استانی 19:56 - 10 مرداد 1393
با شناخت تیم‌های برتر
مسابقات فوتسال جام رمضان استان قزوین پس از یک ماه رقابت با معرفی و شناخت تیم‌های برتر به کار خود پایان داد.

مسابقات فوتسال جام رمضان استان قزوین به پایان رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، پس از یک ماه رقابت تیم‌های شرکت کننده در مسابقات فوتسال جام رمضان استان قزوین در نهایت دو تیم آبادگران فردوس و بیمه کارآفرین قزوین بودند که موفق شدند جواز حضور در دیدار نهایی این رقابت‌ها را به دست آورند.

در دیدار پایانی این مسابقات که در سالن شهید بابایی قزوین برگزار شد، این تیم آبادگران فردوسی بود که موفق شد مقابل تیم بیمه کارآفرین به پیروزی دست پیدا کند و عنوان نخست این دوره از رقابت‌ها را به خود اختصاص دهد.

در دیدار رده‌بندی این دوره از رقابت‌ها هم تیم‌های برق و خیبر به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت این تیم برق بود که موفق شد ضمن شکست حریف خود عنوان سومی این دوره از مسابقات فوتسال جام رمضان را تصاحب کند.

اکبر سکاکی، دبیر هیئت فوتبال استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین، با اشاره به برگزاری رقابت‌های فوتسال جام رمضان استان اظهار کرد: خوشبختانه این رقابت‌ها از سطح بالایی برخوردار بود و تمامی تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات آمده بودند تا عملکرد خوب و قابل قبولی را از خود به نمایش بگذارند.

وی با اشاره به اینکه تیم‌های فوتسال آبادگران فردوسی، بیمه کارآفرین و خیبر قزوین عناوین اول تا سومی مسابقات فوتسال جام رمضان استان را تصاحب کردند، افزود: این تیم‌ها برای کسب عنوان قهرمانی رقابت فشرده‌ای با یکدیگر داشتند که در نهایت این تیم آبادگران فردوسی بود که موفق شد در دیدار پایانی با شکست بیمه کارآفرین عنوان قهرمانی این مسابقات را به دست آورد.

سکاکی با اشاره به اینکه فوتسال در قزوین از علاقه‌مندان بالایی برخوردار است، عنوان کرد: در طول برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان استان قزوین تماشاگران با حضور خود در سالن شهید بابایی ضمن تشویق تیم‌های شرکت کننده گرمای خاصی به سالن بخشیده بودند.

دبیر هیئت فوتبال استان قزوین در ادامه با اشاره به دیدار تیم منتخب فوتسال قزوین با تیم هنرمندان کشور که هفته گذشته در سالن شهید بابایی برگزار شد، خاطرنشان کرد: این دیدار دوستانه در راستای اهداف خیرخواهانه برگزار شد و با استقبال خوب تماشاگران قزوینی عواید حاصل از این دیدار به نیازمندان اهدا شد.

گفتنی است، تیم فوتسال منتخب قزوین در این دیدار خیرخواهانه موفق شد با نتیجه 7 بر 5 تیم فوتسال هنرمندان کشورمان را مغلوب کند.


4366973
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ یکشنبه ۹ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است