اقتصادی 23:17 - 04 اردیبهشت 1393
زاهدان - ایرنا - شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران نرخ های جدید فرآورده های خود را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران پنجشنبه شب با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: هیات وزیران در اجرای مصوبه مجلس شورای اسلامی در قانون بودجه سال 1393 نرخ های جدید بنزین، نفت گاز و CNG را برای اجرا از ساعت 24 امشب (پنجشنبه) مورخ چهارم اردیبهشت به ترتیب زیر به تصویب رسانید که بدینوسیله به اطلاع مردم شریف ایران می رساند:







- نفت گاز هر لیتر 250 تومان







- بنزین سهمیه ای هر لیتر 700 تومان







- بنزین آزاد هر لیتر 1000 تومان.







- بنزین سوپر سهمیه ای هر لیتر800 تومان







- بنزین سوپر آزاد هر لیتر 1100 تومان







- بهای هر متر مکعب گاز CNG برای خودروها، 450 تومان







قیمت بنزین تحویلی به خودروهای دولتی هر لیتر 1000 تومان







این شرکت در اطلاعیه خود همچنین تاکید کرده است که سهمیه های 400 تومانی باقیمانده در کارت های سوخت خودروهای سواری شخصی و موتورسیکلتها کماکان معتبر است و دارندگان کارتهای سوخت می توانند این سهمیه ها را با همان نرخ 400 تومانی قبلی از جایگاه ها دریافت کنند.







براساس این اطلاعیه، میزان سهمیه ماهانه همه خودروها طبق روال گذشته خواهد بود و از ساعت 24 امروز (پنجشنبه چهارم اردیبهشت)، سهمیه کامل اردیبهشت ماه خودروهای سواری شخصی و موتورسیکلتها به کارت های سوخت آنها تخصیص می یابد.







همچنین سهمیه بنزین خودروهای عمومی هم از زمان تغییر نرخ برای باقیمانده اردیبهشت ماه با نرخ های جدید به کارت های آنها تخصیص می یابد.



2729

انتهای پیام /*




3569229
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» شاخص کل بورس امروز ۹ اردیبهشت با کاهش ۲۰ هزار و ۱۴۴ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۸۴ هزار واحدی قرار گرفت.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان توسعه تجارت از راه اندازی خطوط کشتیرانی میان ایران و شمال آفریقا خبر داد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر صمت گفت: شرکت‌هایی که با کمترین ابزار بیشترین خلق ثروت را انجام می‌دهد بیشتر مورد حمایت خواهند بود و در اولویت تأمین مالی قرار می‌گیرند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران ۴۰ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان معامله می‌شود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل سازمان بنادر گفت:صنعت کشتی‌سازی ایران در سطح جهانی مورد توجه است و ونزوئلا سفارش ساخت سه فروند کشتی ۹۰ هزار تنی داشت که توسط مهندسان انجام شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» قیمت برخی از خودرو‌های موجود در بازار آزاد ۹ اردیبهشت ماه را در این خبر مشاهده می‌کنید.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رییس اتاق ایران گفت: کشورمان دهمین تولیدکننده بزرگ معدنی با تولید ۶۸ نوع مواد معدنی است و دارای ۶ هزار معدن فعال در دنیا است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» تازه‌ترین آمار منابع آبی کشور نشان می‌دهد که ۶۴ درصد مخازن سدهای کشور پرشدگی دارند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان نقشه‌برداری گفت: در کشورمان نیاز به اطلاعات مکانی بسیار اهمیت دارد و اطلس سرمایه‌گذاری بر پایه اطلاعات مکانی و نقشه‌برداری کشور تهیه شده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران گفت: بزرگترین بدهکاران، صنعت پتروشیمی و بعد از آن فولادی‌ها و سومین هم سیمانی‌ها بزرگترین مصرف کننده و بدهکاران گازی هستند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است