اجتماعی 07:58 - 10 فروردین 1394
سخن‌گوی آتش‌نشانی تهران از بروز انفجاری در یک منزلی مسکونی در دولت آباد به علت نشت گاز خبر داد.

انفجار شدید در یک منزل مسکونی در تهران

به گزارش سرویس حوادث جام نیوز به نقل از ایسنا،  در ساعت 20:5 دقیقه شب گذشته، انفجار شدیدی در یک منزل مسکونی در دولت آباد، محله صفائیه اعلام می‌شود و نیروهای آتش نشانی به محل اعزام شده و مشاهده می‌شود این انفجار در یک منزل مسکونی یک طبقه به وسعت حدود یکصد مترمربع رخ داده است.





وی با بیان اینکه منزل مذکور دارای دو قسمت است، توضیح داد: قسمت جلویی منزل اختصاص به مالک و قسمت عقبی آن اجاره داده شده بود که گویا مستاجران چند روزی در منزل حضور نداشته‌اند. این انفجار در قسمتی که متعلق به مستاجر بود رخ داده که باعث تخریب کامل دیوارها، سقف‌ها و شکسته شدن شیشه‌ها شده بود. همچنین همه لوازم منزل این خانه در اثر انفجار به خارج پرتاب شده و بخش‌هایی از سقف و دیوارهای منزل مالک هم تخریب شده بود.





سخنگوی آتش‌نشانی تهران ادامه داد: مالک منزل و همسر وی که پیرمرد و پیرزنی بین 70 تا 80 سال بودند به علت ریختن آوار دچار آسیب‌دیدگی شده بودند و همزمان با رسیدن نیروهای آتش نشانی همسایه‌ها سعی در خارج کردن این دو فرد از زیر آوار داشتند. در نهایت این دو نفر تحویل نیروهای اورژانس داده شدند.





ملکی در ادامه در مورد علت بروز این حادثه اظهار کرد: بررسی کارشناسان نشان داد که نشت گاز شهری از یکی از وسائل و ایجاد جرقه ناگهانی باعث ایجاد این حادثه شده است. در نهایت عملیات در ساعت 21:25 به پایان رسید.

 

2019

 


6112562
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس ستاد انتخابات استان تهران از آغاز فعالیت تبلیغاتی نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور گفت: حدود ۸۰ میلیون شغل از مشاغل و مهارت‌های موجود در چند سال آینده دچار تغییر شده و یا از بین خواهند رفت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس شورای اسلامی شهر تهران، با تاکید بر اینکه معلم باید صالح و سالم باشد تا بتواند دانش آموز سالمی بپرورد، گفت: اصلاح کشور از مسیر مدرسه می‌گذرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» جانشین فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری ۳ جاعل اسناد دولتی در شهریار خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس بین الملل فرماندهی انتظامی کشور از استرداد فردی که اقدام به کلاهبرداری ۱۲۰۰ میلیارد ریالی کرده بود، به کشور خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مرد رمال که متهم است با نقشه شیطانی پنج زن و دختر را به دام سیاه انداخته و آزار داده در جلسه محاکمه مدعی شد که تعرضی در کار نبوده و شاکی‌ها با خواست و رضایت خودشان با وی ارتباط داشته‌اند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در مدینه گفت: حمله ایران به اسرائیل ضعف جامعه عنکبوتی رژیم صهیونیستی و قوت و عزت ایران اسلامی را نشان داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سارق جوانی که در حیاط پلیس آگاهی با نام حرفه‌ای از او یاد می‌شود به گفته خودش زیر ۱۰ ثانیه با قیچی آرایشی زنانه خودرو‌های خارجی را سرقت می‌کند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مجری خط ۱۰ مترو تهران گفت: عملیات حفاری این خط آغاز و برنامه‌ریزی شده تا فاز یک خط ۱۰ طی چهار سال به بهره‌برداری برسد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» در راستای نظارت بر عملکرد دستگاه‌های خدمت‌رسان، سرپرست بازرسی امور بانک و بیمه سازمان بازرسی کل بصورت سرزده از برخی شعب بانکی در تهران بازدید کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است