ورزشی 08:18 - 08 شهریور 1393
محسن عاشوری:
بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید فوتبال ایران با پتانسیلی که دارد با کی‌روش و یا بدون او به جام جهانی صعود می‌کند و هدف اصلی تیم ملی باید ارائه بازی قابل قبول و با کیفیت در روسیه باشد.

با کی‌روش یا بدون او به جام جهانی می‌رویم

محسن عاشوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، در مورد هدفگذاری تیم ملی در دور جدید، اظهار کرد: به نظرم صعود به جام جهانی امری دور از دسترس نیست و نباید تنها هدف را صعود به جام جهانی در نظر بگیریم.

او اضافه کرد: در حال حاضر تیم‌هایی همچون ژاپن و کره به شدت بر روی جوانگرایی تاکید دارند و از حالا برای صعود به مرحله دوم جام جهانی 2018 برنامه‌ریزی جدی را آغاز کردند.

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال با تاکید بر این که باید یک بازی قابل قبول را در جام جهانی در دستور کار قرار دهیم، خاطر نشان کرد: این که فقط بر روی مسائلی همچون دوندگی تاکید داشته باشیم به تنهایی کافی نیست. باید تلاش کنیم تا بازی‌های قابل قبول و جذابی را ارائه کنیم.

عاشوری تصریح کرد: فوتبال ایران چه با کی‌روش و چه بدون او قابلیت صعود به جام جهانی 2018 را دارد. در شرایطی که برای اولین بار می‌خواهیم به یک مربی چهار سال فرصت بدهیم باید انتظارهای خود را نیز از تیم ملی بالا ببریم.

او اضافه کرد: جام جهانی ویترین فوتبال دنیاست و فرصتی است که تمام بازیکنان می‌توانند توانایی خود را به نمایش بگذارند. می‌توانیم از همین حالا با ورود بازیکنان جوان و پرورش آنها در جام جهانی 2018 موفق ظاهر شویم.

عاشوری به بازی‌های جام ملت‌های آسیا نیز اشاره کرد و به ایسنا گفت: حتی در این بازی‌ها نیز می‌توانیم با استفاده از بازیکنان با تجربه و جوان موفق عمل کنیم. رسیدن به قهرمانی آسیا اصلا دور از دسترس نیست.

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال از عدم توجه به بازیکنان پایه در تیم‌های لیگ برتری نیز اشاره کرد و افزود: بحث عدم توجه به بازیکنان جوان، بحث جدیدی نیست، بخش عمده‌ای از این عدم توجه به مدیران عامل باشگاه‌ها بازمی‌گردد. به جز معدود باشگاه‌هایی همچون سپاهان و فولاد، سایر باشگاه‌ها چندان به جوانگرایی توجه ندارند.

او اضافه کرد: البته فشار بر روی مربیان برای نتیجه‌گیری نیز سبب می‌شود آنها چندان جرات استفاده از بازیکنان جوان را نداشته باشند.

عاشوری تصریح کرد: حتی تیمی همچون بایرن‌ مونیخ نیز گاهی کمتر به بازیکنان جوان فرصت بازی می‌دهد و این امر به دلیل فشاری است که از سوی تماشاگران به کادر فنی وارد می‌شود.

ا‌نتها‌ی پیا‌م


4595760
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا با نتیجه ۹۰ بر ۶۵ مقابل الریاضی لبنان شکست خورد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهاجم تیم الاتحاد کلبا امارات احتمال دارد فصل آینده پیراهن استقلال تهران را بر تن کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون والیبال مصطفی کارخانه را به عنوان مشاور عالی فنی خود و دبیر کمیته فنی این فدراسیون انتخاب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نفرات برتر پنج وزن نخست چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز مشخص شدند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم مس رفسنجان با پیروزی مقابل پیکان در ضربات پنالتی راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرجیو کونسیسائو سرمربی تیم فوتبال پورتو قراردادش را تا سال ۲۰۲۸ با این تیم تمدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در اولین روز رقابت‌های جام جهانی پاراتیراندازی که در کره جنوبی در حال برگزاری است، نماینده ایران در ماده تفنگ بادی ایستاده بانوان در جایگاه هشتم قرار گرفت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاروان ووشو ایران موفق به کسب ۲۰ مدال رنگارنگ در رقابت‌های انتخابی جام جهانی در چین شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاروان ووشو ایران موفق به کسب ۲۰ مدال رنگارنگ در رقابت‌های انتخابی جام جهانی در چین شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی از صبح امروز پنجشنبه۶ اردیبهشت‌ماه در سالن شهرک نفت اهواز در حال برگزاری است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است