی سرمایه گذاری در زمینه نیروگاهی خوزستان از سد و نیروگاه های این استان دیدن می کنند.

به گزارش ایرنا، 10سرمایه گذار چینی و بحرینی در قالب دو گروه سرمایه گذاری از روز دوشنبه وارد خوزستان شده و ظهر سه شنبه بازدید از سد و نیروگاه دز برای این سرمایه گذاران برنامه ریزی شده است.



از مدت اقامت این گروه در خوزستان، و دیگر برنامه های بازدید آنها خبری منتشر نشده است.



معاون بهره برداری سد و نیروگاه سازمان آب و برق خوزستان به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این گروه ها قرار است سرمایه گذاری در زمینه طرح های بهینه سازی نیروگاهی و توسعه در این بخش را بررسی کنند.



ˈنادر افشاریˈ افزود: ظرفیت های بالقوه بسیاری در این بخش در استان خوزستان وجود دارد.



سد دز یک سد بتنی برق آبی است که روی رودخانه دز در ۲۳ کیلومتری شمال شرقی اندیمشک احداث شده است.



این سد 125هزار هکتار از اراضی پایین دست را آبیاری می کند و نقش مهمی در کنترل سیلاب های بالادست دارد.



نیروگاه این سد دارای قدرت نصب ۵۲۰ مگاوات است.



645/640

انتهای پیام /*


4625407
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» روز گذشته از برات الکترونیکی رونمایی شد ابزاری که به گفته کارشناسان مسیر انحراف در مصرف اعتبارات پرداختی حوزه تولید را مسدود می‌کند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی گفت: ۸۸۷ نقطه پرخطر در کشور شناسایی شده که از این میزان تاکنون مشکلات ۴۱۲ نقطه مرتفع شده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» قائم مقام معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهادگفت:صادرات انواع محصولات کشاورزی تا پایان سال گذشته از ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار فراتر رفت.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» عضو شورای ملی زعفران گفت: بنابر آمار ۲۰ تا ۲۵ درصدزعفران تولیدی در داخل مصرف می‌شود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل اسبق یکی از شرکت‌های تاکسی‌های اینترنتی گفت: ورود شورای رقابت به نرخ گذاری تاکسی‌های اینترنتی به صلاح نیست و خود شرکت‌ها باید تعرفه گذاری کنند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک، درباره قطعات یدکی تقلبی خودرو‌ها در بازار هشدار داد که مشتریان در هنگام خرید انواع فیلتر و روغن خودرو حتما به کد شناسه و رهگیری، نشان استاندارد و اصالت و برند‌های معتبر داخلی توجه کنند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: سامانه بارشی جدید به کشور از سمت غرب کشور وارد شهر‌های البرز، آذربایجان شرقی و غربی را درگیر می‌کند
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: ساخت ۵۷ شهرک مسکونی در جلسه کارگروه زیربنایی به تصویب رسید و ساخت اولین شهرک کلنگ زنی شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» دلار آزاد امروز توسط دلالان مقابل صرافی‌ها ۶۱ هزار و ۲۶۰ تومان قیمت‌گذاری شده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مجری طرح دانه‌های روغنی وزارت جهاد گفت: برآورد‌ها حاکی از آن است که تولید کلزا با افزایش ۶۰ تا ۷۰ هزارتنی نسبت به سال گذشته به ۲۵۰ هزارتن می‌رسد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است