ورزشی 00:16 - 01 اردیبهشت 1393
سرمربی تیم فوتبال آث‌میلان گفت: در مورد رفتن من از این تیم فقط برلوسکونی تصمیم‌گیری خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری کالچونیوز، کلارنس سیدورف سرمربی تیم فوتبال آث میلان گفت: من همچنان مطمئن هستم که سرمربی میلان بوده و به کارم در این تیم طبق روال قبل ادامه خواهم داد و در فصل بعدی هم به عنوان سرمربی میلان کار خود را دنبال خواهم کرد دلیل این حرف من تماس نگرفتن برلوسکونی رییس باشگاه با من است همین‌که او هنوز هیچ تماس تلفنی با من نگرفته نشان می‌دهد که او عقیده‌ای برای تعویض سرمربی تیمش ندارد و همچنان می‌خواهد من به کارم در این تیم طبق روال قبل ادامه دهم من خط مستقیم ارتباطی را روسای باشگاه دارم آنها اگر بخواهند حرفی به من زده و یا تصمیم‌گیری خاصی داشته باشند قطعا با من تماس می‌گیرند به هر حال اگر رییس باشگاه میلان مرا نخواهد در رابطه با من تصمیم‌گیریهای لازم را خواهد کرد.

 

وی در مورد شرایط حاکم بر رختکن میلان گفت: در حال حاضر ما موفق به کسب چند پیروزی شده‌ایم و این نتایج برای ما کاملا تعیین کننده است من هیچ حرف خاصی در این رابطه برای گفتن ندارم و تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که همه چیز خیلی خوب در حال پیش رفتن بوده و بازیکنان برنامه‌های ما را به خوبی اجرا می‌کنند.

 

من دوست دارم میلان تا پایان رسیدن فصل بتواند جواز حضور در رقابتهای لیگ اروپا را به دست آورد برخی اعلام کرده‌اند که رسیدن به پله پنجم جدول رده‌بندی از جمله اهداف مورد نظر ماست.

 

در این خصوص تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که میلان تلاش خواهد کرد تا حدی که توانایی دارد در جدول رده‌بندی پیش رفته و موقعیتش را بهبود بخشد. ما با تعداد کثیری از مصدومان هم مواجه بودیم.

 

دشیلیو به خوبی توانسته دوران مصدومیتش را سپری کند و من امیدوارم که هر چه سریعتر به شرایط تمرینی بازگشته و در کنار بقیه بازیکنان قرار گرفته و کارش را دنبال کند.

 

هوندا هنوز در شرایط ایده‌آل نیست و فکر می‌کنم باید تا هفته آینده صبر کنیم مونتاری هم پیش بینی می‌شود همین روزها کارش را در تیم آغاز کند اسئین هم هفته آینده به احتمال فراوان به مجموعه خواهند پیوست ما باید موقعیت تمام بازیکنان را خیلی خوب ارزیابی کنیم و بعد از آنها نهایت استفاده و بهره‌برداری را در تیم و در ترکیب اصلی داشته باشیم.

 

سیدورف در مورد دعوت شدن الشاراوی به تیم ملی فوتبال ایتالیا گفت: نمی‌توان پراندلی را برای بازیکنانی که به تیم ملی دعوت کرد تحسین نکرد ما همه خوشحالیم که الشاراوی مورد توجه خاص پراندلی قرار گرفته و به تیم ملی فوتبال ایتالیا دعوت شده است میلان از این انتخاب حمایت کرده و تلاش خواهد کرد تا زمینه رشد و پیشرفت این بازیکن را خیلی بهتر از قبل فراهم کند.

 

هوندا هم با توجه به صحبت‌هایی که با پزشک معالجش داشته‌ام رو به بهبودی است. اووز توانسته شروع به دویدن کند با توجه به آزمایش‌هایی که انجام گرفته است فکر می‌کنم او بتواند در مسابقات هفته آینده میلان را همراهی کند.

 

سرمربی میلان در واکنش به اظهارات خبارو گاتوزو بازیکن اسبق میلان و موقعیت این تیم گفت: خبارو گاتوزو کسی بود که من 10 سال با او درمیلان هم بازی بودم ما روزهای زیادی را برای رسیدن به موفقیت در میلان سپری کردیم او بازیکنی است که همیشه در قلب روسونریها خواهد ماند، اظهارات او حس خوشایندی برایم ایجاد کرد ما همگی احتیاج داریم با هم متحد باشیم و من اطمینان دارم که با این اتحاد بتوانیم موفق حرکت کرده و به اهداف مورد نظرمان دست یابیم.



انتهای پیام/




3532875
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ایمانعلی‌زاده گفت: آینده‌سازان کشتی فرنگی در جام تختی مبارزه می‌کنند و تیم ملی امید را در این رقابت‌ها انتخاب می‌کنیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: برند معنوی قابل عرضه در هیچ بورسی نیست، اما متاسفانه این برند را فروختند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با انجام ۷ بازی امروز (جمعه ۷ اردیبهشت) برگزار می‌شود و تیم پرسپولیس به مصاف آلومینیوم می‌رود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا با نتیجه ۹۰ بر ۶۵ مقابل الریاضی لبنان شکست خورد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهاجم تیم الاتحاد کلبا امارات احتمال دارد فصل آینده پیراهن استقلال تهران را بر تن کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون والیبال مصطفی کارخانه را به عنوان مشاور عالی فنی خود و دبیر کمیته فنی این فدراسیون انتخاب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نفرات برتر پنج وزن نخست چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز مشخص شدند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم مس رفسنجان با پیروزی مقابل پیکان در ضربات پنالتی راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرجیو کونسیسائو سرمربی تیم فوتبال پورتو قراردادش را تا سال ۲۰۲۸ با این تیم تمدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در اولین روز رقابت‌های جام جهانی پاراتیراندازی که در کره جنوبی در حال برگزاری است، نماینده ایران در ماده تفنگ بادی ایستاده بانوان در جایگاه هشتم قرار گرفت.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است