استانی 20:10 - 07 مرداد 1395
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: متاسفانه زیرساخت‌های لازم در حوزه بهداشت و درمان در این شهر بسیار ضعیف است و دولت هم به تنهایی توان رفع این مشکل را ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگارن جوان از مشهد ، به نقل از آستان نیوز، ‌سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی در حاشیه دیدار با سید مرتضی بختیاری قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی اظهار داشت:‌ آستان قدس رضوی در زمینه خدمات درمانی ظرفیت بسیار بالایی برای مجاوران و زائران دارد و امیدواریم با رویکرد جدید این مجموعه، شاهد فعالیت‌های ماندگاری در حوزه سلامت باشیم.

 

وی با بیان اینکه 25 میلیون زائری که طی سال به حرم مطهر رضوی مشرف می‌شوند و مجاوران و مردم حاشیه این شهر، می‌توانند از خدمات درمانی این آستان مقدس بهره‌مند شوند،‌ افزود: شهر مشهد روز به روز در حال گسترش است، اما متاسفانه زیرساخت‌های لازم در حوزه بهداشت و درمان در این شهر بسیار ضعیف است و دولت هم به تنهایی توان رفع این مشکل را ندارد، از این رو امیدواریم با همکاری موثر آستان قدس رضوی این مشکلات در شهر مشهد رفع شود.

 

قاضی‌زاده‌هاشمی افزود: خوشبختانه حجت‌الاسلام والسملین رئیسی‌ تولیت آستان قدس رضوی همت بالایی در زمینه رفع مشکلات محرومین و مستضعفین دارند و إن‌شاءالله با کمک آستان قدس رضوی، بخشی مهمی از این مشکلات رفع می‌شود.

 

سید مرتضی بختیاری‌ قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی و  قاضی‌زاده هاشمی‌ وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دیدار با یکدیگر درباره زمینه‌های همکاری مشترک تبادل نظر کردند.

 

انتهای پیام/پ

8067739
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است