استانی 01:43 - 29 مهر 1393
فرمانده انتظامی نطنز خبر داد
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نطنز گفت: برای برقراری بیشتر امنیت در هیئت‌های عزاداری در این شهرستان، استفاده از پلیس‌یار محرم در دستور کار پلیس قرار گرفته است.

استفاده از «پلیس‌یار محرم» در هیئت‌های عزاداری نطنز

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، علی بنی‌آدمی شامگاه دوشنبه در همایش بزرگ عاشورائیان در نطنز اظهار کرد: برای برقراری هرچه بیشتر امنیت و آرامش برای عزاداری سرور و سالار شهیدان در تمامی هیئت‌های عزاداری در سطح نطنز، پیشنهاد می‌شود هر هیئت چهار پلیس‌یار زن و مرد به‌کارگیری کند.

وی افزود: از تمامی هیئت‌های عزاداری تقاضا داریم تا هرچه سریع‌تر این افراد را از هیئت خود برای آموزش‌های اولیه و دریافت کارت پلیس‌یار محرم به این فرماندهی معرفی کنند.

فرمانده انتظامی نطنز در مورد برگزاری هرچه بهتر عزاداری‌ها در ایام محرم تصریح کرد: مسئولان هیئت‌ها باید به برخی از آسیب‌ها و انحرافاتی که گاهی در عزاداری‌ها دیده می‌شود حساسیت ویژه نشان داده و در صدد از بین بردن آن انحراف برآیند.

وی ادامه داد: استفاده از هرگونه ابزار موسیقی که خلاف عرف و شرع اسلامی باشد در هیئت‌های عزاداری ممنوع بوده و همچنین از حمل علامت و نصب هرگونه تمثال نامتعارف در تکایا جلوگیری شود.

بنی‌آدمی پیرامون ضرورت برگزاری عزاداری‌ها برای امام حسین(ع) بیان کرد: ماه محرم و عزاداری این ماه باید احیاگر ارزش‌های دینی و اسلامی باشد، بنابراین باید در جهت اجرای هرچه بهتر و باشکوه‌تر این برنامه‌ها تلاش کرد.

وی اضافه کرد: مهم‌ترین هدف امام حسین(ع) امر به معروف و نهی از منکر است و بر همه ما واجب است، اهداف و روش امام حسین(ع) را به‌ عنوان الگو و سرمشقی برای تمام بشریت دنبال کنیم.


4997993
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است