استانی 15:10 - 17 خرداد 1399
فرمانده انتظامی استان سمنان خبرداد:
ایسنا/سمنان فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف 181 کیلو تریاک از جاساز زاپاس یک کامیون پژو توسط پلیس این استان با همکاری پلیس موادمخدر یکی از استان های کویری کشور خبر داد.

کشف 181 کیلو تریاک از جاساز زاپاس یک پژو

سردار عبدلله حسنی 17 خردادماه از کشف 181 کیلو تریاک در عملیات مشترکی با پلیس کرمان، خبر داد و اظهار کرد: در این عملیات سه سوداگر مرگ نیز در این خصوص دستگیر شدند.

وی ادامه داد: این محموله موادمخدر با انجام کار اطلاعاتی،تلاش کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان و در پی تعقیب و مراقبت‌ها و هماهنگی لازم با پلیس کرمان، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به چگونگی کشف این محموله گفت: در این عملیات با پیگیری‌های لازم و بهره گیری از شگردهای خاص پلیسی و اطلاعاتی، سرنخ‌های به دست آمده از انتقال یک محموله به ماموران انتظامی استان کرمان انتقال یافت و عملیات دستگیری سوداگران مرگ آغاز شد.

این مقام انتظامی از هدایت اطلاعاتی لحظه به لحظه تیم‌های عملیاتی توسط ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان خبر داد و تصریح کرد: کامیون کشنده حامل مواد مخدر شناسایی و در ایست و بازرسی شهر کرمان متوقف شد.

به گفته سردار حسنی با تلاش صورت گرفته در این عملیات مشترک پلیس علاوه بر کشف 181 کیلو تریاک جاساز در زاپاس کامیون ، یک دستگاه خودروی پژو 405 نیز در همین رابطه شناسایی و متوقف شد.

وی ازدستگیری سه قاچاقچی در این پرونده خبر داد و تاکید کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بر اقدامات قاچاقچیان مواد مخدر اشراف دارشته و از هیچ تلاش و کوششی در مبارزه و مقابله قاطع با سوداگران مرگ دریغ نمی کنند.

فرمانده انتظامی استان سمنان از افزایش کشفیات موادمخدر نیروی انتظامی این استان خبر داد و خاطرنشان کرد: نیروهای انتظامی در برخورد با سوداگران مرگ جدی است و این استان جای امنی برای عبور موادمخدر و یا عرضه آن نخواهد بود.

انتهای پیام


10562483
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است