استانی 11:24 - 08 شهریور 1393
فرماندار ماهشهر خبر داد
فرماندار شهرستان بندر ماهشهر گفت: برای عملیاتی کردن طرح‌های تولیدی و اشتغال‌زایی تعاونی‌های تشکیل شده و با راه‌اندازی این تعاونی‌ها تولیدی دیگر شاهد خروج سرمایه از شهرستان نخواهیم بود.

تشکیل تعاونی‌ طرح‌های تولیدی و اشتغال‌زایی در ماهشهر

منصور قمر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر، اساسی‌ترین دستاورد دولت را صداقت و خدمت به دور از غوغاسالاری دانست و اظهار کرد: آرامش روانی که امروز در جامعه حکم‌فرما شده نتیجه تلاش دولت تدبیر و امید است.

وی به اقدامات انجام شده در شهرستان بندر ماهشهر اشاره کرد و افزود: توسعه همه‌جانبه شهرستان بندر ماهشهر با تکیه بر ظرفیت‌ها عملا در حال اجرایی شدن است.

فرماندار شهرستان بندر ماهشهر با تاکید بر اولویت دادن به مناطق محروم تصریح کرد: برای جدیت در افزایش خدمت به اهالی شهرک طالقانی، شهید مدنی و شهید رجایی به تفکیک کمیته‌های ویژه تشکیل شده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی گمرک و اسکله برای امکان پهلوگیری لنج‌های تجاری برای رونق بازار خرید مردم به ویژه اجناس ته‌لجنی به سرعت در حال انجام است تا مردم شهرستان و استان برای خرید به ماهشهر بیایند و بندر بودن هویت ماهشهر شود.

وی در ارتباط با امنیت در سطح شهرستان عنوان کرد: با برنامه‌های تدوین شده و همکاری نیروی بسیج با نیروی انتظامی ضریب امنیت ارتقا داده شده است.

فرماندار بندر ماهشهر ادامه داد: خوشبختانه در حوزه فرهنگی نیز برنامه‌های جامعی با حضور مسئولان و صاحب نظران در این حوزه تدوین شده است

قمر در ادامه به ظرفیت‌های موجود در بخش ورزش این شهرستان اشاره کرد و گفت: استعدادهای زیادی در حوزه ورزش و هنر در شهرستان وجود دارد و با شکوفایی این استعدادها می‌توان هنر بومی را رونق داد.

وی از راه‌اندازی رادیوی اختصاصی شهرستان بندر ماهشهر خبر داد و ادامه داد: با پیوند مدیران اجرایی و مردم شهرستان و همت مسئولان استانی شاهد شنیدن صدای ماهشهر از رادیو به نقاط کشور خواهیم شد.

قمر همچنین گفت: با ارتباط مستقیم با مردم و با سرکشی‌های مداوم از مناطق شهرستان به همراه مسئولان و برگزاری جلسات ملاقات عمومی مشکلات شهروندان را رفع کرده، و خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته در ارتباط با زیباسازی و ارائه خدمات بهتر به شهروندان شهرستانی شهرداری و اعضای شورای شهر به حوزه فعال وارد عمل شده‌اند و می‌توان با کمک و هم‌فکری و همدلی مدیران با مردم، پیشرفت شهرستان را شاهد خواهیم بود.

عالی‌ترین نماینده دولت در شهرستان بندر ماهشهر در پایان خاطرنشان کرد: برای عملیاتی کردن طرح‌های تولیدی و اشتغال‌زایی تعاونی‌های تشکیل شده و با راه‌اندازی این تعاونی‌ها تولیدی دیگر شاهد خروج سرمایه از شهرستان نخواهیم بود.


4599062
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است