بین‌الملل 13:19 - 06 مرداد 1394
بارش شدید باران همراه با طوفان باعث قطع برق در شهرهای شارجه و الذید امارات شد.

به گزارش جهان به نقل از ایسنا، عصر روز گذشته امارات شاهد بارش باران همراه با وزش شدید باد بود که باعث قطعی برق شهرهای شارجه و الذید شد.





هواشناسی امارات نیز در گزارشی اعلام کرد که برای نخستین بار طی ۲۰ سال اخیر در تابستان شاهد بارش باران و تگرگ هستیم که طی دو روز آینده نیز احتمال بارندگی در بعضی از شهرهای شرقی و شمالی امارات وجود دارد.





وزش باد شدید و طوفان باعث قطعی برق شهر شارجه شد هم چنین وزش باد در شهر الذید که همراه با بارش تگرگ بود باعث خسارت‌هایی به کشاورزان و شکستن درختان شد.



پلیس راهنمایی و رانندگی امارات نیز در گزارشی اعلام کرد که در روز گذشته بارش باران شدید باعث دهها تصادف در شهرشارجه شد که در حادثه ها یک شهروند اماراتی کشته و چهار تن دیگر مجروح شدند.





همچنین هواشناسی امارات به شهروندان و افراد مقیم در امارات هشدار داد که طی دو روز آینده نیز اکثر شهرهای شمالی و در مناطق کوهستانی احتمال بارش و وزش باد وجود دارد.






6823308
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سیل و رانش زمین در کنیا باعث جان باختن ۴۵ تن و زخمی شدن ۱۱۰ نفر شد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» ارتش رژیم صهیونیستی رسما به کشته شدن دو نظامی دیگر خود در درگیری‌های روز گذشته در مرکز نوار غزه اعتراف کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی کاخ سفید در واکنش به احتمال حکم بازداشت نتانیاهو ادعا کرد دادگاه لاهه در جنگ اسرائیل و حماس صلاحیت قضایی ندارد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» هزاران نفر از شهرک‌نشینان امشب بار دیگر علیه کابینه نتانیاهو در تل آویو دست به تظاهرات زدند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» کشور‌های قطب خاورمیانه و آفریقا از بیم اقتصاد راکد آمریکا به دنبال خارج کردن ذخایر طلای خود از آمریکا هستند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» دانشگاه کلمبیای نیویورک آمریکا دانشجویان را تهدید کرد اعتراض‌ها در حمایت از غزه را متوقف کنند، در غیر اینصورت از ادامه تحصیل تعلیق خواهند شد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه نروژ در نشست ریاض غرب را به استاندارد‌های دوگانه در مورد غزه متهم کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» شرکت انگلیسی ناظر بر حوادث دریایی از هدف قرار گرفتن یک کشتی در شمال غربی سواحل یمن خبر داد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» گروه‌های حقوق بشری می‌گویند اتحادیه اروپا با دستاویز قرار دادن قوانین مربوط به نفرت پراکنی، در حال سرکوب تظاهرات مسالمت آمیز در حمایت از فلسطین است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه آمریکا در مجمع جهانی اقتصاد گفت که سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) هیچ طرحی علیه روسیه ندارد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است