سیاسی 17:53 - 01 مهر 1400

ایجاد تحولات در نیروی زمینی با برنامه‌ریزی در حال انجام است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از نیروی زمینی ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری گفت: دشمن بعثی عراق در ۳۱شهریور ماه به میهن اسلامی تجاوز کرد و به خیال خود می‌خواست چند روزه خود را به تهران برساند.

وی افزود: نیروی زمینی ارتش در ابتدای جنگ با حماسه‌آفرینی و مقاومت خود موجب شد دشمن بعثی را زمین‌گیر شود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه نیروهای ارتش و سپاه در کنار هم در دفاع مقدس حماسه‌آفرینی کردند، ادامه داد: ارتش و سپاه دو لشکر الهی هستند که تحت فرماندهی فرماندهی معظم کل قوا آماده دفاع از میهن اسلامی هستند.

امیر حیدری بیان کرد: امروز مانند دوران دفاع مقدس، ارتش و سپاه در کنار هم در مرزهای کشورمان مشغول حراست و نگهبانی از مرزهای میهن اسلامی هستند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به دستورات فرماندهی معظم کل قوا در خصوص تحول در نیروی زمینی ارتش بیان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در حال ایجاد تحولات جدید و نو در نیروی زمینی ارتش هستیم.

وی با اشاره به حضور نیروی زمینی ارتش در کمک‌رسانی و خدمت به مردم در شرایط مختلف از جمله سیل و زلزله، گفت: از آغاز شیوع بیماری کرونا نیروی زمینی ارتش همراه مدافعان سلامت بوده و هست و با تمامی امکانات خود در جهت خدمت به مردم وارد شده است.

امیر حیدری با اشاره به راه‌اندازی ۱۷ بیمارستان‌ صحرایی در کشور برای درمان بیماران کرونایی ادامه داد: از جمله ابتکارات و تلاش‌های نیروی زمینی ارتش استقرار یک بیمارستان ۱۰۰ تحتخوابی با تمامی امکانات و تجهیزات کامل در مدت یک هفته است که با استفاده از توان و دانش متخصصان کشورمان انجام شده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به فعالیت ۵۶ بیمارستان نیروهای مسلح در کشور بیان کرد: از این تعداد ۲۸بیمارستان متعلق به نیروی زمینی ارتش است.


11241438
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت خارجه کشورمان در صفحه خود در فضای مجازی نوشت: مقامات آمریکایی شایستگی اخلاقی اظهارنظر در خصوص حقوق بشر، حقوق زنان و آزادی بیان را ندارند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر سرتیپ آشتیانی در حاشیه بیست و یکمین اجلاس وزرای دفاع سازمان همکاری‌های شانگهای با وزیر دفاع چین دیدار و گفتگو کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس‌جمهور شرکت در اجلاس ایران و آفریقا و بازدید از نمایشگاه اسکپو را فرصتی بسیار ارزشمند جهت آشنایی بیشتر مسئولان آفریقا با ظرفیت‌های ایران دانست.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس‌جمهور گفت: توسعه روابط با قاره آفریقا از اولویت‌های ایران است و در تعامل با کشور‌های آفریقایی منافع متقابل را دنبال می‌کنیم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزرای دفاع کشور‌های عضو شانگهای حمله به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» آیت الله خاتمی گفت: نظام اسلامی مقابل «بی حجابی» در جامعه می‌ایستد. کسی را به زور به بهشت نمی‌برند، اما در مقابل ناهنجاری، نظام عقب‌نشینی نخواهد کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نماینده ویژه رئیس جمهور چین در دیدار با علی باقری در مسکو ضمن قدردانی از اقدامات ایران در دفاع از حقوق مردم فلسطین گفت که ایران همواره در خاورمیانه شریک راهبردی است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور گفت: گام اول برای موفقیت و تحقق اهداف اجلاس همکاری‌های اقتصادی ایران و آفریقا وجود اراده میان طرفین است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» مرتضوی گفت: در سایر مکاتب کارگر را ابزار تولید می‌دانند اما ما کارگر را خالق تولید، محور تولید و صاحب نظر در امر تولید می‌دانیم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح گفت: پاکسازی تروریسم از درون جغرافیای سازمان شانگهای به عنوان یک اولویت مهم، یک اصل راهبردی به شمار می‌رود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است