استانی 23:27 - 31 تیر 1393
با حضور رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور
با حضور رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور، حافظ باباپور به عنوان رئیس جدید این مرکز در استان قزوین معرفی شد.

رئیس جدید بنیاد مسکن قزوین معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مراسم تودیع و معارفه مدیران ‌کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی امشب با حضور علیرضا تابش رئیس کشوری این بنیاد، مرتضی روزبه استاندار قزوین، ارسلان قاسمی فرماندار بویین‌زهرا و دیگر مسئولان استان در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات احمد فیروزی مدیرکل سابق این مرکز، حافظ باباپور را به عنوان سکاندار جدید بنیاد مسکن استان قزوین معرفی و اظهار کرد: اجرای طرح‌های نیمه‌تمام روستایی و تلاش برای تسریع در انجام وظایف محوله باید در دستور کار مسئول جدید این مرکز قرار گیرد.

تابش با اشاره به پاسخگو نبودن فعالیت‌های پراکنده در راستای عمران روستاها از تلاش برای منظومه‌ای کردن این مناطق خبر داد و افزود: در این طرح روستاها با توجه به امکانات و ظرفیت‌های خود وارد تعامل با یکدیگر می‌شوند و فعالان در این مناطق با تمرکز بر روی اهداف از پیش تعیین شده به دنبال ایجاد فضای شغلی پایدار، فراهم آوردن بسترهای مناسب زندگی و نیز جلوگیری از مهاجرت ساکنان روستاها خواهند بود.

وی در بخش دیگر از سخنان خود بر لزوم استفاده از مشارکت‌های مردمی برای حل و فصل مشکلات بهسازی و بازسازی مسکن‌های روستایی تأکید و خاطرنشان کرد: مکانیزم جدیدی باید برای تأمین منابع مالی این بخش در نظر گرفته شود که در این راستا دریافت آورده‌های مردمی سهم به‌سزایی دارد.

استاندار قزوین نیز در این مراسم به ایراد سخن پرداخت و اذعان کرد: روند رو به افزایش مهاجرت مردم از روستاها با وجود جایگاه والا و سازنده این مناطق در رشد کشور نگران کننده است که حل آن اتخاذ تمهیداتی کارشناسانه و کاربردی را می‌طلبد.

روزبه با تأکید بر لزوم اتخاذ سیاست‌هایی در راستای رفع محرومیت‌ها از مناطق روستایی بیان کرد: بنیاد مسکن که یادگاری از سوی امام راحل است باید بستر رفاه و زندگی مطلوب‌تری را برای ساکنان روستاها فراهم آورد.

گفتنی است فیروزی مدیرکل سابق نیز در این مراسم به ارائه گزارشی از فعالیت‌های خود در بنیاد مسکن پرداخت و مسئولانی همچون صادقی‌نیارکی مدیرعامل انجمن خیران مسکن‌ساز استان و رمضانی نماینده ولی فقیه در این مرکز نیز به باباپور مدیرکل جدید این مرکز خیر مقدم گفتند و از اعلام آمادگی برای همکاری با وی خبر دادند.


4302114
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است