استانی 18:07 - 05 آذر 1394
طی هشت ماهه امسال اتفاق افتاد؛
رئیس پلیس‌راه استان زنجان با اشاره به سوانح رانندگی رخ داده در هشت ماهه اول امسال، گفت: 34 درصد این تصادفات مربوط به آزادراه زنجان قزوین است.

وقوع 34 درصد تصادفات رانندگی در آزاد‌راه زنجان - قزوین

سرهنگ علی‌اصغر شیرمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه زنجان، با بیان این‌که از ابتدای امسال تا به امروز در حدود 2079 تصادف جاده‌ای در محورهای مواصلاتی استان زنجان رخ داده است، افزود: این آمار بیانگر آن است که امسال شاهد افزایش پنج درصدی سوانح رانندگی در محورهای مواصلاتی استان زنجان بودیم.

وی با بیان این‌که از این تعداد سوانح جاده‌ای در استان، 67 فقره منجر به فوت شده است، تصریح کرد: با مقایسه این آمار نسبت به سال گذشته مشاهده می‌کنیم که امسال 16 درصد در زمینه تصادفات فوتی کاهش داشته‌ایم. هم‌چنین طی تصادفات فوتی که امسال در جاده‌های استان به وقوع پیوسته است، متأسفانه 86 نفر از هم‌وطنان‌مان جامن خود را از دست داده‌اند.

این مسئول با یادآوری این‌که در زمینه آمار کشته‌شدگان نیز امسال نسبت به سال گذشته 20 درصد کاهش داشته‌ایم، اظهار کرد: علاوه بر این، در هشت ماهه اول امسال 991 فقره تصادف جرحی نیز داشته‌ایم که آمار تصادفات جرحی در مقایسه با بازه زمانی مشابه سال گذشته، بیانگر افزایش پنج درصدی این نوع تصادفات در محورهای مواصلاتی استان زنجان است.

رئیس پلیس‌راه استان زنجان در ادامه با اشاره به این‌که در این مدت 21 درصد تصادفات به خاطر واژگونی خودرو، 29 درصد به خاطر عدم توجه به جلو و 10 درصد به خاطر تخطی از سرعت مطمئنه بوده است، خاطرنشان کرد: در هشت ماهه اول امسال، 1314 نفر در تصادفات رانندگی مصدوم شده‌اند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته از رشد یک درصدی برخوردار بوده است.

انتهای پیام


7432524
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است